abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 14:20:38 #1
163650 Greys
pi_140240749
Ilse deLange en Waylon hebben tijdens de Finale op zaterdag 10 mei onder de naam "The Common Linnets" Nederland vertegenwoordigd in Kopenhagen, met het nummer 'Calm after the storm' en werden daar tweede.

https://www.facebook.com/thecommonlinnets
https://twitter.com/CommonLinnets




IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 mei 2014 @ 14:43:38 #2
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140241544
Greys, wat maak je ons nu? :o van deze TT was zo veel meer te maken! :+ 'waar Waylon zijn cowboyhoed verruilt voor een aluhoedje'.... w/ :s)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_140241697
Is Waylon überhaupt in het openbaar gespot?
dag
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 15:00:47 #4
375570 crew  Cyan9
pi_140242103
Hij heeft esf-afkickverschijnselen en heeft zich opgesloten in z'n huis terwijl hij al het mogelijke beeldmateriaal nog een keer doorneemt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 22 mei 2014 @ 15:34:58 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140243346
Weet je, als Waylon - om welke reden dan ook - zelf niet wil, vind ik het prima. Komt wmb vooral door dat interview bij Humberto Tan dat ik het gevoel heb gekregen dat Ilse hem wilde lozen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 15:55:23 #6
163650 Greys
pi_140244053
Waylon wil wel maar mag niet zeggen dat hij wel wil.
Best een kutsituatie, als dat zo is _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140244330
Ik heb nog eens zitten graven in mijn geheugen, maar volgens mij was TCL altijd al een project van Ilse met gastmuzikanten en was Waylon de eerste in wat in haar ogen een lange rij moest worden... In dat licht is het niet vreemd allemaal, al lijkt het erop dat niemand rekening heeft gehouden met een topnotering op het ESF waardoor er nu een plan B moet komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 16:07:30 #8
163650 Greys
pi_140244481
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog eens zitten graven in mijn geheugen, maar volgens mij was TCL altijd al een project van Ilse met gastmuzikanten en was Waylon de eerste in wat in haar ogen een lange rij moest worden... In dat licht is het niet vreemd allemaal, al lijkt het erop dat niemand rekening heeft gehouden met een topnotering op het ESF waardoor er nu een plan B moet komen
Dan nog is het echt héél raar/lullig om een ander in zijn plaats te zetten zó vlak na die goede uitslag. Want kom, je doet mee om te winnen, dus daar hoor je rekening mee te houden :) En dit nummer dat nu zo goed scoort is mede door hem gezongen en dit album dat nu zo goed scoort staan ook zijn eigen nummers op en zingt hij veel op mee.
En Waylon zelf heeft een aantal keer aangegeven graag te willen touren met haar met TCL. Er staat toch 'samenstelling The Common Linnets 2014: Ilse en Waylon'? Nou, volgens mij duurt 2014 nog wel even... :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140244599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan nog is het echt héél raar/lullig om een ander in zijn plaats te zetten zó vlak na die goede uitslag. Want kom, je doet mee om te winnen, dus daar hoor je rekening mee te houden :)
En Waylon zelf heeft een aantal keer aangegeven graag te willen touren met haar met TCL. Er staat toch 'samenstelling The Common Linnets 2014: Ilse en Waylon'? Nou, volgens mij duurt 2014 nog wel even... :+
Tja misschien er wel echt zaken gepland voor Waylon alleen, misschien spelen er privezaken bij hem

Ik weiger nog wel steeds te geloven dat ze hem nu bewust buiten zet, das commercieel echt het domste wat je kan doen en dat weet zij ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 16:11:59 #10
163650 Greys
pi_140244705
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tja misschien er wel echt zaken gepland voor Waylon alleen, misschien spelen er privezaken bij hem

Ik weiger nog wel steeds te geloven dat ze hem nu bewust buiten zet, das commercieel echt het domste wat je kan doen en dat weet zij ook
Dat laatste is dus niet zo. Sorry :@

Het is het slímste dat ze kan doen. Ook al is het niet aardig...
Het album koopt men toch wel, namelijk. Daar heeft ze hem niet meer voor nodig.
En die radiostations in Europa laten haar ook wel binnen zonder Waylon.
Kortom: meer aandacht voor haar alleen plus nog wat aandacht voor haar 'eigen' team/jongens en de inkomsten blijven zo goed als hetzelfde :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:14:17 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140244824
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

misschien spelen er privezaken bij hem
Ja, hier hou ik ook wel rekening mee, hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140245671
Waarom zou ze dan Waylon uberhaupt hebben gevraagd? Als ze zelf de ster wil zijn had ze beter van begin af aan voor die Jake kunnen kiezen... Dat maakte voor het buitenland uberhaupt niet uit en dat Twentestadion was toch wel uitverkocht geraakt...

Ik denk echt dat Waylon zelf de sleutel is waarom de zaken nu zo lopen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 16:43:12 #13
163650 Greys
pi_140246144
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou ze dan Waylon uberhaupt hebben gevraagd? Als ze zelf de ster wil zijn had ze beter van begin af aan voor die Jake kunnen kiezen... Dat maakte voor het buitenland uberhaupt niet uit en dat Twentestadion was toch wel uitverkocht geraakt...

Ik denk echt dat Waylon zelf de sleutel is waarom de zaken nu zo lopen
Je kunt toch gaandeweg het proces denken 'shit, dit had ik anders moeten doen'? :)
En misschien kon die Jake helemaal geen twee weken naar Kopenhagen en had hij pas daarna tijd.

Nou ja, wat in élk geval duidelijk is, is dat ze er maar beter gewoon open en eerlijk over kunnen zijn, wat dit schept een hoop verwarring.

Als Waylon dit zélf zo wil, dan is het zo en zou ik er ook heel anders naar kijken.
Kan het me gewoon heel slecht voorstellen, zal wel vrouwelijke eigenwijsheid zijn, geen idee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 16:46:55 #14
163650 Greys
pi_140246335
Bij nader inzien denk (!) ik dat ze in Waylon meer vertrouwen had qua podiumpresentatie, geen zenuwen, veel ervaring en betere live zang dan in die Jake. Dat ze daarom niet meteen voor Jake gekozen heeft ook voor het ESF. En op het album klinkt Waylon ook bijzonder geweldig, natuurlijk.

Maar nu voor de tour maakt dat niet zoveel uit, het is niet dat ze voor uitverkochte stadions gaan staan, het gaat volgens mij om radio-tv-programma's. En dan kan je prima aankomen met 'Dit is Jake, Waylon heeft het te druk', als je wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140246576
Nieuw excuus op Facebook:

quote:
Elizabet Bos-Hofman Heb het gezien. Dat was Waylon toch niet?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 uur

Govert Verspui Waylon is bezig zijn solo plaat aan het opnemen
Vind ik leuk · 1 ·
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 17:03:45 #16
163650 Greys
pi_140247099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nieuw excuus op Facebook:

[..]

Hij klonk half februari idd alsof het al klaar is en er helemaal geen opnames meer voor hoeven zijn, dus daarom denk ik idd 'excuus'.

quote:
Waylon Music
13 februari
Na veel wikken en wegen heb ik met een dubbel gevoel besloten om de release van mijn nieuwe album "Heaven After Midnight" uit te stellen naar 5 september. Het feit dat Ilse DeLange en ik dit jaar ons land zullen vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival, legt een onverwacht groot beslag op mijn agenda en ik wil graag alle tijd en energie kunnen steken in mijn eigen album dat met zoveel zorg en liefde gemaakt is.
Dat klinkt toch of het klaar is? Het móest ook wel klaar zijn volgens mij, want de release was anders dus al geweest inmiddels...

Het klinkt juist alsof hij alle tijd in zijn agenda heeft vrijgemaakt in deze periode voor TCL...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 17:06:04 #17
163650 Greys
pi_140247196
Nou ja, ik ga me maar eens richten op 2015.
Laat ze het maar uitzoeken ook gewoon :7

Wiens 'schuld' het ook is dat ze misschien niet sámen gaan touren...
Domdomdom.
We zullen nooit de echte waarheid horen denk ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140247929
Is Caro al binnen? 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 17:35:45 #19
163650 Greys
pi_140248218
Wiwi gokt op Dotan.
Nu al _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140248875
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik ga me maar eens richten op 2015.
Laat ze het maar uitzoeken ook gewoon :7

Wiens 'schuld' het ook is dat ze misschien niet sámen gaan touren...
Domdomdom.
We zullen nooit de echte waarheid horen denk ik :D
aw nee ik vind dit nu juist zo "leuk", althans; ik ben nieuwsgierig en zou wel het naadje van de kous willen weten eigenlijk. En ik denk zelf ook echt dat het niet slim is van Ilse, omdat ze toch een beetje sympathie verliest? Het is toch eigenlijk gewoon héél raar dat je naar radiostations gaat omdat je samen met Waylon tweede bent geworden bij het songfestival en dan ineens met een vervanger komt? Ik denk en hoop toch dat Waylon nog wel mee gaat met de rest van de Europa-tour.
pi_140249243
Ik vind dat mijn tweet bijzonder weinig geretweet wordt. :(
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 18:29:07 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_140249902
Goeie god, kijk je ook even niet op fok, heel topic vol gepost met pure conspiracy. Was wel vermakelijk leesvoer. :) Moet het nog maar zien hoor dat Waylon gedumpt zou worden, lijkt me echt een van de domste dingen om nu te doen. De tijd zal het leren.

Oh en, pareltje van een tt :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_140251281
Maar Waylon is toch 10x beter dan die nobuddie? Met zn iele stemmetje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140251508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef marcodej het volgende:
Maar Waylon is toch 10x beter dan die nobuddie? Met zn iele stemmetje.
Door de brauw van Waylon zijn ze tweede geworden, dat maakte het verschil.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 19:30:54 #25
163650 Greys
pi_140252171
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef ijs_beer het volgende:
Goeie god, kijk je ook even niet op fok, heel topic vol gepost met pure conspiracy. Was wel vermakelijk leesvoer. :) Moet het nog maar zien hoor dat Waylon gedumpt zou worden, lijkt me echt een van de domste dingen om nu te doen. De tijd zal het leren.
We zullen zien wie er mee naar Duitsland gaat, Jake of Waylon :+

Scheepsparkiet twitterde op donderdag 22-05-2014 om 18:24:28 The @CommonLinnets will perform at the ZDF Morgen Magazine on Wednesday 28 May #Jawohl! #EinfachSuper!#NaSowaß! http://t.co/nXew7svt7X reageer retweet
quote:
Oh en, pareltje van een tt :P
Dank dank. *buigt* *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140252526
Waarom moet ik aan een luier denken? :')
dag
pi_140253131
songfestivalNL twitterde op donderdag 22-05-2014 om 19:24:35 We weten hoe het optreden van @CommonLinnets ging in de finale. Maar hoe ging het in de juryrepetitie op vrijdag? reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140254195
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:54 schreef hole1988 het volgende:
songfestivalNL twitterde op donderdag 22-05-2014 om 19:24:35 We weten hoe het optreden van @CommonLinnets ging in de finale. Maar hoe ging het in de juryrepetitie op vrijdag? reageer retweet
Wow, beste en meest relaxte uitvoering die ik gezien heb compleet met knipoog van Waylon op 2.05 ;)
pi_140254259
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef Jane het volgende:
Weet je, als Waylon - om welke reden dan ook - zelf niet wil, vind ik het prima. Komt wmb vooral door dat interview bij Humberto Tan dat ik het gevoel heb gekregen dat Ilse hem wilde lozen.
En toch vond ik dat wel een vrij logische reactie van haar. Ik denk dat menig artiest daar 'jaaaaa leuk!!' had geroepen op dat Voice voorstel en ondertussen zou denken 'dat doen we dus mooi niet'. Ze werd wel een beetje voor het blok gezet.
pi_140254350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste is dus niet zo. Sorry :@

Het is het slímste dat ze kan doen. Ook al is het niet aardig...
Het album koopt men toch wel, namelijk. Daar heeft ze hem niet meer voor nodig.
En die radiostations in Europa laten haar ook wel binnen zonder Waylon.
Kortom: meer aandacht voor haar alleen plus nog wat aandacht voor haar 'eigen' team/jongens en de inkomsten blijven zo goed als hetzelfde :P
Ik had het nog niet zo bekeken maar misschien is het stiekem inderdaad juist wel slim. Ze wordt/en nu toch wel geboekt, en dan kan heel Europa wennen aan de nieuwe line-up, en op een later moment zou de wissel misschien nog meer negatieve impact kunnen hebben wat dat betreft.
Maar zo aan het begin van een album campagne blijft het een vreemde zet aangezien hij toch vrij aanwezig is op de plaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maartel op 22-05-2014 20:33:34 ]
pi_140255030
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Wow, beste en meest relaxte uitvoering die ik gezien heb compleet met knipoog van Waylon op 2.05 ;)
De cameraman was wat minder als je het mij vraagt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 22 mei 2014 @ 21:01:22 #32
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_140255613
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:54 schreef hole1988 het volgende:
songfestivalNL twitterde op donderdag 22-05-2014 om 19:24:35 We weten hoe het optreden van @CommonLinnets ging in de finale. Maar hoe ging het in de juryrepetitie op vrijdag? reageer retweet
Ilse begon nu eens op de juiste toonhoogte. Maar ik hoor nu toch iets meer zenuwen bij haar?
En de camerakijkmomenten gaan niet foutloos.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 21:08:32 #33
163650 Greys
pi_140255936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:26 schreef Maartel het volgende:

[..]

En toch vond ik dat wel een vrij logische reactie van haar. Ik denk dat menig artiest daar 'jaaaaa leuk!!' had geroepen op dat Voice voorstel en ondertussen zou denken 'dat doen we dus mooi niet'. Ze werd wel een beetje voor het blok gezet.
Maar waarom zou ze hem dat niet gunnen dan, of dat niet samen met hem willen doen, als ze hem twee weken geleden nog beschreef als een van de leukste en liefste mensen, 'een echte schat'?
Het is nou niet dat hij overloopt van het werk en de inkomsten, volgens mij. Gun hem dat gewoon, lijkt mij dan, als je hem zo graag hebt en hij 'als familie' voor je is ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140255984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Wow, beste en meest relaxte uitvoering die ik gezien heb compleet met knipoog van Waylon op 2.05 ;)
Bij die knipoog raakte iedereen hier in paniek dat hij dat op de grote avond toch zeker niet moest doen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 21:10:19 #35
163650 Greys
pi_140256024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Bij die knipoog raakte iedereen hier in paniek dat hij dat op de grote avond toch zeker niet moest doen :)
Niet in plááts van De Wenkbrauw :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 21:10:45 #36
163650 Greys
pi_140256043
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:28 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik had het nog niet zo bekeken maar misschien is het stiekem inderdaad juist wel slim. Ze wordt/en nu toch wel geboekt, en dan kan heel Europa wennen aan de nieuwe line-up, en op een later moment zou de wissel misschien nog meer negatieve impact kunnen hebben wat dat betreft.
Maar zo aan het begin van een album campagne blijft het een vreemde zet aangezien hij toch vrij aanwezig is op de plaat.
Het is van haar uit bekeken écht slim.
Het is dus alleen nog de vraag of dit idd op eigen verzoek is van Waylon (en dat ik bang ben van niet moge duidelijk zijn :@ ) of dat ze dit helemaal zelf wil. In dat laatste geval is het niet alleen een vreemde, maar ook onaardige zet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140256788
Nu eindelijk m'n examens zijn afgelopen denk ik dat ik binnenkort even de finale opnieuw ga bekijken, kan me er weinig van herinneren zo spannend vond ik het toen :')
pi_140256936
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is van haar uit bekeken écht slim.
Het is dus alleen nog de vraag of dit idd op eigen verzoek is van Waylon (en dat ik bang ben van niet moge duidelijk zijn :@ ) of dat ze dit helemaal zelf wil. In dat laatste geval is het niet alleen een vreemde, maar ook onaardige zet.
Zo snel na het ESF blijft gewoon vreemd. Als Paula en Ovi nu naar Nederland zouden komen voor een optreden (dat zou na Playing With Fire realistischer zijn geweest, maar vooruit) en Paula zou met een andere zanger komen, dan zouden wij dat ook vreemd en teleurstellend vinden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140257586
Ik blijf denken dat het Waylon's keuze is... Ze zouden sowieso Tukkerville doen, het ESF was een briljant succes en Europa ligt even aan hun voeten... Waarom zou je iemand juist nu buiten zetten terwijl je daarmee alles inclusief Tukkerville op scherp zet.

Sowieso zouden bekenden van Waylon of hijzelf dit al lang hebben gelekt als Ilse een smerig spel speelt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 22 mei 2014 @ 21:45:40 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140257694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Greys het volgende:

Hij klonk half februari idd alsof het al klaar is en er helemaal geen opnames meer voor hoeven zijn, dus daarom denk ik idd 'excuus'.
Als je in iTunes kijkt, zie je het hele album ook al staan, inclusief tracklist enz.
Nee, dat album is af hoor. Sowieso. En zelfs al zouden ze nu, vanwege 'tijd over', nog een andere mix van een nummer maken ofzo, Waylon is allang klaar met zijn gedeelte: het zingen.

Tja, zal ik dan maar eens echt zeggen wat ik denk dat er is? Oké, ik dat hij aan het afkicken is (there, I said it). Nee, ik heb geen bewijzen of uitgebreide onderbouwing, maar het zou wel bijna alles verklaren, imho.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 21:52:15 #41
163650 Greys
pi_140258033
Dat lijkt me niet, want dan had Ilse nóóit het risico genomen met hem op het ESF, denk ik.
Toch?? Dan liep ze het risico daar af te gaan als een gieter. Neh, lijkt me niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140258250
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:45 schreef Jane het volgende:

Tja, zal ik dan maar eens echt zeggen wat ik denk dat er is? Oké, ik dat hij aan het afkicken is (there, I said it). Nee, ik heb geen bewijzen of uitgebreide onderbouwing, maar het zou wel bijna alles verklaren, imho.
I second that....

En het risico om af te gaan op het ESF leek me gering voor Ilse, hij zit blijkbaar al jaren aan de snuif en dat haalt vaak het beste in mensen naar boven (tijdelijk)... het is juist het afkicken daarna wat volgens mij helemaal verkeerd kan uitpakken qua prestaties leveren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140258345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

I second that....

En het risico om af te gaan op het ESF leek me gering voor Ilse, hij zit blijkbaar al jaren aan de snuif en dat haalt vaak het beste in mensen naar boven (tijdelijk)... het is juist het afkicken daarna wat volgens mij helemaal verkeerd kan uitpakken qua prestaties leveren...
Maar waarom zou dat afkicken precies nu moeten plaatsvinden? Ik raad het niet aan, maar ik zou zeggen dat hij dan wel even kan doorzetten tot na dat concert in het Twente-stadion.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140258356
Even een luchtig Melodifestivalen-plaatje tussendoor, dat vandaag wel gepast is :)

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140258418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maar waarom zou dat afkicken precies nu moeten plaatsvinden? Ik raad het niet aan, maar ik zou zeggen dat hij dan wel even kan doorzetten tot na dat concert in het Twente-stadion.
Da's ook weer zo... maar misschien heeft zijn familie/vriendin het geëist... maar goed, ik denk haast dat het zoiets wel moet zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 22:07:22 #46
163650 Greys
pi_140258858
Ik vind het een gevaarlijke aanname :@

Maar goed, dat was de andersom-versie ook (die van mij, o.a., bedoel ik). Dat besef ik me.

Als Ilse hem écht zo goed kent en hij als familie voor haar is, dan wist ze dat het problemen zou kunnen geven daar in die 2 weken. Het was niet één moment-opname dat hij moest shinen, het was repetitie na repetitie na persconferentie etc. Ik zou het risico dan niet hebben genomen, als ik haar was. Dan snap ik niet - als dit zo zou zijn - dat ze idd niet meteen die Jake mee heeft genomen. Het klinkt niet logisch.

(En het ging toch al best een tijd goed begreep ik, dat hij daarom ook zijn kind weer mag zien? En die heeft hij een paar dagen geleden ook nog gezien...)

Maar idd, het zou ook een optie kunnen zijn waarom dit allemaal zo gaat.
(Als het NIET de reden is, is het wel extra zuur, dat mensen nu gaan denken dat... etc.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140259507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een gevaarlijke aanname :@

Maar goed, dat was de andersom-versie ook (die van mij, o.a., bedoel ik). Dat besef ik me.

Als Ilse hem écht zo goed kent en hij als familie voor haar is, dan wist ze dat het problemen zou kunnen geven daar in die 2 weken. Het was niet één moment-opname dat hij moest shinen, het was repetitie na repetitie na persconferentie etc. Ik zou het risico dan niet hebben genomen, als ik haar was. Dan snap ik niet - als dit zo zou zijn - dat ze idd niet meteen die Jake mee heeft genomen. Het klinkt niet logisch.

(En het ging toch al best een tijd goed begreep ik, dat hij daarom ook zijn kind weer mag zien? En die heeft hij een paar dagen geleden ook nog gezien...)

Maar idd, het zou ook een optie kunnen zijn waarom dit allemaal zo gaat.
(Als het NIET de reden is, is het wel extra zuur, dat mensen nu gaan denken dat... etc.)
weet je wat ik ook zo vreemd vond, toen al? Hoe ze op een gegeven moment in een interview zei dat Waylon zich erg professioneel had opgesteld tijdens Eurovisie. Misschien denk ik te ver door en het is ook de manier waarop ze dat zei, maar ik vond het een beetje "het probleemkind heeft zich goed gedragen". Dus volgens mij wist ze best dat ze een klein risico nam. Hij lijkt me ook echt niet de makkelijkste. Ik denk ook wel een beetje dat zij hem op sleeptouw heeft genomen, dat zij alles uitgedacht heeft, en Waylon leek zich ook in die rol te schikken.

Overigens vond ik die jury-repetitie wel erg relaxed zeg! Beetje te nonchalant. Zeker niet de beste uitvoering..
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:22:23 #48
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140259620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:

(Als het NIET de reden is, is het wel extra zuur, dat mensen nu gaan denken dat... etc.)
Ja, dat is ook zo en daarom heb ik mijn vermoeden ook eerst voor me gehouden in dit topic, maar goed... Eigenlijk denk ik gewoon dat het op één of andere manier wel z'n eigen keuze is hoe dingen nu lopen met TCL. En laat ik het anders zo zeggen: mocht het idd zo zijn dat er privédingen zijn die hij nu aan het oplossen is, dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Verder sorry voor de speculatie. Normaal houd ik daar helemaal niet van, namelijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 22:27:15 #49
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_140259889
Muziekje dan maar? :+


Dit solonummer van Waylon op het album vind ik echt prachtig! :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 22:29:34 #50
163650 Greys
pi_140260012
Oh als het zo is, heb ik daar ook veel respect voor.
En dan heb ik óók heel veel respect voor Ilse en consorten dat ze het gooien op 'te druk' uiteraard :)

Ik ben alleen zo bang voor de 'het moet haast wel zoiets zijn' gedachtes.
Want Ilse benadrukte ook weer heel sterk in België dat het háár platform is, aan de teksten op de albumhoes was ook al te zien dat het háár ding was, het zóu gewoon het slimst (zakelijk) voor haar zijn om dit nu alleen te doen, dus ik vind dat ook nog steeds een mogelijkheid. Dat het gewoon zo afgesproken was, ook met Waylon, vanaf het begin. (En in dat geval is haar ook weinig kwalijk te nemen).

Hoe het ook is, voor 'het publiek' is het best jammer. Zag al meer reacties op FB dat ze het raar en jammer en zonde vinden dat Waylon er niet bij was, bij die filmpjes die nu vol trots worden gepost over België.

En stél dat het idd zoiets is met afkicken oid, dan is het toch ook weer uiterst onverstandig en raar nu dat hij volledig in de radiostilte gaat en niemand er iets over zegt? Als je dat geheim wilt houden, kan je beter een paar jubeltweets er in blijven gooien af en toe, al is het maar één per dag, desnoods door een ander laten doen... Want nu is het JUIST opvallend :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 22:30:38 #51
163650 Greys
pi_140260100
quote:
12s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Muziekje dan maar? :+


Dit solonummer van Waylon op het album vind ik echt prachtig! :D
^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 22:41:15 #52
163650 Greys
pi_140260731
(Waren het dan tóch die witte lijnen op het podium? :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140260846
Ik moest ook al enkele topics aan afkicken denken.. :@ past het (tijdelijk) verbreken van contact met de ouders ook wel in. ( en het niet daarop reageren).
dag
pi_140260900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
(Waren het dan tóch die witte lijnen op het podium? :') )
zag je die wilde blikken niet meer door je focus op de wenkbrauw ? :P
dag
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 22:44:43 #55
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_140260923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
(Waren het dan tóch die witte lijnen op het podium? :') )
:') :D :X :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 mei 2014 @ 22:48:01 #56
163650 Greys
pi_140261080
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef Peter het volgende:

[..]

zag je die wilde blikken niet meer door je focus op de wenkbrauw ? :P
De Wenkbrauw O+ _O_ _O_ _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:54:04 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140261407
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]

De Wenkbrauw O+ _O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Jaaaaaaa! Blij dat je hem nog eens gepost hebt. Ik heb hem gemist. O+ :9 *; _O_ *zwijmel*

;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140262997
Zo...terug van dagje stembureau...opkomst bij ons was redelijk...dus toch nog veel (relatief) moeten tellen :+ ...alles eens bijgelezen in de Waylongate... Is al bekend of hij meegaat naar Germany en Austria? :)
pi_140265612
Nu is dus de slotconcusie dat Waylon aan het afkicken is? :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:32 #60
163650 Greys
pi_140265654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef marcodej het volgende:
Nu is dus de slotconcusie dat Waylon aan het afkicken is? :D
Ik weiger! :(

Hakken (of kop...?)
Zand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 00:17:49 #61
375570 crew  Cyan9
pi_140266028
Dat vind ik mooie afsluitende woorden voor vandaag. Wuif. :W
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 01:03:18 #62
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140267350
onder de radar afkicken, tjeempie, wat doe je in zo'n geval qua communicatie.... nou ben ik het spoor ook bijster.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_140269081
Afkicken? Ik weet het niet, zou kunnen...

Aan de ene kant past het helemaal niet in het verhaal en bij het tijdstip (ga dan nog even vol gas door en las die afkickperiode in na je 'on top of the world'-periode). Aan de andere kant kun je bepaalde dingen inderdaad wel zien als aanleidingen of signalen: een nieuwe vriendin die misschien een ultimatum heeft gesteld, het feit dat ie z'n kind ineens weer mag zien en ook dat ie ervoor koos om niet met Ilse in een vliegtuig naar Kopenhagen af te reizen maar in plaats daarvan zelf met een auto naar Denemarken te karren (scheelt een hoop douane-controle).

