Vertel eens, wat is mis met de linkerkantquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
Ja.
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik kan toch niet op mijn links liggen en dus toch niet slapen.
God wat was dat honderd keer beter dan dat Griekse inzendsel van dit jaar he?quote:
Nee ik ga d'r niet dood aan, hoezee falderee!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is mis met de linkerkant
Alleen als het mild is hoor, chit chat, geen 'ik ga er misschien aan dood' shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het muziekje vond ik best okay, maar de zang en uitvoering was ver beneden peil wmb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
God wat was dat honderd keer beter dan dat Griekse inzendsel van dit jaar he?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:14 schreef APK het volgende:
En welke meteorenregen, mijn nos.nl heeft niets te melden
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ga d'r niet dood aan, hoezee falderee!
Mijn linkerschouder momenteel:Whehehe, je kunt nog gewoon posten en roken, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een hondje gebeten oid?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Vooral het Griekse refrein vond ik echt heel aanstekelijk, een welkome hupsafwisseling tussen alle ballads. Maar het was inderdaad van een niveau 6e klas schooluitvoering die even snel iets in elkaar hadden gedraaid met matige zangers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Het muziekje vond ik best okay, maar de zang en uitvoering was ver beneden peil wmb.
Heb vanavond dikke discussie gehad over het niveau dit jaar, ik vond het minder dan andere jaren maar ik kreeg een dikke deze van mijn gezelschap:
Ah. 02:45u, dan slaap ik.quote:
Nee, er zaten twee 'dingen' in mijn schouder die er volgens de dokter niet hoordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, je kunt nog gewoon posten en roken, toch?
Door een hondje gebeten oid?
Ja. Als ik mijn post teruglees schaam ik me. Dan lijk ik zo'n hysterica.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ah. 02:45u, dan slaap ik.
Ik vind het tegenwoordig steeds moeilijker om zonder smileys te posten, ken je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |