abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140712364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Marokkaanse meiden die met negers gaan, die praktiseren zelf hun geloof ook amper dus dat maakt dan geen reet meer uit.
nou nee hoor , ik kom uit de randstad en zie heel veel , Marokkaanse en Turkse meiden worden anders als Nederlanders of andere niet moslim allochtonen , toch echt veel meer kort gehouden en er is meer sociale controle , in die gemeenschappen , negers hebben hier geen vrij spel. Marokkaans of Turkse meid met een neger is nog steeds vrij zeldzaam.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:01:35 #277
117098 Hathor
Effe niet
pi_140712373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat klopt. Mee eens. Maar dat is geldig voor rap. Als ik dat ga zeggen tegen familie is dat wat anders. Als blanke.
Pffft als het je familie is moet dat gewoon kunnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:35:04 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140726294
quote:
Zijn die foto's niet gewoon van de volgende begrafenis? Je ziet een kist in het naastgelegen "graf" liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:39:58 #279
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140726596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn die foto's niet gewoon van de volgende begrafenis? Je ziet een kist in het naastgelegen "graf" liggen.
Don't shoot the messenger...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:41:07 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140726665
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:39 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger...
Ik schiet niemand neer, voor je het weet hebben we weer foto's van een willekeurige begrafenis naast een berucht lijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_140735295
Iets anders.

Wat ik apart vind is dat ik moet lezen dat de Politie deze Martha zelfs waarschuwde. :')
Wat is dit voor bananenrepubliek? De Politie gaat een topcrimineel waarschuwen?

Of is dit het welbekende beleid dat de Politie waarde hecht aan goede contacten met een ieder?
pi_140735670
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 08:43 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders.

Wat ik apart vind is dat ik moet lezen dat de Politie deze Martha zelfs waarschuwde. :')

Of is dit het welbekende beleid dat de Politie waarde hecht aan goede contacten met een ieder?
Het lijkt me niet aan de politie om te bepalen dat ze iemand niet waarschuwen omdat hij crimineel is. Politie doet gewoon haar werk.
pi_140735703
M.i. valt dit helemaal niet onder werk. Is gewoon weer een zoveelste voorbeeld van hun en hoe de gemiddelde Nederlander in elkaar zit. Alles voor de lieve vrede en dus met iedereen op goede voet willen staan. }:|

Gelukkig lieten de Russen dat indertijd zien toen er dat gedoe was met onze bemoeienis met dat homo gedoe,Rusland met sancties kwam en men toen zoete broodjes kwam bakken met het gratis aanbieden van Tulpen?bollen o.i.d.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 09:11:04 ]
pi_140736054
quote:
Iets anders.

waarschuwing voor mogelijke liquidatiepoging?
Doen ze vaker.
Ook moord op een crimineel is zelf een criminele daad, waar politie anders tijd en geld moet besteden om daders te vinden
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:47:44 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140736502
quote:
Iets anders.

Het volk mag het dan wel mooi vinden dat het tuig elkaar afschiet, maar officieel zit de politie er niet op te wachten, en met de mogelijke Wild-West taferelen die het tot gevolg kan hebben kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Het gebeurt vaker dat ze mensen die op een dodenlijst staan waarschuwen, en dan heb je vrijwel altijd met criminelen van doen, want de kans dat Joost, de accountmanager met z'n vinexwoning en leasePrius (waar hij chronisch te hard mee rijdt) op een dodenlijst komt te staan is vrijwel nihil.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363492
Er was eens een donkere jongen. Hij was heel stoer. Hij keek naar Tony Montany. Als ik later groot ben, wil ik ook zo stoer worden. Hij ging wat criminele dingen doen. Nu is hij dood. Dag donkere jongen. Je leven is geëindigd in de goot.
pi_142214475
Moeder en weduwe Martha eisen opheldering

De moeder en weduwe van crimineel Gwenette Martha, die op 22 mei werd geliquideerd, willen opheldering van hoofdofficier van justitie Theo Hofstee over de voorwaarden waaronder justitie hem bescherming had aangeboden.

De familie schrijft in een brief dat ze willen onderzoeken 'in hoeverre justitie medeverantwoordelijk is voor de schade veroorzaakt door de dood van Martha'. Dat meldt het Parool. De familie heeft het idee dat één en ander onder de pet wordt gehouden.
Martha had op 27 december aangifte gedaan van een mislukte aanslag op hem in Amsterdam-Zuid, waarna justitie vond dat hij bescherming moest krijgen. Martha heeft volgens zijn advocaat destijds gezegd dat de recherche zei dat hij alleen zou worden beschermd als hij bekend zou maken wie volgens Martha achter de aanslag zat en wat hij wist over de achtergronden van de onderwereldvete.
Martha wilde eerst overleggen met zijn advocaten. Hij werd daarom niet bewaakt. Volgens zijn advocaat Nico Meijering bleef correspondentie over de aan bescherming gestelde voorwaarden onbeantwoord.

Politie en justitie stelde na Martha's dood dat hij bescherming had kunnen krijgen als hij 'feitelijke vragen' had beantwoord en 'transparant zou zijn' over zijn verblijfplaats.
Meiering wil de volledige tekst onder ogen zien van de aangifte die Martha deed. Daarin zouden ook de voorwaarden moeten staan. Maar verschillende officieren van justitie zouden geweigerd hebben hem de aangifte te verstrekken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Martha_geeist__.html
Uiteraard is het allemaal de schuld van justitie en nu willen ze geld zien. Veel geld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')