abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:17:33 #251
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140706795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:16 schreef Globali het volgende:

[..]

Als iets opviel is dat het er erg karig uitzag.
Och driehoog achter... het past wel bij amsterdam.. :P
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140706832
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Och driehoog achter... het past wel bij amsterdam.. :P
Laten we gewoon blij zijn dat de man dood is. En met driehoog achter is niets mis. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:21:48 #253
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140706935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef Globali het volgende:

[..]

Laten we gewoon blij zijn dat de man dood is. En met driehoog achter is niets mis. ;)
Ik ben niet blij dat die man dood is.. ik had geen last van hem..
Het is niet dat de wereld er een greintje beter van word..

En driehoog achter.. zolang ik er maar niet hoef te wonen.. :+
pi_140707000
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik ben niet blij dat die man dood is.. ik had geen last van hem..
Het is niet dat de wereld er een greintje beter van word..

En driehoog achter.. zolang ik er maar niet hoef te wonen.. :+
Dat soort mensen zorgen voor gevaar. Zoals nu zeer duidelijk blijkt. Dan heb ik het nog niet over drug verkopen.

Wat is daar mis mee dan?
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:28:28 #255
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140707179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat soort mensen zorgen voor gevaar. Zoals nu zeer duidelijk blijkt. Dan heb ik het nog niet over drug verkopen.

Wat is daar mis mee dan?
Auto's zorgen ook voor gevaar.. zolang je er niet onder loopt is er niets aan de hand..

Alles.. ik spring er liever af dan dat ik er moet wonen..
Als ik om 3 uur s'nachts bedenk dat ik wil drummen.. of midden overdag poedelnaakt door de tuin wil rennen dan kan ik dat hier..
Voor minder dan de prijs van een parkeerplaats in a'dam..
pi_140707279
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Auto's zorgen ook voor gevaar.. zolang je er niet onder loopt is er niets aan de hand..

Alles.. ik spring er liever af dan dat ik er moet wonen..
Als ik om 3 uur s'nachts bedenk dat ik wil drummen.. of midden overdag poedelnaakt door de tuin wil rennen dan kan ik dat hier..
Voor minder dan de prijs van een parkeerplaats in a'dam..

Dit gaat over criminaliteit.

Ik heb een deel van mijn leven zo gewoond. Niets ergs aan. Het is meer een uitdrukking dan iets anders. Dan woon je vast heel vrij. Top.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:38:47 #257
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140707555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Globali het volgende:

[..]

Dit gaat over criminaliteit.

Ik heb een deel van mijn leven zo gewoond. Niets ergs aan. Het is meer een uitdrukking dan iets anders. Dan woon je vast heel vrij. Top.
Precies.. zolang je er geen zaken mee doet heb je weinig te vrezen... (maarja misschien is dat mijn botte visie..)

Tja dat is het voordeel idd.. is voor mij hetzelfde.. ik denk dat als we zouden ruilen dat jij ook gillend gek zou worden..
pi_140707649
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Precies.. zolang je er geen zaken mee doet heb je weinig te vrezen... (maarja misschien is dat mijn botte visie..)

Tja dat is het voordeel idd.. is voor mij hetzelfde.. ik denk dat als we zouden ruilen dat jij ook gillend gek zou worden..
Je hebt wel iets te vrezen tegenwoordig. Liquidaties gebeuren steeds meer in het openbaar. Zoals ook in dit geval. En met steeds betere wapens. Dit is duidelijk niet erg professioneel. De man is 80 keer geraakt en huizen ook.

Ik denk van niet. Of je moet in een hut ondergronds wonen.
pi_140710839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Volgens mij is het geen moslim en die begraven mensen niet zo.
Hij was wel moslim volgens mij, ook een vriendin van hem in Belgie zei dat, ze zei ook dat hij gewoon gebeden verrichte. Interview met haar staat in de panorama. Misschien wilde zijn moeder/familie per se dat hij in Curacou zou worden begraven.
pi_140710888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hij was wel moslim volgens mij, ook een vriendin van hem in Belgie zei dat, ze zei ook dat hij gewoon gebeden verrichte. Interview met haar staat in de panorama. Misschien wilde zijn moeder/familie per se dat hij in Curacou zou worden begraven.
Dat kan iemand denken.
pi_140711118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

heel veel negers worden tegenwoordig moslim , om zo toegang te krijgen tot de Islamitische vrouwen , negers hebben vrij spel gekregen van westerse politiek en media ,maar in de moslim gemeenschap is men niet dol op negers , door moslim te worden hopen veel negers toch op de acceptatie van moslims. In de praktijk lukt het een neger maar heel zelden een moslima te trouwen , Gweneth Martha was gewoon heel rijk en berucht , hoef je geen moslim te worden , dan komen de vrouwen vanzelf ,afkomst maakt dan nix meer uit. Hij deed zaken met moslims , misschien daarom ook zelf moslim geworden.
pi_140711222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:24 schreef flicked het volgende:

[..]

heel veel negers worden tegenwoordig moslim , om zo toegang te krijgen tot de Islamitische vrouwen , negers hebben vrij spel gekregen van westerse politiek en media ,maar in de moslim gemeenschap is men niet dol op negers , door moslim te worden hopen veel negers toch op de acceptatie van moslims. In de praktijk lukt het een neger maar heel zelden een moslima te trouwen , Gweneth Martha was gewoon heel rijk en berucht , hoef je geen moslim te worden , dan komen de vrouwen vanzelf ,afkomst maakt dan nix meer uit. Hij deed zaken met moslims , misschien daarom ook zelf moslim geworden.
Ik kom uit een familie met deels zwarte mensen. Je praat er niet over als "negers'.
pi_140711335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik kom uit een familie met deels zwarte mensen. Je praat er niet over als "negers'.
zal mij een dikke worst zijn uit wat voor familie jij komt, zwarte mensen? Ik noem ze liever negers , en ik praat erover zoals ik dat wil en in overeenstemming met de huisregels van FOK , ik ben hier trouwens nieuw , zag dit topic als eerste verschijnen vandaar me reactie.
pi_140711380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:30 schreef flicked het volgende:

[..]

zal mij een dikke worst zijn uit wat voor familie jij komt, zwarte mensen? Ik noem ze liever negers , en ik praat erover zoals ik dat wil en in overeenstemming met de huisregels van FOK , ik ben hier trouwens nieuw , zag dit topic als eerste verschijnen vandaar me reactie.
Kan en mag. Maar dan neem ik jou niet serieus.
pi_140711474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:31 schreef Globali het volgende:

[..]

Kan en mag. Maar dan neem ik jou niet serieus.
owja en wie ben jij dan? JIJ neemt MIJ niet serieus , en hier moet ik slechter van gaan slapen? Omwille van een woordkeuze? Waar overigens niets mis mee is , gaat om de inhoud toch.
pi_140711528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef flicked het volgende:

[..]

owja en wie ben jij dan? JIJ neemt MIJ niet serieus , en hier moet ik slechter van gaan slapen? Omwille van een woordkeuze? Waar overigens niets mis mee is , gaat om de inhoud toch.
Het maakt mij niet uit hoe je slaapt. Ik kom dagelijks niet interessante mensen tegen.
pi_140711755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Globali het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit hoe je slaapt. Ik kom dagelijks niet interessante mensen tegen.
doe je toch dagelijks iets niet goed , of schat jezelf te hoog in vrees ik
pi_140711889
quote:
12s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:43 schreef flicked het volgende:

[..]

doe je toch dagelijks iets niet goed , of schat jezelf te hoog in vrees ik
Valt mee. Soms kom je gewoon mensen als jij tegen.
pi_140712113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:17 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat kan iemand denken.
Het past wel in het plaatje, misschien geen praktiserend moslim maar wel bekeerd. Hij had veel Marokkaanse vrienden etc.
pi_140712137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:48 schreef Globali het volgende:

[..]

Valt mee. Soms kom je gewoon mensen als jij tegen.
Soms ... eerst was het nog dagelijks ??? Het is gewoon dagelijks ... en dat is best kut voor je , maar je bent zelf maar zo goed als de mensen om je heen.
pi_140712213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:24 schreef flicked het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Marokkaanse meiden die met negers gaan, die praktiseren zelf hun geloof ook amper dus dat maakt dan geen reet meer uit.
pi_140712269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef flicked het volgende:

[..]

Soms ... eerst was het nog dagelijks ??? Het is gewoon dagelijks ... en dat is best kut voor je , maar je bent zelf maar zo goed als de mensen om je heen.
Soms en dagelijks. Waar zit het verschil?
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:59:12 #273
117098 Hathor
Effe niet
pi_140712281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef Globali het volgende:

[..]

Wel als je er zelf een bent, dan is het nigga voor en nigga na, of het nou grappig bedoelt is of niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_140712324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wel als je er zelf een bent, dan is het nigga voor en nigga na, of het nou grappig bedoelt is of niet.
Dat klopt. Mee eens. Maar dat is geldig voor rap. Als ik dat ga zeggen tegen familie is dat wat anders. Als blanke.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:00:52 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_140712350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het past wel in het plaatje, misschien geen praktiserend moslim maar wel bekeerd. Hij had veel Marokkaanse vrienden etc.
business associates,,,geen vrienden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')