abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:43:24 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140271387
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Staat verkeerd in de OP, ooggetuigen spraken van een gruwelijke schietpartij :6

Vraag me overigens wel af wat dat is, een gruwelijke schietpartij. Een gruwelijke slachtpartij kan ik me wel inbeelden, bij een gruwelijke schietpartij denk ik meer aan "whoa zag je die schietpartij, vet gruwelijk man"
Dan mag je de betekenis van gruwelijk wel eens opzoeken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:48:52 #127
361899 thom_05
Ondertitel
pi_140271496
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef NoCigar het volgende:
Het ruimt zichzelf niet op maar wordt vervangen. Georganiseerde misdaad is een tumor in de maatschappij, maar is heel moeilijk te bestrijden.
Criminelen zijn een symptoom.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_140273068
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:48 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Criminelen zijn een symptoom.
Nee.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:22:47 #129
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_140273710

Badr was ook toen al een goot ziener!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:33:32 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:36:50 #131
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_140274060
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 05:47 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Die aversie is terecht, en wordt volgens mij ook aardig gedeeld door veel figuren binnen de politie en het OM, die vaak intensief zijn betrokken bij het onderzoeksproces en ook veel dichter in contact staan met de familie van slachtoffers. Ongelooflijk dat een strafrechtadvocaat als Fiqh dit soort opmerkingen durft te maken wanneer iemand als Martha een verleden heeft met de meest verschrikkelijke geweldsdelicten. Zo heeft Martha, met een aantal vrienden van hem, ook eens een jong meisje totaal los geslagen nadat dat meisje het lef had om een kritische opmerking te maken toen Martha en zijn vrienden in een parkeergarage bewust voordrongen.

[..]

Ze komt op mij over als een wijf dat er nog trots op is ook als ze zo'n dubieus figuur vrijkrijgt. Iedereen weet dat het tuig is, maar voor sommige advocaten gaat de rechtsgang (en het daarmee gepaard gaande geld) boven alles. Walgelijk.
pi_140274289
Liquidatie gangsterstijl :o
pi_140275072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ze komt op mij over als een wijf dat er nog trots op is ook als ze zo'n dubieus figuur vrijkrijgt. Iedereen weet dat het tuig is, maar voor sommige advocaten gaat de rechtsgang (en het daarmee gepaard gaande geld) boven alles. Walgelijk.
Vaak zullen ze zelf behoorlijk met hun voeten in de stront staan.

Net zoals bv. Bas van Hout en Peter R. De Vries. Die laatste was toch een soort van loopjongen van Cor van Hout.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:08 #134
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_140275403
Gelukkig hebben wij Steve Brown nog, neergeschoten met een AK47 maar zelfs nog vroeger lid van Fok! Geweest :Y
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:29:22 #135
369251 Geralt
of Rivia
pi_140275587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Gelukkig hebben wij Steve Brown nog, neergeschoten met een AK47 maar zelfs nog vroeger lid van Fok! Geweest :Y
Welke nick had die? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:30:34 #136
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_140275624
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Welke nick had die? :)
Steve Brown meen ik, heeft oa gepost in het Misdaad forum.
Het was geen neppert maar de echte! Tot mijn verbazing.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:42:32 #137
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_140277761
Er zitten nog stukjes Gwenette op de velgen van een geparkeerde auto

https://twitter.com/Denni(...)352137248769/photo/1
pi_140277899
quote:
Ik denk Peter Rrrrrrrr
pi_140277953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef Radegast het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schande! Hier hebben we groene kliko's voor toch zeker?????? :(
pi_140278173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Legaliseren is ook weer zoiets. We proberen het gebruik van tabak aan banden te leggen, verhogen de leeftijd voor alcohol maar cocaïne moet maar kunnen?

Lijkt me belangrijker om iets te doen aan preventie, zodat de vraag naar die rommel afneemt.

Al zal er altijd wel geweld bij dit soort high risk high reward zooi komen kijken.
Er zal altijd vraag zijn.

Het probleem is dat het verbod op drugs ervoor zorgt dat gewetenloze types in de drugshandel rijk kunnen worden met hun talenten, dwz het gebruik van grof geweld. Zonder verbod kun je hooguit rijk worden in de drugshandel door talent voor plantverzorging, logistiek of chemie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:14:08 #142
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140278643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er zal altijd vraag zijn.

Het probleem is dat het verbod op drugs ervoor zorgt dat gewetenloze types in de drugshandel rijk kunnen worden met hun talenten, dwz het gebruik van grof geweld. Zonder verbod kun je hooguit rijk worden in de drugshandel door talent voor plantverzorging, logistiek of chemie.
Uiteraard, maar tot op zekere hoogte geldt dat in elke business. Als je echt rijk wil worden, moet je tot op zekere hoogte over lijken gaan of dat nu direct gaat middels geweld of indirect door vervuiling, uitbuiting, etc.

Het probleem is alleen dat je niet alles kunt legaliseren als het inderdaad zo verslavend is. Op het moment dat je halve populatie aan de opium zit, ligt je land op z'n gat. Dat kost je dan weer generaties waarin 't verbannen wordt om er bovenop te komen. Dus nee, ik begrijp wel dat het verboden moet blijven. Alleen zou er actiever moeten worden gestreden om de vraag te beperken.

Dit bijvoorbeeld betekende bijna het einde van China als een rijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_140278851
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Liquidatie gangnamstijl :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140278886
Lange samenleving van het leven van deze "held"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft dus nog een keer bij Sinners een meisje aan haar haren over de grond gesleept een gebroken kaak en oogkas geslagen en een zware hersenschudding.
blablablabla
pi_140279005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Uiteraard, maar tot op zekere hoogte geldt dat in elke business. Als je echt rijk wil worden, moet je tot op zekere hoogte over lijken gaan of dat nu direct gaat middels geweld of indirect door vervuiling, uitbuiting, etc.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom welke 'kwaliteiten' beloond worden. Zo'n martha heeft dan als kwaliteit dat hij geweld kan en wil uitoefenen. Dan kan hij mensen op straat beroven, winkeliers afpersen en banken of juweliers beroven en dat is dan wel zo'n beetje. Daar houdt hij dan misschien een bovenmodaal inkomen aan over, om vervolgens tegen de lamp te lopen.

Dankzij het verbod op drugs kan hij met die kwaliteit ontzettend rijk worden, met een veel lagere pakkans. Plus dat in zijn spoor nog vele tientallen tot honderen andere gewelddadige types ook aan die kwaliteit kunnen verdienen.

quote:
Het probleem is alleen dat je niet alles kunt legaliseren als het inderdaad zo verslavend is. Op het moment dat je halve populatie aan de opium zit, ligt je land op z'n gat. Dat kost je dan weer generaties waarin 't verbannen wordt om er bovenop te komen. Dus nee, ik begrijp wel dat het verboden moet blijven. Alleen zou er actiever moeten worden gestreden om de vraag te beperken.
Nee, er wordt actief gestreden, maar dat werkt contraproductief, wat ook logisch is. Daarnaast is er geen reden om aan te nemen dat het verbod het aantal verslaafden beperkt, en waarschijnlijk zelfs vergroot. Bovendien is verslaving geen maatschappelijk maar vooral een persoonlijk probleem wanneer het niet verboden is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_140280225
Dit lijken echt op een paar straatschoffies die nu volwassen zijn.

Elkaar te lijf gaan met machinegeweren, hoe bedoel je aandacht trekken.
pi_140280708
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:22 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan natuurlijk altijd fout gaan. Je hebt geen grote organisaties zoals Cosa Nostra waar wel iemand bijzit met "27 hits unders his belt" (uit: Donnie Brasco) en mensen die veel ervaring hebben met stakeouts, volgwagens en 'schone' liquidaties met twee of drie schoten. Dan is het meer dat ze elkaar lekker uitmoorden: hier is het stom geluk dat er niemand anders geraakt wordt, zo lijkt het als je die foto's bekijkt van de kogelinslagen in huizen.
Dat is ook appels met peren vergelijken, je kunt de Nederlandse onderwereld nu eenmaal niet vergelijken met zware drugskartels/maffia in het buitenland. Bovendien; ook de maffia en pro hitmen maken vaak genoeg onschuldige slachtoffers, hoe vaak worden er wel niet hele gebouwen of auto's opgeblazen..
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:22:01 #149
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140280714
Beelden van een bewakingscamera zijn eigenlijk net iets te ver weg, je ziet de schoten wel geloof ik ..http://www.at5.nl/artikel(...)nette-martha-gefilmd
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:22:47 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_140280736
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')