Och driehoog achter... het past wel bij amsterdam..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:16 schreef Globali het volgende:
[..]
Als iets opviel is dat het er erg karig uitzag.
Laten we gewoon blij zijn dat de man dood is. En met driehoog achter is niets mis.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Och driehoog achter... het past wel bij amsterdam..
Ik ben niet blij dat die man dood is.. ik had geen last van hem..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Laten we gewoon blij zijn dat de man dood is. En met driehoog achter is niets mis.
Dat soort mensen zorgen voor gevaar. Zoals nu zeer duidelijk blijkt. Dan heb ik het nog niet over drug verkopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat die man dood is.. ik had geen last van hem..
Het is niet dat de wereld er een greintje beter van word..
En driehoog achter.. zolang ik er maar niet hoef te wonen..
Auto's zorgen ook voor gevaar.. zolang je er niet onder loopt is er niets aan de hand..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat soort mensen zorgen voor gevaar. Zoals nu zeer duidelijk blijkt. Dan heb ik het nog niet over drug verkopen.
Wat is daar mis mee dan?
Dit gaat over criminaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Auto's zorgen ook voor gevaar.. zolang je er niet onder loopt is er niets aan de hand..
Alles.. ik spring er liever af dan dat ik er moet wonen..
Als ik om 3 uur s'nachts bedenk dat ik wil drummen.. of midden overdag poedelnaakt door de tuin wil rennen dan kan ik dat hier..
Voor minder dan de prijs van een parkeerplaats in a'dam..
Precies.. zolang je er geen zaken mee doet heb je weinig te vrezen... (maarja misschien is dat mijn botte visie..)quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat over criminaliteit.
Ik heb een deel van mijn leven zo gewoond. Niets ergs aan. Het is meer een uitdrukking dan iets anders. Dan woon je vast heel vrij. Top.
Je hebt wel iets te vrezen tegenwoordig. Liquidaties gebeuren steeds meer in het openbaar. Zoals ook in dit geval. En met steeds betere wapens. Dit is duidelijk niet erg professioneel. De man is 80 keer geraakt en huizen ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies.. zolang je er geen zaken mee doet heb je weinig te vrezen... (maarja misschien is dat mijn botte visie..)
Tja dat is het voordeel idd.. is voor mij hetzelfde.. ik denk dat als we zouden ruilen dat jij ook gillend gek zou worden..
Hij was wel moslim volgens mij, ook een vriendin van hem in Belgie zei dat, ze zei ook dat hij gewoon gebeden verrichte. Interview met haar staat in de panorama. Misschien wilde zijn moeder/familie per se dat hij in Curacou zou worden begraven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen moslim en die begraven mensen niet zo.
Dat kan iemand denken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij was wel moslim volgens mij, ook een vriendin van hem in Belgie zei dat, ze zei ook dat hij gewoon gebeden verrichte. Interview met haar staat in de panorama. Misschien wilde zijn moeder/familie per se dat hij in Curacou zou worden begraven.
heel veel negers worden tegenwoordig moslim , om zo toegang te krijgen tot de Islamitische vrouwen , negers hebben vrij spel gekregen van westerse politiek en media ,maar in de moslim gemeenschap is men niet dol op negers , door moslim te worden hopen veel negers toch op de acceptatie van moslims. In de praktijk lukt het een neger maar heel zelden een moslima te trouwen , Gweneth Martha was gewoon heel rijk en berucht , hoef je geen moslim te worden , dan komen de vrouwen vanzelf ,afkomst maakt dan nix meer uit. Hij deed zaken met moslims , misschien daarom ook zelf moslim geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij was wel moslim volgens mij, ook een vriendin van hem in Belgie zei dat, ze zei ook dat hij gewoon gebeden verrichte. Interview met haar staat in de panorama. Misschien wilde zijn moeder/familie per se dat hij in Curacou zou worden begraven.
Ik kom uit een familie met deels zwarte mensen. Je praat er niet over als "negers'.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:24 schreef flicked het volgende:
[..]
heel veel negers worden tegenwoordig moslim , om zo toegang te krijgen tot de Islamitische vrouwen , negers hebben vrij spel gekregen van westerse politiek en media ,maar in de moslim gemeenschap is men niet dol op negers , door moslim te worden hopen veel negers toch op de acceptatie van moslims. In de praktijk lukt het een neger maar heel zelden een moslima te trouwen , Gweneth Martha was gewoon heel rijk en berucht , hoef je geen moslim te worden , dan komen de vrouwen vanzelf ,afkomst maakt dan nix meer uit. Hij deed zaken met moslims , misschien daarom ook zelf moslim geworden.
zal mij een dikke worst zijn uit wat voor familie jij komt, zwarte mensen? Ik noem ze liever negers , en ik praat erover zoals ik dat wil en in overeenstemming met de huisregels van FOK , ik ben hier trouwens nieuw , zag dit topic als eerste verschijnen vandaar me reactie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie met deels zwarte mensen. Je praat er niet over als "negers'.
Kan en mag. Maar dan neem ik jou niet serieus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:30 schreef flicked het volgende:
[..]
zal mij een dikke worst zijn uit wat voor familie jij komt, zwarte mensen? Ik noem ze liever negers , en ik praat erover zoals ik dat wil en in overeenstemming met de huisregels van FOK , ik ben hier trouwens nieuw , zag dit topic als eerste verschijnen vandaar me reactie.
owja en wie ben jij dan? JIJ neemt MIJ niet serieus , en hier moet ik slechter van gaan slapen? Omwille van een woordkeuze? Waar overigens niets mis mee is , gaat om de inhoud toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Kan en mag. Maar dan neem ik jou niet serieus.