Mocht het zo zijn dan wens ik hem veel sterkte toe en ik kan me echt niet voorstellen dat Waylon vanaf nu consequent buiten beeld gehouden wordt. Ilse is misschien wel een professionele biatch, maar volgens mij is ze ook wel zo bijdehand dat ze donders goed weet dat als ze Waylon juist nu op een zijspoor zet, ze een heleboel credit in Nederland (wat toch nog steeds haar grootste afzetmarkt is) verspeelt.
pi_140269947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 03:23 schreef drankge het volgende:

Aan de ene kant past het helemaal niet in het verhaal en bij het tijdstip (ga dan nog even vol gas door en las die afkickperiode in na je 'on top of the world'-periode). Aan de andere kant kun je bepaalde dingen inderdaad wel zien als aanleidingen of signalen: een nieuwe vriendin die misschien een ultimatum heeft gesteld, het feit dat ie z'n kind ineens weer mag zien en ook dat ie ervoor koos om niet met Ilse in een vliegtuig naar Kopenhagen af te reizen maar in plaats daarvan zelf met een auto naar Denemarken te karren (scheelt een hoop douane-controle).
:')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2014 @ 08:52:10 #65
43556 miss_dynastie
pi_140270522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een gevaarlijke aanname :@

Maar goed, dat was de andersom-versie ook (die van mij, o.a., bedoel ik). Dat besef ik me.

Als Ilse hem écht zo goed kent en hij als familie voor haar is, dan wist ze dat het problemen zou kunnen geven daar in die 2 weken. Het was niet één moment-opname dat hij moest shinen, het was repetitie na repetitie na persconferentie etc. Ik zou het risico dan niet hebben genomen, als ik haar was. Dan snap ik niet - als dit zo zou zijn - dat ze idd niet meteen die Jake mee heeft genomen. Het klinkt niet logisch.

(En het ging toch al best een tijd goed begreep ik, dat hij daarom ook zijn kind weer mag zien? En die heeft hij een paar dagen geleden ook nog gezien...)

Maar idd, het zou ook een optie kunnen zijn waarom dit allemaal zo gaat.
(Als het NIET de reden is, is het wel extra zuur, dat mensen nu gaan denken dat... etc.)
Maar dat laatste geldt ook voor Ilse, die in jouw speculaasjes wordt afgeschilderd als keiharde, harteloze zakenbitch :P

Ik denk dat ze hem uit de wind proberen te houden. Juist doordat ze nu zo benadrukt dat het haar ding is. Was logischer geweest om dat veel eerder te doen. Ik denk echt dat ze hem beschermt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 10:23:28 #66
163650 Greys
pi_140272292
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat laatste geldt ook voor Ilse, die in jouw speculaasjes wordt afgeschilderd als keiharde, harteloze zakenbitch :P

Ik denk dat ze hem uit de wind proberen te houden. Juist doordat ze nu zo benadrukt dat het haar ding is. Was logischer geweest om dat veel eerder te doen. Ik denk echt dat ze hem beschermt.
Over dat eerste: dat zei ik zelf letterlijk, dat ik me dat besef, toch? :)

Ik hoopte al die tijd toch dat ik ongelijk had over haar? Nu weet ik niet meer of ik dat wel wil hopen, gezien wat dat dan betekent misschien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 13:41:48 #67
163650 Greys
pi_140277732
Wauw, mooie tekeningen zijn er al gemaakt :o O+





IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 14:10:13 #68
163650 Greys
pi_140278549
Hahaha, Waylon heeft de Wiwi Male top Model dinges link gefacebookt.
Alleen nu kan je al niet meer stemmen volgens mij :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140278731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Waylon heeft de Wiwi Male top Model dinges link gefacebookt.
Alleen nu kan je al niet meer stemmen volgens mij :D :')
Jawel!! En zelfs zo vaak als je wilt :Y Had hem ook binnen, had al gestemd maar nu nog 2 x gestemd en inderdaad werden beide stemmen meegeteld. Dus nog maar dik 6000 stemmen te gaan, go Greys *O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 14:19:34 #70
163650 Greys
pi_140278784
Maar het zou op 20 mei om middernacht aflopen :D
En dat kwam op twitter ook voorbij, dat je toen nog maar een paar uur kon stemmen, haha.
Hebben ze het verlengd, dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:21:10 #71
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140278831
quote:
'Conchita Wurst achter overstromingen Balkan'

De overstromingen in de Balkan die tientallen mensenlevens eisten en tienduizenden mensen op de vlucht dreven, waren een straf van god nadat Conchita Wurst het Eurovisiesongfestival had gewonnen. Dat stellen patriarch Irinej en andere kopstukken van de Servisch Orthodoxe Kerk.

God zou de vloed hebben gezonden als „goddelijke straf voor hun zonden”, verwees hij naar de scene van lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. „God wast de Servische zonden af”, stelde hij.

Enkele dagen eerder hadden collega's uit Montenegro eenzelfde boodschap de wereld ingestuurd. De overstromingen zijn „geen toeval maar een waarschuwing”. De regenval was een teken dat mensen de 'Jezus-achtige figuur' moesten afwijzen. Onduidelijk is wel of bisschop Amfilohije Conchita Wurst, met baard en lang haar, direct koppelde aan Jezus of dat het hem meer om de aanbidding van Conchita ging.

Eerder al had de Russische orthodoxe kerk in scherpe bewoordingen gereageerd op het optreden van Wurst.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 14:23:41 #72
163650 Greys
pi_140278908
Godallemachtig, wat bestaan er toch een geschifte figuren :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140278936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig, wat bestaan er toch een geschifte figuren :')
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 14:25:29 #74
163650 Greys
pi_140278971
Ja, God moet zijn TomTom een beetje updaten :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2014 @ 14:26:03 #75
43556 miss_dynastie
pi_140278988
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had :o
Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 14:29:07 #76
163650 Greys
pi_140279094
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.
:D :')

Echt he, de stupiditeit :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:48:53 #77
249756 Symphonic
Look o Look
pi_140279709
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had :o
hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelen :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_140282092
Wanneer weten wie eigenlijk wie Nederland naar Oostenrijk stuurt ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 16:16:25 #79
163650 Greys
pi_140282244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef TLC het volgende:
Wanneer weten wie eigenlijk wie Nederland naar Oostenrijk stuurt ?
Afgelopen jaar wisten we het 25 november.
Geen idee of we het dit jaar eerder zullen horen :D

In 2010 bijvoorbeeld hoorden we al begin juli dat de 3Js het jaar er na zouden gaan...

Dat van Anouk hoorden we in oktober.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 16:21:35 #80
163650 Greys
pi_140282401
Coldplay niet bovenaan albumlijst door The Common Linnets
De verkopen van het album The Common Linnets van gelegenheidsduo Ilse DeLange en Waylon zijn zo sterk, dat de twee zelfs voorkomen dat de nieuwe plaat van Coldplay op nummer 1 binnenkomt.
Coldplay niet bovenaan albumlijst door The Common Linnets

Aan het begin van de week ging het Coldplay-album Ghost Stories nog ruimschoots aan kop in de Nederlandse verkooplijst, maar gaandeweg werd het steeds meer een nek-aan-nekrace.
Het eerste album van The Common Linnets kwam als uiteindelijk al winnaar uit de bus met de meeste verkopen, nadat de plaat vorige week op nummer 1 binnenkwam.
Het is voor het eerst sinds A Rush Of Blood To The Head uit 2002 dat Coldplay niet de eerste plek bereikt. Dat album bleef steken op de derde plek en debuutplaat Parachutes kwam nooit hoger dan nummer 29. De albums X&Y, Viva La Vida Or Death And All His Friends en Mylo Xylo voerden wel de Gfk-lijst aan.

(NU.nl)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140285283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]

hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelen :Y
Nounounou.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140287412
Het ESF-feest in de hitlijsten is dit jaar van wel heel korte duur. CATS zakt van 1 naar 2, nu de WK-hit van Jan Smit en Johnny de Mol op 1 binnenkomt. Rise Like A Phoenix gaat van 3 naar 64. Alle andere ESF-hits liggen eruit, zelfs de Noorse en Zweedse inzendingen die vorige week op 20 en 21 binnenkwamen.

Vermoedelijk is de airplay bijzonder laag, al heb ik daar zelf niet echt zicht op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2014 @ 19:57:02 #83
368283 ato
pi_140289203
Ik heb niets te doen en kijk voor de derde keer Eurovisie songfestival, gewoon een feest om te zien..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2014 @ 20:24:28 #84
368283 ato
pi_140290127
Oekraine is 6e geworden met 113 punten, Anouk werd verleden jaar 9e met 113 punten.
Veel punten zat in de top 5)..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2014 @ 20:26:45 #85
368283 ato
pi_140290211
Noorwegen klonk in de tweede helft van het lied niet zo best, net als Azerbeidzjan.
Voor mij de beste liedjes in het geheel.
Maar Oostenrijk en Nederland kwamen het beste over die avond op 10 mei!
Life can be a bitch, so like it..
pi_140292054
MattCrosbyMusic twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 20:57:14 Heading to the Netherlands to make some music with @CommonLinnets. Goodbye New Amsterdam. See you soon, Old Amsterdam. reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 21:40:52 #87
163650 Greys
pi_140293013
Ik las ook ergens een tweet dat Ilse vanavond bij Laat de Leeuw zit...
Benieuwd of ze het nummer daar ook met Jake gaat zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:42:21 #88
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_140293065
Ik hoop dat dit weekend Waylon er wel weer bij is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 21:45:01 #89
163650 Greys
pi_140293143
Als ze vanavond bij Laat de Leeuw überhaupt het nummer gaat zingen, en dat dan met een ander doet, dan kunnen ze moeilijk blíjven roepen denk ik dat Waylon zijn album aan het opnemen is.
Alsof hij voor een tv-optreden in eigen land in de late avond geen vrij zou kunnen maken.
Dus, wat de echte reden ook is, ik hoop dat ze een geloofwaardig verhaaltje dan klaar hebben...
Anders krijg je nu veel meer 'waar is Waylon'-vragen op social media ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 21:46:12 #90
163650 Greys
pi_140293188
Gokje: ze gaat een eigen/solonummer doen bij Paul.
Wel van het TCL album. Om de Waylonvragen te voorkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:46:28 #91
375570 crew  Cyan9
pi_140293197
Ik denk nog steeds dat het een privé kwestie is.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140293451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik las ook ergens een tweet dat Ilse vanavond bij Laat de Leeuw zit...
Benieuwd of ze het nummer daar ook met Jake gaat zingen.
Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.

NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15 Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140293592
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.

NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15 Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Dan heeft ze dus eigenlijk al jaren ruzie met Waylon :{w
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 22:00:39 #94
163650 Greys
pi_140293781
Bestaat dat programma al jaren niet meer dan? :D :@
Weet ik veel, zoveel tv kijk ik niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 22:16:46 #95
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_140294436
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat programma al jaren niet meer dan? :D :@
Weet ik veel, zoveel tv kijk ik niet.
Laat de Leeuw stopte in 1999. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 22:18:09 #96
163650 Greys
pi_140294497
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Laat de Leeuw stopte in 1999. :P
Oh! :D :'( :D

Ik ga me even in een hoekje zitten schamen! :@

(Hoe heetten die latere programma's van hem dan? Dat gedoe met Adje? Of is dat echt al zo lang geleden...?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 22:19:34 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140294560
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! :D :'( :D

Ik ga me even in een hoekje zitten schamen! :@

(Hoe heetten die latere programma's van hem dan? Dat gedoe met Adje? Of is dat echt al zo lang geleden...?)
Mooi weer De Leeuw?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 22:20:50 #98
163650 Greys
pi_140294624
Oh ja! :D

Nou jongens, vanavond géén Calm After The Storm dan op tv, gok ik zo :+ :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 mei 2014 @ 23:40:36 #99
163650 Greys
pi_140298319
Ook vanavond in Eibergen is het Jake ipv Waylon...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140299028
Een waas van geheimzinnigheid...
Benieuwd wanneer TLC weer in bedoelde formatie te aanschouwen zijn :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:29:46 #101
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140300329
Ik zit nu - voor het eerst - die docu Calm Before The Storm te kijken op uitzendinggemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1411279) en daarin komt Waylon nou niet bepaald in over als 'iemand die op elk moment te vervangen is'. Zo praat Ilse ook niet over hem.
Maar goed, ik ben pas halverwege, dus misschien krijgen ze zo nog ruzie....? B-)

-edit- Hoi Mike, trouwens :W :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:36:49 #102
163650 Greys
pi_140300554
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:29 schreef Jane het volgende:
Ik zit nu - voor het eerst - die docu Calm Before The Storm te kijken op uitzendinggemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1411279) en daarin komt Waylon nou niet bepaald in over als 'iemand die op elk moment te vervangen is'. Zo praat Ilse ook niet over hem.
Maar goed, ik ben pas halverwege, dus misschien krijgen ze zo nog ruzie....? B-)

-edit- Hoi Mike, trouwens :W :D
Het viel me in die docu heel erg op dat hij heel erg tegen haar op kijkt.
Dat hij amper iets voor haar durfde te spelen omdat hij bang was dat ze het niet goed vond.
En dat ook gewoon eerlijk toegaf. 'Want zij is de bekende ster, ik niet'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:45:18 #103
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140300849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Het viel me in die docu heel erg op dat hij heel erg tegen haar op kijkt.
Dat hij amper iets voor haar durfde te spelen omdat hij bang was dat ze het niet goed vond.
En dat ook gewoon eerlijk toegaf. 'Want zij is de bekende ster, ik niet'.
Tot nu toe (ben op 1 uur 5 minuten ongeveer) vind ik vooral dat ze allebei erg lief over elkaar praten.

edit- Ah, nu komt het dat hij 'warempel een beetje zenuwachtig' was. Ff verder kijken...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:47:10 #104
163650 Greys
pi_140300904
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:45 schreef Jane het volgende:

[..]

Tot nu toe (ben op 1 uur 5 minuten ongeveer) vind ik vooral dat ze allebei erg lief over elkaar praten.
Ja vond ik ook hoor :)
Hij zegt op een gegeven moment eerlijk dat hij gewoon tegen haar op kijkt.
Op een bewonderende manier dus, niet op een nare manier. Dat hij het echt eng vond iets voor haar te spelen :D

(En over de optredens van nu: als hij er dus vanavond in Nederland ook niet bij was, denk ik zelf dat het Jake blijft iig voorlopig.
Behalve dan (neem ik aan?) bij Tukkerville.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:47:26 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_140300913
Het is eigenlijk een beetje zoals met vlucht MH370.
Een mysterie.
Waylon is verdwenen en na een tijdje stopt iedereen waarschijnlijk wel met zoeken en gaat Ilse gewoon verder met haar ding.

Ooit komt er wel weer eens iets boven water :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:48:12 #106
163650 Greys
pi_140300935
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:47 schreef APK het volgende:
Het is eigenlijk een beetje zoals met vlucht MH370.
Een mysterie.
Waylon is verdwenen en na een tijdje stopt iedereen waarschijnlijk wel met zoeken en gaat Ilse gewoon verder met haar ding.

Ooit komt er wel weer eens iets boven water :+
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:48:51 #107
163650 Greys
pi_140300966
Hebben wij weer, hebben we eindelijk weer eens een 2e plaats, verdwijnt de helft van het duo :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:49:58 #108
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140301007
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:47 schreef APK het volgende:
Het is eigenlijk een beetje zoals met vlucht MH370.
Een mysterie.
Waylon is verdwenen en na een tijdje stopt iedereen waarschijnlijk wel met zoeken en gaat Ilse gewoon verder met haar ding.

Ooit komt er wel weer eens iets boven water :+
:D

Nou, het zou jammer zijn als hij echt verdwenen was, want man o man, wat kan die gozer zingen zeg. Echt kippenvel af en toe tijdens het kijken.
Ze was net ook trouwens heel lief en lovend over het liedje dat hij voorspeelde.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:51:41 #109
163650 Greys
pi_140301067
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:49 schreef Jane het volgende:

[..]

:D

Nou, het zou jammer zijn als hij echt verdwenen was, want man o man, wat kan die gozer zingen zeg. Echt kippenvel af en toe tijdens het kijken.
Ze was net ook trouwens heel lief en lovend over het liedje dat hij voorspeelde.
Ja.

(Maar even, ongeacht Ilse of niet, zou niet iederéén dat doen als je weet dat er een docu gemaakt wordt en er camera's op je neus staan op dat moment? :D Dan ga je iets niet publiekelijk afkraken.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:53:34 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_140301123
edit: Nah, te flauw :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:56:17 #111
163650 Greys
pi_140301217
Was het iets over vallende sterren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 00:56:46 #112
163650 Greys
pi_140301234
Hier is het bewolkt. Ik zie geen vallende sterren :(
Fuck de meteorenregen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:58:07 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_140301278
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:56 schreef Greys het volgende:

Was het iets over vallende sterren?
Neuh, iets dat een flauwe discussie over 2x de helft uit zou kunnen lokken.
Zou zonde zijn :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 01:00:11 #114
163650 Greys
pi_140301350
Ja want het niveau is nú zo lekker hoog!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:01:49 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_140301414
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:00 schreef Greys het volgende:

Ja want het niveau is nú zo lekker hoog!
Ik vind het wel meevallen hoor :o
Effe kijken of de SC nog ergens te vinden is, just in case.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 01:05:51 #116
163650 Greys
pi_140301545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:01 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen hoor :o
Effe kijken of de SC nog ergens te vinden is, just in case.
Dat was omgedoopt in 'ESF chit chat en tv kijk topic', oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:08:53 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140301626
Hoe kan die Ilse zo mager zijn, trouwens. Ik zie ze de hele tijd eten. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:09:10 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_140301637
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was omgedoopt in 'ESF chit chat en tv kijk topic', oid.
Ja, deze had ik gevonden: ESF / [ESF] Chit chat & TV-kijk topic #5

Opa lijkt mij daar meer gepast *O*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 01:10:44 #119
163650 Greys
pi_140301691
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:08 schreef Jane het volgende:
Hoe kan die Ilse zo mager zijn, trouwens. Ik zie ze de hele tijd eten. B-)
Ik ben dan niet mager, maar ik schrans ook de hele dag door.
Als ik foto's van alles op FB gooi krijg ik altijd opmerkingen als 'dat jouw reet nog door de deur past' :')
Gewoon snelle stofwisseling. En Ilse is nogal van de hypere, dat helpt vast ook, dat gestuiter.

Maar dat is meer iets voor in de SC :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140302311
Wel vreemd idd dat Waylon er niet bij was in Eibergen :{ . Ik hoop maar dat het goed gaat met Waylon en dat hij er snel weer bij is, in elk geval a.s. week in het buitenland. Zoals ik al eerder schreef en ook op andere websites lees willen de fans Ilse én Waylon zien. Die stemmen samen zijn prachtig om naar te luisteren. Jake komt er bij lange na niet in de buurt (van wat ik heb kunnen zien en horen).

-O-
~The present is all there is~
pi_140302439
Ff iets leukers!

Op dit moment staat Conchita in 8 landen in de iTunes top 50, en alleen in Oostenrijk in de top 10.
TCL staan op dit moment in 12 landen in de iTunes top 50, en in NL en Tajikistan ( :') ) in de top 10.

De Deense charts:



Conchita zakt weg, TCL blijven in hun 2e week steady op 2 staan *O*

In de wereld wijde album charts top 40 staan TCL met hun debutalbum op #5: http://www.mediatraffic.de/albums.htm

Op Amazon (UK) staat het debutalbum op #65 (pre order).
~The present is all there is~
pi_140302536
Wel een goed idee idd.. Met de wetenschap van nu...de cd al een aantal keer gedraaid.. Om de docu nog een keer te bekijken... :)
(En op die manier iig nog iets van Waylon te zien 8-) hopelijk blijft de docu nog even available op uitzending gemist...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 02:05:40 #123
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140302865
Nou, ik heb hem uitgekeken. Waylon komt wel sympathiek en lief over, vind ik. Grappig ook wel. Maar Ilse ook wel hoor. Iig niet de koude, calculerende zakenbitch, n.m.m.. Kijk, ik denk wel dat ze idd heel goed weet wat ze wil, maar dat maakt iemand niet harteloos ofzo.
Ik moet ook altijd denken aan dat verhaal met haar vader die ongeneeslijk ziek bleek te zijn. Dat ze alles gecancelled heeft om bij hem te zijn. Ik heb dat altijd heel sterk van haar gevonden. Dat ze daarvoor durfde te kiezen. Ik weet helaas uit eigen ervaring met het overlijden van mijn eigen vader dat veel mensen daar geen begrip voor op kunnen brengen (maar goed, laat ik er geen R&P-topic van maken :P), laat staan als je bekend bent. Dan hebben nog meer mensen een mening over je. Uit die geschiedenis blijkt m.i. ook wel dat sommige dingen wel degelijk belangrijker zijn dan haar carriere en dat ze daar dan ook voor durft te kiezen.

Die JB Meiers vond ik trouwens wel een beetje vaag overkomen. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 24 mei 2014 @ 03:16:47 #124
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140303571
Stop maar met zoeken mensen, hij is niet kwijt. :')



Zou hij het misschien toch gewoon te druk hebben? O-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 24 mei 2014 @ 08:17:09 #125
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140305035
Zo! Bijgelezen. Ik heb maar twee reacties:
-O-

en

Jammer Ilse, voor mij ben je keihard van je voetstuk afgedonderd.

*plaat niet koopt*
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140305140
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:36 schreef grazz het volgende:
Ff iets leukers!

Op dit moment staat Conchita in 8 landen in de iTunes top 50, en alleen in Oostenrijk in de top 10.
TCL staan op dit moment in 12 landen in de iTunes top 50, en in NL en Tajikistan ( :') ) in de top 10.

De Deense charts:

[ afbeelding ]

Conchita zakt weg, TCL blijven in hun 2e week steady op 2 staan *O*

In de wereld wijde album charts top 40 staan TCL met hun debutalbum op #5: http://www.mediatraffic.de/albums.htm

Op Amazon (UK) staat het debutalbum op #65 (pre order).
Zou hem net posten hier, je bent me voor :) Tweede achter Emmelie is absoluut top, veel van de commentaren zeggen dat 'Holland' had moeten winnen en velen zeggen dat als Emmelie dit jaar met dit nummer meegedaan zou hebben, dat zij gewonnen zou hebben. Dat dát het beste nummer van het hele festival was. Maar Denen zien nogal vaak door een rood-witte bril w/ Paar van de reacties, omdat het zo leuk is:

Kathe Olesen synes nu The common Linnets skulle ligge først.. Den sang er så fantastisk...

(TCL had eerste moeten zijn, dat lied is zo fantastich)
Lis Coskun Laursen Viser igen, at Holland burde have vunde
(laat nogmaals zien dat Holland had moeten winnen)

Dhani Jürgensson Tillyke til Emmelie. Og fedt at Calm after the storm linger så højt. Hvorfor gav DK kun dem 10 point? Er det en regel at Danmark skal give Sverige eller Norge 12 hvert år?? Nu kan man jo se at Danskerne bedre kunne lide den hollandske sang.
(Gefeliciteerd Emmelie. En vet dat CATS zo hoog staat. Waarom gaf DK ze maar 10 punten? Is er een regel dat Denemarken 12 punten aan Zweden of Noorwegen moet geven ieder jaar? Nu kan men zien dat de Denen het Hollandse liedje mooier vonden.)

Karin Andersen Holland gik i hjertet
(Holland ging in het hart)

Milena Mejlstrup Ballabio Selvfølgelig ligger Holland nr. 2 den skulle jo have vundet!
(Natuurlijk staat Holland 2e, ze hadden moeten winnen!)
pi_140305144


[ Bericht 100% gewijzigd door Snoopyfrl op 24-05-2014 08:38:23 ]
pi_140305694
Best wel grappig als je terugkijkt naar de qualifiers van de halve finale en dat je dan beseft dat wij daarin 1ste zijn geworden net zoals die poolse journalist al dacht.
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 09:54:16 #129
163650 Greys
pi_140305995
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 03:16 schreef Jane het volgende:
Stop maar met zoeken mensen, hij is niet kwijt. :')

[ afbeelding ]

Zou hij het misschien toch gewoon te druk hebben? O-)
Neuh, had vast wel wat optredens staan maar niet zó druk dat hij niks aan TCL promo kan doen.
Dit was een wrs maanden geleden geboekt bedrijfsfeest, heeft niks met eigen album te maken.

Goed, nu hij kennelijk niet trillend in een hoekje zit...
Nu denk ik weer meer aan wat ik eerst dacht :')

The soap continues.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 10:01:08 #130
163650 Greys
pi_140306084
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:05 schreef Jane het volgende:

Die JB Meiers vond ik trouwens wel een beetje vaag overkomen. :{
Ik ook.
En aangezien hij geloof ik de oorspronkelijke bedenker is van dit nummer zal hij een aardige vinger in de pap hebben.

Hmm, mijn gok blijft toch nu dat Ilse en JB het zakelijk beter vonden zo. Hun nummer, hun succes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140306164
https://twitter.com/ilsedelange/status/470111616525025281

Ehm....rijksmuseum? :?
En opnieuw de vraag.....WwW? (Waar was Waylon?)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 10:17:25 #132
163650 Greys
pi_140306352
Het valt me op aan dat filmpje van het optreden voor de Nachtwacht dat het zowel op Ilse haar fb staat (waar onder NIEMAND reageert met waar is Waylon?? alleen maar dat Jake zo goed is...) en op TCL FB page waar men onder het filmpje klaagt over het gebrek aan Waylon.
Maar op haar pagina nul reacties over Waylon. Apart :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140306460
Dat filmpje van het Rijksmuseum was gewoon een optreden van Ilse met haar eigen liedjes want dat heb ik toevallig gezien bij Boulevard ergens afgelopen week .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_140307400
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:23 schreef indaha het volgende:
Dat filmpje van het Rijksmuseum was gewoon een optreden van Ilse met haar eigen liedjes want dat heb ik toevallig gezien bij Boulevard ergens afgelopen week .
Ik hoor toch echt CATS.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140307494
Die Jake is bestwel slecht.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140308051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:09 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik hoor toch echt CATS.
Ik had het over dit stukje, ze zingt Eye of a hurricane wat al een eerdere hit was en dan heeft ze het nog over het liedje ze speciaal voor haar vader gemaakt heeft dus dat is haar eigen repertoire alhoewel dat laatste liedje wel op het album van de Common Linnets staat natuurlijk :)

http://www.rtlnieuws.nl/s(...)0lange%20rijksmuseum
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:51:47 #137
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140308497
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef marcodej het volgende:
Die Jake is bestwel slecht.
Ja :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 13:20:23 #138
163650 Greys
pi_140310681
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140312097
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh als het zo is, heb ik daar ook veel respect voor.
En dan heb ik óók heel veel respect voor Ilse en consorten dat ze het gooien op 'te druk' uiteraard :)

Ik ben alleen zo bang voor de 'het moet haast wel zoiets zijn' gedachtes.
Want Ilse benadrukte ook weer heel sterk in België dat het háár platform is, aan de teksten op de albumhoes was ook al te zien dat het háár ding was, het zóu gewoon het slimst (zakelijk) voor haar zijn om dit nu alleen te doen, dus ik vind dat ook nog steeds een mogelijkheid. Dat het gewoon zo afgesproken was, ook met Waylon, vanaf het begin. (En in dat geval is haar ook weinig kwalijk te nemen).

Hoe het ook is, voor 'het publiek' is het best jammer. Zag al meer reacties op FB dat ze het raar en jammer en zonde vinden dat Waylon er niet bij was, bij die filmpjes die nu vol trots worden gepost over België.

En stél dat het idd zoiets is met afkicken oid, dan is het toch ook weer uiterst onverstandig en raar nu dat hij volledig in de radiostilte gaat en niemand er iets over zegt? Als je dat geheim wilt houden, kan je beter een paar jubeltweets er in blijven gooien af en toe, al is het maar één per dag, desnoods door een ander laten doen... Want nu is het JUIST opvallend :D
Ik heb Waylon nog een paar keer goed bekeken tijdens de persconferentie na de halve finale. Het lijkt mij een man die al die poespas erom heen niet zo ziet zitten en liever low profile leeft.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 14:25:43 #140
163650 Greys
pi_140312180
Maar hij wílde zo graag op tour! "We zouden echt gék zijn als we dat nu niet zouden doen!".
Ilse zei bij Late Night ook dat Waylon vond dat er een soort 'crisisteam' moest komen om te zorgen dat ze samen konden touren en alles te regelen.

Dus het kan misschien wel iemand zijn hoor die low profile wil leven, ik ken hem absoluut niet, maar zou je dan écht uit eigen vrije wil meedoen aan Holland's Got Talent en het Eurovisie (met 180 miljoen kijkers)? Het klinkt niet zo 'low profile', toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140312393
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:25 schreef Greys het volgende:
Maar hij wílde zo graag op tour! "We zouden echt gék zijn als we dat nu niet zouden doen!".
Ilse zei bij Late Night ook dat Waylon vond dat er een soort 'crisisteam' moest komen om te zorgen dat ze samen konden touren en alles te regelen.

Dus het kan misschien wel iemand zijn hoor die low profile wil leven, ik ken hem absoluut niet, maar zou je dan écht uit eigen vrije wil meedoen aan Holland's Got Talent en het Eurovisie (met 180 miljoen kijkers)? Het klinkt niet zo 'low profile', toch? :@
Ja, het eeuwige dilemma van celebrities. In Amerika gaan ze incognito shoppen. Wel graag je ding willen doen (muziek maken), ook waardering oogsten, maar verdere poespas niet zo zien zitten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 14:37:20 #142
163650 Greys
pi_140312414
Maar met een eigen nieuw solo album in aankomst is het 't domste dat je kunt doen, low profile, lijkt me. Hm, ik vind het allemaal zeer onlogisch. Daar is hij nog niet 'celeb' genoeg voor.
Maar misschien moet ik gewoon niet alles wíllen snappen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140314288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 08:36 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zou hem net posten hier, je bent me voor :) Tweede achter Emmelie is absoluut top, veel van de commentaren zeggen dat 'Holland' had moeten winnen en velen zeggen dat als Emmelie dit jaar met dit nummer meegedaan zou hebben, dat zij gewonnen zou hebben. Dat dát het beste nummer van het hele festival was. Maar Denen zien nogal vaak door een rood-witte bril w/ Paar van de reacties, omdat het zo leuk is:

Kathe Olesen synes nu The common Linnets skulle ligge først.. Den sang er så fantastisk...

(TCL had eerste moeten zijn, dat lied is zo fantastich)
Lis Coskun Laursen Viser igen, at Holland burde have vunde
(laat nogmaals zien dat Holland had moeten winnen)

Dhani Jürgensson Tillyke til Emmelie. Og fedt at Calm after the storm linger så højt. Hvorfor gav DK kun dem 10 point? Er det en regel at Danmark skal give Sverige eller Norge 12 hvert år?? Nu kan man jo se at Danskerne bedre kunne lide den hollandske sang.
(Gefeliciteerd Emmelie. En vet dat CATS zo hoog staat. Waarom gaf DK ze maar 10 punten? Is er een regel dat Denemarken 12 punten aan Zweden of Noorwegen moet geven ieder jaar? Nu kan men zien dat de Denen het Hollandse liedje mooier vonden.)

Karin Andersen Holland gik i hjertet
(Holland ging in het hart)

Milena Mejlstrup Ballabio Selvfølgelig ligger Holland nr. 2 den skulle jo have vundet!
(Natuurlijk staat Holland 2e, ze hadden moeten winnen!)
Bedankt voor het delen van de reacties. Echt tof om te lezen!
~The present is all there is~
pi_140314503
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:25 schreef Greys het volgende:
Maar hij wílde zo graag op tour! "We zouden echt gék zijn als we dat nu niet zouden doen!".
Ilse zei bij Late Night ook dat Waylon vond dat er een soort 'crisisteam' moest komen om te zorgen dat ze samen konden touren en alles te regelen.

Dus het kan misschien wel iemand zijn hoor die low profile wil leven, ik ken hem absoluut niet, maar zou je dan écht uit eigen vrije wil meedoen aan Holland's Got Talent en het Eurovisie (met 180 miljoen kijkers)? Het klinkt niet zo 'low profile', toch? :@
Hij deed ook al eerder aan het NSF mee, dus hij is al jaren op zoek naar aandacht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2014 @ 16:07:31 #145
163650 Greys
pi_140314578
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hij deed ook al eerder aan het NSF mee, dus hij is al jaren op zoek naar aandacht.
Daarom, dat hij dan nu puur uit 'laat mij maar lekker in de luwte' nee zou zeggen tegen alle aandacht en optredens en aanvragen, nét nu het zo goed gaat met het album en op het ESF, gaat er bij mij echt niet in :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140318891
quote:
Hmmz ja...die klinkt best ok.... :)
pi_140332883
En Eibergen vanavond.....weer met de Etheridge man....geen spoor van W... :+ betrap mezelf erop dat ik de berichten volg van TCL... Lol :')
  zondag 25 mei 2014 @ 00:42:42 #148
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_140333084
Punt is Waylon heeft een groot contract bij het platenlabel van Michael Jackson. Daar heeft hij afspraken mee en die Amerikanen geven geen neuk om ESF, leuk maar je album moet af etc. Ik snap zijn situatie wel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 mei 2014 @ 11:18:10 #149
163650 Greys
pi_140338841
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Punt is Waylon heeft een groot contract bij het platenlabel van Michael Jackson. Daar heeft hij afspraken mee en die Amerikanen geven geen neuk om ESF, leuk maar je album moet af etc. Ik snap zijn situatie wel.
En die afspraken zijn dat hij thuis Koffietijd zit te kijken als de rest in België zit?
Ik denk dat je iets te veel waarde hecht aan dat 'grote contract'. Dat heeft hij al járen en jaren volgens mij. En zijn album IS al af, tenminste, dat zei hij eerder dit jaar zelf. Ze hebben alleen de release er van uitgesteld, juist voor The Common Linnets, om dáár tijd voor vrij te maken. Dus misschien geven de Amerikanen geen neuk, maar kennelijk gunden ze hem wél die ruimte :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140341042
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:55:19 #151
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_140341265
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Punt is Waylon heeft een groot contract bij het platenlabel van Michael Jackson. Daar heeft hij afspraken mee en die Amerikanen geven geen neuk om ESF, leuk maar je album moet af etc. Ik snap zijn situatie wel.
Maar zo'n maatschappij ziet ook wel dat de boekingen voor TCL nu binnenstromen. Meer publiciteit voor een eigen album dan nu met TCL optreden bestaat volgens mij niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_140341358
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:55 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Maar zo'n maatschappij ziet ook wel dat de boekingen voor TCL nu binnenstromen. Meer publiciteit voor een eigen album dan nu met TCL optreden bestaat volgens mij niet.
Sterker nog. Het is (uiteindelijk) dezelfde platenmaatschappij.
Waylon zit bij Motown, onderdeel van The Island Def Jam Music Group wat weer onderdeel is van Universal Music Group. Waar Ilse en de Linnets bij zitten :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 12:59:55 ]
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 13:32:03 #153
375570 crew  Cyan9
pi_140342324
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Het is één grote samenzwering!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140343156
quote:
Common Linnets op 5 in wereldlijst

Het album van The Common Linnets is niet alleen in Nederland en zelfs niet alleen in Europa een dikke hit. Hij komt binnen op de vijfde plaats op de wereldlijst met best verkochte albums. Daarmee laten Ilse de Lange en Waylon grote artiesten zoals Katie Perry, Shakira en Avicii ver onder zich. Op het album staan naast Calm after the storm nog elf nummers.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140344158
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

^O^
  zondag 25 mei 2014 @ 14:50:39 #156
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_140345052
CATS in Zweden voor de tweede week op 1 in de digitale hitlijst. Meest gedownloade nummer via de officiële kanalen van de afgelopen week :)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_140347527
Het goede nieuws blijft maar komen *O*
~The present is all there is~
pi_140356948
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Volgens de chart waar iedereen zich op baseert zijn er wereldwijd 71.000 exemplaren verkocht. In NL heeft TCL platinum status behaald, wat staat voor 50.000. Dus om nou te zeggen dat ze een wereldwijde hit zijn vind ik een beetje overdreven.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140357071
quote:
The Common Linnets waren beim Eurovision Song Contest die härtesten Herausforderer von Siegerin Conchita Wurst und landeten mit ihrem Country- Song "Calm After The Storm" verdient an zweiter Stelle. Am Montag spielen die Holländer ein Geheimkonzert in Wien - und Sie können dabei sein.

Mehr als 100 Millionen Menschen haben verfolgt, wie sich die The Common Linnets im Finish des Eurovision Song Contests in Kopenhagen Conchita Wurst geschlagen geben mussten. Doch kein Grund zu verzagen, denn mit seinem selbstbetitelten Debütalbum schlägt das Duo Ilse DeLange und Waylon nicht nur in seiner Heimat ein, sondern befindet sich auch am besten Weg, in ganz Europa durchzustarten.

Mit ihrer romantischen Mischung aus sanftem Pop und erdigem Country beschwören die Common Linnets Nostalgie hervor, ohne dabei auf moderne Ansätze zu verzichten. Am Montag, 26. Mai, kommt das Duo für ein kostenloses Geheimkonzert ins Wiener Replugged und Sie können dabei sein.

Nur rund 150 Besucher erleben das Country- Duo dort, wo sonst Karriereträume ihren Anfang nehmen:auf der Open Stage eines Underground- Lokals! Der Beginn ist mit 20 Uhr avisiert und den ersten Ankommenden wird Einlass gewährt.
http://www.krone.at/Musik(...)Starter-Story-405502

Zo geheim is het niet meer.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 25 mei 2014 @ 22:53:01 #160
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140366169
Ja, aber werde der Waylon dabei sein, das ist die Frage. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 00:07:50 #161
163650 Greys
pi_140369911
Ze hebben het over 'das Duo'.
Niet over 'das Duo mit einem anderen Kerel'. :+

Maar ook op twitter valt het heel erg op.
Ilse loopt maar te jubelen en tetteren met allemaal vreugde smilies en alle succestweets te retweeten dagelijks, daarbij roept ze ook naar o.a. Daniël Lohues over 'ons succes vieren', maar ze spreekt met niet één woord meer over Waylon. Terwijl ze elkaar gewoon followen. Het is JB, Jake en Daniël wat de klok slaat.

(En daarom... als ze hem zou willen 'beschermen', wat hier laatst mensen dachten... dan zou ze toch af en toe ook wel iets jubeligs naar hem roepen over 'hun' gezamenlijke album?? Ze lijkt hem daar ook volledig dood te zwijgen. Snap er echt geen reet meer van :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140370946
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
Ze hebben het over 'das Duo'.
Niet over 'das Duo mit einem anderen Kerel'. :+

Maar ook op twitter valt het heel erg op.
Ilse loopt maar te jubelen en tetteren met allemaal vreugde smilies en alle succestweets te retweeten dagelijks, daarbij roept ze ook naar o.a. Daniël Lohues over 'ons succes vieren', maar ze spreekt met niet één woord meer over Waylon. Terwijl ze elkaar gewoon followen. Het is JB, Jake en Daniël wat de klok slaat.

(En daarom... als ze hem zou willen 'beschermen', wat hier laatst mensen dachten... dan zou ze toch af en toe ook wel iets jubeligs naar hem roepen over 'hun' gezamenlijke album?? Ze lijkt hem daar ook volledig dood te zwijgen. Snap er echt geen reet meer van :D )
Maar als ze hem "er uit wil werken" of iig ; zich focussen op haar eigen carrière, dan zou ze dat toch wel wat subtieler hebben aangepakt? Ik weet het niet hoor, vind het wel een vreemd verhaal zo worden. Waylon lijkt me een hartstikke sympathieke man, maar hij heeft ook wel zijn eigenaardigheden volgens mij. Hij heeft ook Rachel Kramer met wie hij het NSF een keer heeft gedaan afgekraakt, en daar was hij blijkbaar ook nog wel hecht mee. En dan dat gedoe met zijn ouders. Wie weet heeft hij zelf wel met Ilse "gebroken"?
pi_140374379
https://twitter.com/commonlinnets/status/470744589331337216

Hmmmz...krijg niet het idee dat Waylon er bij is...
:+ I'm officially annoyed dat er zo weinig (eigenlijk geen) uitleg wordt gegeven...
pi_140375049
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 07:04 schreef Eowyn5 het volgende:
https://twitter.com/commonlinnets/status/470744589331337216

Hmmmz...krijg niet het idee dat Waylon er bij is...
:+ I'm officially annoyed dat er zo weinig (eigenlijk geen) uitleg wordt gegeven...
Maar eens gewoon gevraagd , ik vraag me af of we antwoorden krijgen :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 08:33:17 #165
163650 Greys
pi_140375255
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:43 schreef Lila86 het volgende:

[..]

Maar als ze hem "er uit wil werken" of iig ; zich focussen op haar eigen carrière, dan zou ze dat toch wel wat subtieler hebben aangepakt? Ik weet het niet hoor, vind het wel een vreemd verhaal zo worden. Waylon lijkt me een hartstikke sympathieke man, maar hij heeft ook wel zijn eigenaardigheden volgens mij. Hij heeft ook Rachel Kramer met wie hij het NSF een keer heeft gedaan afgekraakt, en daar was hij blijkbaar ook nog wel hecht mee. En dan dat gedoe met zijn ouders. Wie weet heeft hij zelf wel met Ilse "gebroken"?
Kan idd!

Of misschien heeft hij zich in Kopenhagen ingehouden maar werd hij daarna alsnog boos dat hij tweede viool moest spelen steeds en al weken nooit gelinkt werd op hun eigen TCL Facebook en Twitter etc. en haar eigen muzikanten wel.

Ze vielen elkaar niet bepaald in de armen toen ze door naar de finale waren ook. Hij riep daar ook tegen haar dat hij niet achterlijk is, dus misschien beschouwde ze hem toch teveel als bijzaak.

(Rachel Kramer, huuuuu :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140375303
Het houdt de vaart er lekker in, dat speculeren :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 26 mei 2014 @ 09:12:03 #167
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140375760
Maareh... als het nou ordinaire 'ruzie' is, he? Dan zou ik verwachten dat programma's als Boulevard en Shownieuws daarvan zouden smullen en er al bovenop zouden zitten. En dat is toch nog niet gebeurd, dacht ik? Ik kijk zelf nooit, maar ik neem aan dat iemand het hier wel gemeld zou hebben als er iets over gezegd was...?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140375968
Mischien eens een tweet naar Boulevard doen O-)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 09:32:35 #169
43556 miss_dynastie
pi_140376118
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 08:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan idd!

Of misschien heeft hij zich in Kopenhagen ingehouden maar werd hij daarna alsnog boos dat hij tweede viool moest spelen steeds en al weken nooit gelinkt werd op hun eigen TCL Facebook en Twitter etc. en haar eigen muzikanten wel.

Ze vielen elkaar niet bepaald in de armen toen ze door naar de finale waren ook. Hij riep daar ook tegen haar dat hij niet achterlijk is, dus misschien beschouwde ze hem toch teveel als bijzaak.

(Rachel Kramer, huuuuu :D )
Ik vond het een buitengewoon domme opmerking van hem en heel erg gemeen ook nog eens, maar als echt blijkt dat Ilse de grote baas is, is de opmerking ook nog eens heel erg onwaar: je bent wél achterlijk als je je baas zo toeblaft :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 09:55:24 #170
163650 Greys
pi_140376639
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 09:25 schreef indaha het volgende:
Mischien eens een tweet naar Boulevard doen O-)
Die zullen dit toch ook wel zelf zien?
En misschien interesseert het verder niemand, behalve ons een beetje _O-

(Mij inmiddels ook steeds minder, eigenlijk. Ik was nog best benieuwd of hij mee ging/mocht op die Europatour, niet dus. En we horen vast ooit nog wel eens waarom niet, al zullen ze het wel op 'gewoon te druk met eigen album' blijven houden :D ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140377821
Hij heeft na de melding dat hij zich verslikte in zijn appel niet meer getweet :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 10:58:15 #172
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_140378492
Waylon is gedumpt :'(
pi_140378632
Maar is het definitief dat hij niet meegaat dan? Ik heb de afgelopen dagen gemist qua ontwikkelingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140379767
Bij het AD gaan ze er vanuit dat Waylon meegaat :D

http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)reden-in-Wenen.dhtml
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 12:49:15 #175
163650 Greys
pi_140381742
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Bij het AD gaan ze er vanuit dat Waylon meegaat :D

http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)reden-in-Wenen.dhtml
Dat komt omdat ze hem heel 'goed' compleet niet noemen, dus gaan mensen er van uit dat hij er bij is. Maar goed, ik zag aan JB Meijers zijn tweets dat hij 'op weg naar Europa was' en dat hij Jake daarin linkte dat hij mee ging. Ik denk niet dat Jake mee hoeft als Waylon er gewoon bij is :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 mei 2014 @ 13:10:11 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140382526
Weer je wat? Europa mag Jake hebben, dan houden wij Waylon gewoon lekker voor onszelf! :9
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140384856
Poe, heb de topics even bijgelezen. Maar daar word ik niet echt vrolijk van, ondanks dat ik niet veel met Waylon had/heb. The Common Linnets = Ilse en Waylon, zo hebben ze zich gepresenteerd, op een internationaal podium. Dat hoeft niet eeuwig zo te blijven, maar dezelfde maand nog Waylon dumpen? Dat zou wel heel stom zijn.
pi_140385448
Wacht... is Waylon gedumpt?

Ze zijn trouwens weer uit de top 40 in de UK, vorige week nog op 9.
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 15:00:46 #179
368283 ato
pi_140386431
Op de facebook van The common linnits staat dat het een project is ob van Ilse en andere muzikanten.

Het lijkt er inderdaad op dat Waylon, exit is.
Raar...
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 15:02:21 #180
368283 ato
pi_140386487
Nou ja het was een groot songfestival succes, ik had niet gedacht dat Waylon er snel uit zal liggen.
Ben benieuwd of het ook met spanningen tussen hun te maken heeft..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 26 mei 2014 @ 16:06:29 #181
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140388736
The Common Linnets zonder Waylon... toch meer een stel dooie mussen. :')

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 16:37:52 #182
163650 Greys
pi_140389909
WTF, bovenaan de FB van The Common Linnets stond al die tijd 'Members 2014: Ilse deLange en Waylon'. Nu is Waylon zijn naam weg.

:r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 mei 2014 @ 16:40:50 #183
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_140390047
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Jane het volgende:
The Common Linnets zonder Waylon... toch meer een stel dooie mussen. :')

[ afbeelding ]
damagheulnie. Waylon hoort gewoon bij TCL
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 16:43:56 #184
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_140390186
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef Greys het volgende:
WTF, bovenaan de FB van The Common Linnets stond al die tijd 'Members 2014: Ilse deLange en Waylon'. Nu is Waylon zijn naam weg.

:r
Ik neem aan dat Waylon wel een bedrijfsfeest had kunnen afzeggen voor bijvoorbeeld dat optreden in België. Ben benieuwd of Waylon wel meegaat op Europese tour en tukkervile.
pi_140390268
Als hij niet op Tukkerville staat dan wordt het best een rel denk ik zo :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 16:48:06 #186
163650 Greys
pi_140390356
Zijn naam is gewoon helemaal weggehaald van de officiële Facebookpagina van The Common Linnets.
Jezus, wat laag :{
Zijn gezicht staat op de cover van het album, zijn eigen song(s) staan er op, maar zwijg maar lekker dood die gast ofzo?

Dit kán toch gewoon niet op zijn eigen verzoek zijn???
Ik ga steeds meer geloven in mijn eigen (in eerste instantie vergezochte) complottheorieën :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 16:50:02 #187
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_140390437

Op de posters staat het helemaal zo, dus daar komt hij wel hopelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 16:51:30 #188
163650 Greys
pi_140390513
Ja daar zullen de contracten al wel voor getekend zijn.
Daar moeten ze wel samen.

Maar van harte zal het niet (meer) zijn ben ik bang :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140390703
http://events.heute.at/art57978,1021592

In dit bericht van vandaag staat hij ook erbij genoemd.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 16:57:42 #190
163650 Greys
pi_140390756
In het AD ook.
Maar als je de tweets van JB bekijkt, linkt hij die Jake en niet Waylon.

Dus volgens mij laten ze iedereen denken dat Waylon er bij zal zijn via de media, maar is het stiekem (weer) niet zo. Wat een vaag gedoe zo zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140390788
Gelukkig gebeuren deze spanningen na het Songfestival :{
leven zoals het leven is
  maandag 26 mei 2014 @ 17:04:54 #192
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140390958
Heeft de platenmaatschappij misschien een rol in het geheel?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:06:16 #193
163650 Greys
pi_140390995
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Andromache het volgende:
Heeft de platenmaatschappij misschien een rol in het geheel?
Als er NIETS aan de hand is tussen die twee, zou je van lieve enthousiaste Ilse toch verwachten dat ze op zijn minst zou zeggen dat ze het superrrrrrrrjammerdebammer vindt dat ze de tour niet met Waylon kan doen enzo? Ze was toch zo dol op hem? Maar ze zwijgt hem overal volledig dood.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140390998
Maar aan de andere kant staat er hier weer dat JB Jake en me Ilse zo blij zijn om in de duitse hitparade de staan en wordt Waylon die toch echt op de plaat zingt niet eens genoemd -O- https://www.facebook.com/ImagemMusicGermany
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:07:57 #195
163650 Greys
pi_140391044
Hij wordt NERGENS genoemd...
Die plaat is ineens helemaal van hén (Ilse en de mannen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140391120
Nou ik ben er klaar mee ik erger me alleen maar , ik ga gewoon in September die plaat van Waylon kopen of die goed is of niet en niet die van Ilse , lekker puh :6
Ik kan gewoon niet tegen dat stiekem gedoe :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_140391291
Het begint wel vage vormen aan te nemen ja, en dat die showbizzrubrieken het niet oppikken is ook vreemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140391442
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard
Ze hebben het opgepikt :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:25:41 #199
163650 Greys
pi_140391637
'Druk met zijn eigen dingetjes'.
Dat gelooft toch geen hond :D

En lekker misleidend dan dat overal in de media wel zijn naam en foto staat bij dat concert van vanavond :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140391694
wie is waylon?
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 17:37:03 #201
368283 ato
pi_140391960
Nu het lijkt inderdaad dat je gelijk hebt, Greys.
Ik wilde het niet geloven, maar na wat speurwerk moet ik het geloven..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 26 mei 2014 @ 17:50:50 #202
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140392342
Waarom roddelen meisjes zo graag? :@
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:52:41 #203
163650 Greys
pi_140392406
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom roddelen meisjes zo graag? :@
Dit is ESF, niet R&P :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 17:54:16 #204
375570 crew  Cyan9
pi_140392460
Ik ben nog steeds niet om.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:54:30 #205
163650 Greys
pi_140392467
The Common Linnets in Wenen!
Jake gaat steeds meer op Waylon lijken *O* :')
Met een beetje mazzel heeft niemand het straks meer door dat ze verwisseld zijn, denken ze vast.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 17:55:04 #206
163650 Greys
pi_140392484
quote:
6s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nog steeds niet om.
Jij denkt nog steeds dat hij stiekem toch mee is op tour maar dat hij zich verkleed heeft als Jake?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140392575
Ik denk eerder dat Waylon een probleem heeft, omdat er niks over wordt gezegd. Misschien tijdelijk ergens ondergebracht om van oude verslavingen af te komen? Voor het ESF waren er ook al berichten dat bekenden zich zorgen om hem maakten.

Lekker speculeren...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 18:00:22 #208
163650 Greys
pi_140392643
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk eerder dat Waylon een probleem heeft, omdat er niks over wordt gezegd. Misschien tijdelijk ergens ondergebracht om van oude verslavingen af te komen? Voor het ESF waren er ook al berichten dat bekenden zich zorgen om hem maakten.

Lekker speculeren...
Zou ook kunnen hoor.
Maar als hij tijdelijk ergens ondergebracht is, waarom kon hij dan wel gewoon van de week op dat bedrijfsfeest optreden? Ik bedoel, als dát kan, kan je toch ook een optreden in Wenen of België doen? :@

(Plus het verklaart voor mij nog steeds niet dat ze hem ook al dood zweeg in al haar persoonlijke berichten in de weken vóór het Eurovisie).

En inderdaad, het blijft allemaal speculeren. Dat van mij net zo hard, ik ken ze niet.
Maar zo blijven we lekker 'zoet' :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 18:04:27 #209
375570 crew  Cyan9
pi_140392775
quote:
12s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij denkt nog steeds dat hij stiekem toch mee is op tour maar dat hij zich verkleed heeft als Jake?
Ik denk dat er een reden is dat Waylon er niet bij is nu, en dan niet de complot theorie reden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 18:06:26 #210
368283 ato
pi_140392824
Het kan ook inderdaad zijndat waylon last heeft van zijn verslaving. maar het blijft raar dat hij nu plotseling uit beeld is.

Ik vind het raar dat The Common linnits niet uitgebuit worden als Ilse en Waylon, na het succes van het songfestival..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 18:08:23 #211
163650 Greys
pi_140392874
Als hij totaal van de radar af moest om een privé reden, vind ik dat bedrijfsfeest-optreden weer gek wat hij wel gewoon kon doen.
Dus ik weet écht niet meer wat ik nou moet geloven.

Ik ga Ilse, TCL, JB Meijers enzo maar gewoon ontvolgen denk ik, en me er niet meer aan ergeren :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 18:10:17 #212
368283 ato
pi_140392917
Het blijft een mysterie..
Life can be a bitch, so like it..
pi_140393060
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140393140
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef ato het volgende:
Het blijft een mysterie..
Wordt het tijd voor een apart topic(reeks) over het 'Wayloncomplot' :o ?
dag
pi_140393483
Ik heb een mailtje naar boulevard gestuurd of ze dat eens uit willen zoeken omdat het al een hele tijd zo is en niet alleen het optreden van vandaag :@ Baat het niet dan schaadt het niet toch O-)
Ik kan de manier waarop gewoon niet uitstaan :@ -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 18:30:23 #216
163650 Greys
pi_140393541
Hihihihi _O-

Indaha de razende reportert :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140393594
Waarschijnlijk horen we er nooit meer iets over :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 26 mei 2014 @ 18:47:00 #218
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140394163
hey indaha, dat heb ik ook gedaan vorige week! ik zet nu de tv aan om eens te kijken of ze er nog iets over zeggen
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 18:48:46 #219
163650 Greys
pi_140394215
:D :D

(En ergens hoop ik nog steeds dat we het mis hebben en dat het idd 'zijn eigen verzoek/schuld' is. En in dat geval neem ik nog steeds alles terug en zal ik U Zij De Glorie spreken over Ilse :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140394619
Het stinkt wel ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140395493
Zelfs voor Tuckerville twijfelt men.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140395545
Daantjesnow twitterde op maandag 26-05-2014 om 18:44:16 Wachten op @CommonLinnets in replugged tussen de Nederlanders:) dacht dat ik de enige was die hier woonde..:) chaos nu al hier! reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 19:25:56 #223
163650 Greys
pi_140395694
quote:
2s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef hole1988 het volgende:
Daantjesnow twitterde op maandag 26-05-2014 om 18:44:16 Wachten op @CommonLinnets in replugged tussen de Nederlanders:) dacht dat ik de enige was die hier woonde..:) chaos nu al hier! reageer retweet
Als ze maar niet speciaal voor Waylon kwamen :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 mei 2014 @ 19:32:53 #224
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140395972
Stel dat Waylon niet op Tuckerville komt, wat gaat men doen met de al verkochte kaartjes?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 19:37:19 #225
163650 Greys
pi_140396134
Dan gaat Tuckerville gewoon door hoor. Denk ik.
Tegen die tijd zijn we allemaal gehersenspoeld en is Jake volledig ingeburgerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140396379
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef Greys het volgende:
WTF, bovenaan de FB van The Common Linnets stond al die tijd 'Members 2014: Ilse deLange en Waylon'. Nu is Waylon zijn naam weg.

:r
Vind ik ook niet zo tof tegenover Waylon. 2014 is toch nog niet voorbij? Vaag gebeuren hoor.

Dat Ilse vanavond een optreden in Wenen heeft vind ik wel gaaf, leuk voor d'r
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 19:46:12 #227
163650 Greys
pi_140396510
Die Jake die een paar weken over is vanuit Nashville, en mee reist naar België en Wenen enzo, dat zal toch ook niet even een dag van te voren zijn bedacht? Zo iemand moet toch ook tijd vrij maken, tickets boeken etc?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 mei 2014 @ 19:50:26 #228
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140396728
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef indaha het volgende:
Nou ik ben er klaar mee ik erger me alleen maar , ik ga gewoon in September die plaat van Waylon kopen of die goed is of niet en niet die van Ilse , lekker puh :6
:D _O-
Maareh.... ik heb dat album van Waylon zelfs al vooruitbesteld op iTunes, gewoon omdat ik Giving Up Easy serieus zoooo'n mooi nummer vind. :D Overigens had ik dat hele nummer nog nooit gehoord tot Greys hier een YT-linkje postte. :@

En nu we het er toch over hebben, ik houd Greys er wel een beetje verantwoordelijk voor dat het me nu überhaupt kan schelen wat er met Waylon aan de hand is (of niet). o|O Ik bedoel, ik kende hem wel van DWDD enzo, maar hij was altijd min of meer aan me voorbij gegaan. Door het ESF, maar zéker ook door Greys enthousiaste posts over hem, ben ik eens wat meer dingen gaan bekijken en -luisteren, waardoor ik nu het gevoel heb voor die jongen op te moeten komen. }:| :P

Ik heb er ff een paar posts bijgezocht ter illustratie:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik vond ze allebei echt héél goed gister.
Vond Waylon ook echt supersympathiek overkomen, goede blikken, lieve lach tijdens het zingen naar Ilse, na afloop dat handje vasthouden.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

Hij kwam zowel sexy als lievig over door De Blikken.
Stemmentrekkertje :D
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:41 schreef Greys het volgende:

En Waylon vind ik inderdaad grote klasse hier. Ook vanwege het feit dat hij een enorme strot heeft, maar totaal niet probeert Ilse te overstemmen of 'hoor eens hoe goed ik kan zingen'. Heel classy, allemaal!
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.

Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg :)
Ja, het is jouw schuld. o|O :6 ;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140396885
Ja het is allemaal de schuld van Greys dat we nu de Waylon fanclub zijn O+ :P _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 20:04:48 #230
163650 Greys
pi_140397458
Oh halp, I'm a freak :{

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140398067
Wat is nu het meest recente optreden waar Waylon nog wel bij was? Bij Humberto?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 26 mei 2014 @ 20:18:12 #232
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140398096
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef Greys het volgende:
Oh halp, I'm a freak :{

Valt mee hoor. Ik vond die posts juist hartstikke leuk en ben het ook met je eens. ;) Ik ben best blij dat ik hem door dit hele gebeuren 'ontdekt' heb. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 26 mei 2014 @ 20:20:26 #233
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140398217
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Wat is nu het meest recente optreden waar Waylon nog wel bij was? Bij Humberto?
Nou, ze hebben ook nog die signeersessies in Utrecht en Ede gedaan, natuurlijk. Dat was vorige week zaterdag (ruim een week geleden dus).
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 21:06:38 #234
163650 Greys
pi_140400765
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, ze hebben ook nog die signeersessies in Utrecht en Ede gedaan, natuurlijk. Dat was vorige week zaterdag (ruim een week geleden dus).
En toen kwam maandag (toch?) de België promo waar hij niet bij was en donderdag (geloof ik?) trad hij gewoon solo op bij een bedrijfsfeest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140402791
Waylon heeft het inderdaad superdruk:

quote:
21 juni: Tuckerville - Stadion FC Twente
22 augustus: Glemmer Beach Festival - Lemmer
28 augustus: Meerlive - Hoofddorp
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140404544
Digster_AT twitterde op maandag 26-05-2014 om 22:01:12 The Common Linnets - spielten heute Abend live im REPLUGGED Wien! fb.me/3FbpMoNan reageer retweet
UM_Austria twitterde op maandag 26-05-2014 om 21:55:17 Viel zu schnell war es vorbei! Dennoch haben The Common Linnets es geschafft das gesamt REPLUGGED Wien mit ihren... fb.me/6QfBUTk0n reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140407408
Bij info staat nog steeds "members 2014: ilse DeLang en Waylon" ! Of heeft ze dat nu weer veranderd dan?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 22:59:24 #238
163650 Greys
pi_140407814
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Lila86 het volgende:
Bij info staat nog steeds "members 2014: ilse DeLang en Waylon" ! Of heeft ze dat nu weer veranderd dan?
Ah, maar dan moet je er eerst op klikken.
Eerst stond het helemaal bovenaan, dus zag je het meteen :)

Nu staat er eerst ineens heel duidelijk vernoemd dat het haar platform is, dat stond er eerst niet, zeker weten.

Als hij nog bij de 2014 members staat, verderop, dan is het eigenlijk helemaal raar dat ze zonder hem optreden en ze hem dus nergens noemde en nergens noemt in haar eigen berichten.

Pietluttigheden misschien, maar daardoor merkte je al dat er iets scheef zat (van welke kant ook en wiens schuld ook): de TCL facebook site heeft volgens mij ook niet één van Waylon zijn tientallen supertoffe filmpjes van in Kopenhagen en van Schiphol enzo gedeeld op hun eigen pagina :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140408322
Het is bijna een verhaal op zich ....
Enfin..ik hoop dat er vanuit het team rondom de TLC eens een fatsoenlijk soortement van persbericht komt... ( maar niet te snel...anders is het speculeren voorbij :+ )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 23:14:43 #240
163650 Greys
pi_140408714
Als de 'evil complottheorie' zou kloppen dat ze het gewoon liever zelf doet gaan ze dat nooit in een persbericht zetten natuurlijk en als het een privé rotdingetje is van/met Waylon ook niet (en als het dat laatste is dan siert ze dat enorm dat ze dat niet doen :) ).

Het kan zijn dat er binnenkort een bericht komt op zowel de site van Waylon als TCL dat Waylon het te druk heeft, dat ze gezamenlijk besluiten om de vele vragen te beantwoorden om het zo te doen.

(En daar zal 98% dan ook gewoon genoegen mee nemen denk ik, die gaan zijn agenda niet bekijken en nemen het gewoon aan).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140409406
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Greys het volgende:
Als de 'evil complottheorie' zou kloppen dat ze het gewoon liever zelf doet gaan ze dat nooit in een persbericht zetten natuurlijk en als het een privé rotdingetje is van/met Waylon ook niet (en als het dat laatste is dan siert ze dat enorm dat ze dat niet doen :) ).

Het kan zijn dat er binnenkort een bericht komt op zowel de site van Waylon als TCL dat Waylon het te druk heeft, dat ze gezamenlijk besluiten om de vele vragen te beantwoorden om het zo te doen.

(En daar zal 98% dan ook gewoon genoegen mee nemen denk ik, die gaan zijn agenda niet bekijken en nemen het gewoon aan).
Maar...en ook ik moet je hierin vooralsnog gelijk geven...er klopt iets niet..en zojuist bij shownieuws ook bericht dat Waylon te druk zou zijn om het feestje in Wenen bij te kunnen wonen.... :s)
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 23:29:03 #242
43556 miss_dynastie
pi_140409576
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Greys het volgende:
Die Jake die een paar weken over is vanuit Nashville, en mee reist naar België en Wenen enzo, dat zal toch ook niet even een dag van te voren zijn bedacht? Zo iemand moet toch ook tijd vrij maken, tickets boeken etc?

Zou het? Wie is Jake dan precies, had 'ie het zo druk?

Ik denk nog steeds dat het bij Waylon ligt. Ik geloof nooit dat dit anders zo stilletjes zou blijven, als er echt dirt was...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 23:37:11 #243
163650 Greys
pi_140410023
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou het? Wie is Jake dan precies, had 'ie het zo druk?
Maar zelfs iemand die het niet zo druk heeft vliegt toch niet even overmorgen naar een ander werelddeel voor een paar weken of misschien wel maanden? Nou ja, misschien is dat inderdaad wel anders bij muzikanten :)
Ik ken er wel een paar en die hebben vaak toch ook wel prive en/of zakelijke afspraken staan en kunnen niet 'zomaar' even een paar weken/maanden vrij maken, behalve als ze daar van te voren een beetje rekening mee hebben gehouden.

quote:
Ik denk nog steeds dat het bij Waylon ligt. Ik geloof nooit dat dit anders zo stilletjes zou blijven, als er echt dirt was...
Maar ook als het bij Waylon ligt, is het 'dirt' dat de media wel graag zou willen weten normaal, toch? Of zouden ze het 'te druk' echt zo voor zoete koek slikken?
Of bedoel je met 'ik denk dat het bij Waylon ligt' dat hij gewoon écht te druk is en die drie optredens in de komende drie maanden voor laat gaan op de Europatour? (Geen sarcastische maar een oprechte vraag :P ).

En daar spreek ik mezelf misschien weer tegen qua agenda's vrij houden, maar ik had het idee dat Waylon júist tijd vrij had gemaakt voor TCL door zijn eigen release te verschuiven naar september.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2014 @ 23:42:44 #244
43556 miss_dynastie
pi_140410313
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar zelfs iemand die het niet zo druk heeft vliegt toch niet even overmorgen naar een ander werelddeel voor een paar weken of misschien wel maanden? Nou ja, misschien is dat inderdaad wel anders bij muzikanten :)
Ik ken er wel een paar en die hebben vaak toch ook wel prive en/of zakelijke afspraken staan en kunnen niet 'zomaar' even een paar weken/maanden vrij maken, behalve als ze daar van te voren een beetje rekening mee hebben gehouden.
Zou het er niet aan liggen hoe groot de buitenkans is? Dit lijkt me aardig groots en wel een paar 'sorry dat ik niet kan zingen op je bruiloftjes' waard... of is hij echt een grote artiest? Nee toch?

quote:
Maar ook als het bij Waylon ligt, is het 'dirt' dat de media wel graag zou willen weten normaal, toch? Of zouden ze het 'te druk' echt zo voor zoete koek slikken?
Of bedoel je met 'ik denk dat het bij Waylon ligt' dat hij gewoon écht te druk is en die drie optredens in de komende drie maanden voor laat gaan op de Europatour? (Geen sarcastische maar een oprechte vraag :P ).

En daar spreek ik mezelf misschien weer tegen qua agenda's vrij houden, maar ik had het idee dat Waylon júist tijd vrij had gemaakt voor TCL door zijn eigen release te verschuiven naar september.
Het hoeft niet zo te zijn dat hij per se druk is met werk. Misschien heeft 'ie om wat voor reden dan ook besloten zijn vaderschap eindelijk serieus te nemen bijvoorbeeld. Zijn kind was toch ook pas bij hem?
pi_140410621
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 23:51:00 #246
163650 Greys
pi_140410738
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou het er niet aan liggen hoe groot de buitenkans is? Dit lijkt me aardig groots en wel een paar 'sorry dat ik niet kan zingen op je bruiloftjes' waard... of is hij echt een grote artiest? Nee toch?
Weet ik niet eerlijk gezegd, of hij een grote artiest is, volgens mij niet nee.
Maar dit lijkt me idd een aardige buitenkans (dus ook voor Waylon, bedoel ik.)

quote:
Het hoeft niet zo te zijn dat hij per se druk is met werk. Misschien heeft 'ie om wat voor reden dan ook besloten zijn vaderschap eindelijk serieus te nemen bijvoorbeeld. Zijn kind was toch ook pas bij hem?
Maar 'ik wil nu graag wat tijd besteden aan mijn gezin/vriendin/kind' is toch een UITSTEKENDE reden waar niemand lelijk op zou kunnen reageren, als ze dat dan gewoon zouden zeggen?

Daar zou niemand stiekem of vaag over hoeven doen lijkt me :)
Net als als hij het écht te druk zou hebben met zijn eigen album, dan zou hij daar ook wel gewoon over twitteren en Facebooken om dat onder de aandacht te brengen, zou alleen maar goed zijn.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar er is iets niet goed qua band (meer) tussen die twee denk ik, zo voelt het (en daarbij benadruk ik nog even dat dit volgens mij is en dat ik er prima naast kan zitten.
Ook omdat ze bv niet één keer in een bericht noemt dat ze hem mist ofzo, of dat ze graag met hem had willen optreden maar dat het helaas niet kon ;) Terwijl ze normaal altijd zo leuk hyper en uitbundig doet naar iedereen in die berichten. Zelfs naar Daniel Lohues die er in Kopenhagen niet bij was volgens mij, die betrekt ze er ook gewoon bij nog.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 23:52:05 #247
163650 Greys
pi_140410795
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 mei 2014 @ 23:54:20 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_140410918
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 mei 2014 @ 23:57:24 #249
163650 Greys
pi_140411072
Die man :D
Dat bed :D
Die hond :D
Die troep onder de verwarming :D

Ik zou d'r bijna gitaar door gaan willen leren spelen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 13:21:19 #250
163650 Greys
pi_140423561
Waylon gaat deze week wat beste/leukste covers van CATS plaatsen :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 13:21:44 #251
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 13:27:17 #252
163650 Greys
pi_140423750
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 13:33:18 #253
163650 Greys
pi_140424004
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 14:21:58 #254
163650 Greys
pi_140426119
LeoBlokhuis twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:15:00 Heb ik niet opgelet of is Waylon stiekem vervangen? RT @OzlemEvans: @CommonLinnets singen "Calm after the Storm”... https://t.co/RCjhnT4ubC reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 14:42:56 #255
163650 Greys
pi_140427071
Nog eentje (Waylon heeft het écht druk! :+ )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140430898
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Greys het volgende:
LeoBlokhuis twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:15:00 Heb ik niet opgelet of is Waylon stiekem vervangen? RT @OzlemEvans: @CommonLinnets singen "Calm after the Storm”... https://t.co/RCjhnT4ubC reageer retweet
Eindelijk iemand die het opmerkt :)

Trouwens "singen"? :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 16:41:56 #257
163650 Greys
pi_140432063
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het opmerkt :)

Trouwens "singen"? :')
Duits, mein Liebe, Duits :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140433161
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Duits, mein Liebe, Duits :D
Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:27:35 #259
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140434034
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.
_O- :') :D :')

Fraulein Graus dan toch, trouwens? :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 17:31:34 #260
163650 Greys
pi_140434204
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.
Hihihi nee mop, is hij ook niet, maar degene die hij Retweet (zie halverwege de tweet 'RT') denk ik wel :+ Die Ozlem zegt dat dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140435025
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihi nee mop, is hij ook niet, maar degene die hij Retweet (zie halverwege de tweet 'RT') denk ik wel :+ Die Ozlem zegt dat dus.
Ja, dat was ondertussen wel duidelijk hoor ;) :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140435452
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140436375
Zo bij Boulevard Waylon-nieuws :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140436549
Boulevard gaat los

Alleen gooien zij het op eigen optredens die in de weg zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140436610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard gaat los

Alleen gooien zij het op eigen optredens die in de weg zitten
Inderdaad, "het komt allemaal goed" aldus Albert, ik moet het nog zien.... Als Ilse succes blijkt te hebben zonder Waylon?
pi_140436666
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Klinkt best logisch dat Ilse er nu voor wil gaan, dit is een hele grote kans en die wil ze serieus aangrijpen. Als Waylon idd andere verplichtingen heeft waar hij niet onderuit kan is dat ook begrijpelijk en wil Ilse daar niet op wachten. Waylon schuift binnenkort wel weer aan. En door *O*

Blijkt er iets te spelen dan komt dat vroeg of later wel uit.
~The present is all there is~
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:45:55 #267
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140436676
Lekker bezig met Leo trouwens, Greys! :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140436713
quote:
Wat straalt ze O+
~The present is all there is~
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:47:58 #269
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140436726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard gaat los

Alleen gooien zij het op eigen optredens die in de weg zitten
Ik zou Waylon best een keer live willen zien. Hebben ze ook gezegd waar hij dan optreedt? B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140436737
Album van TCL is in 2 dagen tijd van 12 naar 4 gestegen in de Oostenrijkse iTunes *O*
~The present is all there is~
pi_140436943
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 18:59:03 #272
375570 crew  Cyan9
pi_140437070
Het komt allemaal wel goed, op één of andere manier. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140437640
~The present is all there is~
pi_140439252
Die Sjaakdude voegt toch niks toe?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140441985
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:22:14 #277
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140444366
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Die Sjaakdude voegt toch niks toe?
Nee, inderdaad. En dat heeft Ilse toch ook door? Dat kan niet anders.
Als zij en Waylon samen beginnen te zingen ontstaat er toch een soort 'magie'. Zelfs bij dat eerste, zo afgekraakte, optreden bij DWDD was dat eigenlijk ook al zo. Alhoewel het toen in de verste verte nog niet leek op het optreden tijdens het ESF, natuurlijk. Daarom kan ik me ook zo moeilijk voorstellen dat ze ze zelf ook niet veel liever met Waylon staat te zingen. Ook qua persoonlijkheid on stage overtreft hij J. natuurlijk vele malen.

Opdat wij niet vergeten...


De stem, de blikken, de lach, de bewegingen.... O+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140444759
Waylon heeft gewoon nog meer talent in zijn kleine teen dan die Sjeek.


Bam.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140445036
morgenmagazin twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 21:13:38 Mit ihrem Song „Calm After The Storm“ überzeugten @CommonLinnets beim ESC. Morgen spielen sie bei uns im #ZDFmoma (8:27/8:55) reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:35:41 #280
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140445073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Waylon heeft gewoon nog meer talent in zijn kleine teen dan die Sjeek.


Bam.
Oh.... *zucht*... O+ *;

-edit- Als Greys' complottheorie klopt, dan is de tekst wel een beetje wrang. "If you're giving up easy, you might as well leave me right now..." :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:44:49 #281
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140445629
Als je je trouwens verveelt kun je altijd de tweets eens lezen die Waylon de laatste paar dagen heeft gekregen. Er zit een stel meiden die duidelijk een koude emmer water over zich heen kunnen gebruiken. B-) :')

-edit- zomaar eentje ter illustratie

stxlesspirit twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:34:36 @waylonline hoe goed op een schaal van 1 tot 100 ben jij in bed reageer retweet
:')

[ Bericht 9% gewijzigd door Jane op 27-05-2014 21:50:56 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140445676
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Jane het volgende:
Als je je trouwens verveelt kun je altijd de tweets eens lezen die Waylon de laatste paar dagen heeft gekregen. Er zitten een stel meiden die duidelijk een koude emmer water over zich heen kunnen gebruiken. B-) :')
Greys? :o
dag
pi_140445748
CATS na promo weer in de Oostenrijkse iTunes top 10, album ook
~The present is all there is~
pi_140445785
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Jane het volgende:
Als je je trouwens verveelt kun je altijd de tweets eens lezen die Waylon de laatste paar dagen heeft gekregen. Er zitten een stel meiden die duidelijk een koude emmer water over zich heen kunnen gebruiken. B-) :')

-edit- zomaar eentje ter illustratie

stxlesspirit twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:34:36 @waylonline hoe goed op een schaal van 1 tot 100 ben jij in bed reageer retweet
wtf :D _O-
~The present is all there is~
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:48:55 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140445864
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:47 schreef grazz het volgende:

[..]

wtf :D _O-
Oké, nog eentje dan. :P

onlywithwaylon twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:31:21 @waylonline hey waylon wat zou je ervan vinden als ik jou naam op mijn geslachtsdeel tattooeer reageer retweet
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140446137
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef Jane het volgende:

[..]

Oké, nog eentje dan. :P

onlywithwaylon twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:31:21 @waylonline hey waylon wat zou je ervan vinden als ik jou naam op mijn geslachtsdeel tattooeer reageer retweet
wat zijn dat voor rare mensen 8)7 en die denken serieus antwoord te krijgen? :')
~The present is all there is~
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:02:51 #287
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140446657
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef grazz het volgende:

[..]

wat zijn dat voor rare mensen 8)7 en die denken serieus antwoord te krijgen? :')
Meisjes wiens hormonen een feestje vieren. :P

Maar soms stellen ze ook praktische vragen hoor:

onlywithwaylon twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:22:32 @waylonline hey waylon lust je kip reageer retweet
Toch handig om te weten, mocht hij ooit komen eten. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Jane op 27-05-2014 22:13:10 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140447272
http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_is_Waylon___.html

De Telegraaf gaat zich er nu ook mee bemoeien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:16:14 #289
163650 Greys
pi_140447311
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_is_Waylon___.html

De Telegraaf gaat zich er nu ook mee bemoeien
B-)

MAAR IK KAN HET NIET LEZEN WANT IK HEB GEEN PREMIUM :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140447343
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

B-)

MAAR IK KAN HET NIET LEZEN WANT IK HEB GEEN PREMIUM :(
Ik ook niet :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:21:57 #291
163650 Greys
pi_140447616
Oh, ik kon gratis registreren voor 2 weken gratis lezen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:22:28 #292
163650 Greys
pi_140447646
Nog niets wijzer dus, helaas.
Was wel te verwachten dat hij niet wil (of mag?) reageren.

Ik denk dat hij gewoon geen ruzie wil, ofzo.

[ Bericht 23% gewijzigd door Greys op 27-05-2014 22:34:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140448372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

B-)

MAAR IK KAN HET NIET LEZEN WANT IK HEB GEEN PREMIUM :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ook niet :'(
Blendle, ideaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:36:24 #294
163650 Greys
pi_140448398
Zou Anouk toch met een reden die CD van Ilse toen publiekelijk in de prullenbak hebben gesmeten? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140448408
Tja de beerput zal hoe dan ook nog wel eens open gaan denk ik... mooi voer voor een docu over een jaar of 10...

Het is wel typisch dat alle Nederlandse songfestivalduo's aan ruzie ten onder zijn gegaan: Mouth & MacNeal, Sandra en Andres en nu misschien TCL _O-

Alleen Maxime en Franklin zijn nog O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:37:03 #296
163650 Greys
pi_140448433
Ja Maxine en Franklin zijn tot de dag van vandaag dikke mik, treden nog samen op en zijn elkaars beste vrienden :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:51:47 #297
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140449379
Maywood, die hebben toch ook ruzie? :o
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 22:56:54 #298
163650 Greys
pi_140449687
Hadden, jaaaaaren. Toen weer even niet (door Gerard Joling geloof ik bij elkaar gebracht na 130 jaar) en nu geloof ik weer wel :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140449895
Shownieuws heeft ook zo een item
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 mei 2014 @ 23:03:38 #300
163650 Greys
pi_140450052
Oh wil je even laten weten wat zij zeggen ajb?
Ik kan het nu niet zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 mei 2014 @ 23:10:41 #301
6941 APK
Factual, I think.
pi_140450487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh, ik kon gratis registreren voor 2 weken gratis lezen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, lezen ze die tekst niet voor ze op invoeren klikken 8)7

[ Bericht 75% gewijzigd door APK op 27-05-2014 23:19:40 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')