Het maakt mij niet uit hoe je slaapt. Ik kom dagelijks niet interessante mensen tegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef flicked het volgende:
[..]
owja en wie ben jij dan? JIJ neemt MIJ niet serieus , en hier moet ik slechter van gaan slapen? Omwille van een woordkeuze? Waar overigens niets mis mee is , gaat om de inhoud toch.
doe je toch dagelijks iets niet goed , of schat jezelf te hoog in vrees ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe je slaapt. Ik kom dagelijks niet interessante mensen tegen.
Valt mee. Soms kom je gewoon mensen als jij tegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:43 schreef flicked het volgende:
[..]
doe je toch dagelijks iets niet goed , of schat jezelf te hoog in vrees ik
Het past wel in het plaatje, misschien geen praktiserend moslim maar wel bekeerd. Hij had veel Marokkaanse vrienden etc.quote:
Soms ... eerst was het nog dagelijks ??? Het is gewoon dagelijks ... en dat is best kut voor je , maar je bent zelf maar zo goed als de mensen om je heen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:48 schreef Globali het volgende:
[..]
Valt mee. Soms kom je gewoon mensen als jij tegen.
Er zijn genoeg Marokkaanse meiden die met negers gaan, die praktiseren zelf hun geloof ook amper dus dat maakt dan geen reet meer uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:24 schreef flicked het volgende:
[..]
heel veel negers worden tegenwoordig moslim , om zo toegang te krijgen tot de Islamitische vrouwen , negers hebben vrij spel gekregen van westerse politiek en media ,maar in de moslim gemeenschap is men niet dol op negers , door moslim te worden hopen veel negers toch op de acceptatie van moslims. In de praktijk lukt het een neger maar heel zelden een moslima te trouwen , Gweneth Martha was gewoon heel rijk en berucht , hoef je geen moslim te worden , dan komen de vrouwen vanzelf ,afkomst maakt dan nix meer uit. Hij deed zaken met moslims , misschien daarom ook zelf moslim geworden.
Soms en dagelijks. Waar zit het verschil?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef flicked het volgende:
[..]
Soms ... eerst was het nog dagelijks ??? Het is gewoon dagelijks ... en dat is best kut voor je , maar je bent zelf maar zo goed als de mensen om je heen.
Wel als je er zelf een bent, dan is het nigga voor en nigga na, of het nou grappig bedoelt is of niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie met deels zwarte mensen. Je praat er niet over als "negers'.
Dat klopt. Mee eens. Maar dat is geldig voor rap. Als ik dat ga zeggen tegen familie is dat wat anders. Als blanke.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel als je er zelf een bent, dan is het nigga voor en nigga na, of het nou grappig bedoelt is of niet.
business associates,,,geen vrienden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het past wel in het plaatje, misschien geen praktiserend moslim maar wel bekeerd. Hij had veel Marokkaanse vrienden etc.
nou nee hoor , ik kom uit de randstad en zie heel veel , Marokkaanse en Turkse meiden worden anders als Nederlanders of andere niet moslim allochtonen , toch echt veel meer kort gehouden en er is meer sociale controle , in die gemeenschappen , negers hebben hier geen vrij spel. Marokkaans of Turkse meid met een neger is nog steeds vrij zeldzaam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Marokkaanse meiden die met negers gaan, die praktiseren zelf hun geloof ook amper dus dat maakt dan geen reet meer uit.
Pffft als het je familie is moet dat gewoon kunnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat klopt. Mee eens. Maar dat is geldig voor rap. Als ik dat ga zeggen tegen familie is dat wat anders. Als blanke.
Zijn die foto's niet gewoon van de volgende begrafenis? Je ziet een kist in het naastgelegen "graf" liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef Snowballed het volgende:
Van www.misdaadjournalist.nl / HJK:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't shoot the messenger...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn die foto's niet gewoon van de volgende begrafenis? Je ziet een kist in het naastgelegen "graf" liggen.
Ik schiet niemand neer, voor je het weet hebben we weer foto's van een willekeurige begrafenis naast een berucht lijk.quote:
Het lijkt me niet aan de politie om te bepalen dat ze iemand niet waarschuwen omdat hij crimineel is. Politie doet gewoon haar werk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:43 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders.
Wat ik apart vind is dat ik moet lezen dat de Politie deze Martha zelfs waarschuwde.![]()
Wat is dit voor bananenrepubliek? De Politie gaat een topcrimineel waarschuwen?
Of is dit het welbekende beleid dat de Politie waarde hecht aan goede contacten met een ieder?
waarschuwing voor mogelijke liquidatiepoging?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:43 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders.
Wat ik apart vind is dat ik moet lezen dat de Politie deze Martha zelfs waarschuwde.![]()
Het volk mag het dan wel mooi vinden dat het tuig elkaar afschiet, maar officieel zit de politie er niet op te wachten, en met de mogelijke Wild-West taferelen die het tot gevolg kan hebben kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:43 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders.
Of is dit het welbekende beleid dat de Politie waarde hecht aan goede contacten met een ieder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |