kwam even in me op...quote:
Klopt, wat ik bedoelde: het nummer heeft 3 akkoorden, dus dat lijkt al gauw op andere nummerd met dezelfde 3 akkoordenquote:
Nu hoor ik in de meeste nummers wel iets 'bekends' Is gewoon altijd bij het SFquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt, wat ik bedoelde: het nummer heeft 3 akkoorden, dus dat lijkt al gauw op andere nummerd met dezelfde 3 akkoorden
Oef!quote:
Wel stom dat ze het nu niet afdekken..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:36 schreef KoningPils het volgende:
Wie zal er zo stom zijn om te gaan stemmen op dit moment?
Donderdag heb je ook gezien toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef yvonne het volgende:
Na deze halve finale gezien te hebben zeg ik: kat in het bakkie
Jup, we winnen.quote:
Oostenrijk is ook echt steengoed.quote:
Vertel eens, wat is mis met de linkerkantquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
Ja.
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik kan toch niet op mijn links liggen en dus toch niet slapen.
God wat was dat honderd keer beter dan dat Griekse inzendsel van dit jaar he?quote:
Nee ik ga d'r niet dood aan, hoezee falderee!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is mis met de linkerkant
Alleen als het mild is hoor, chit chat, geen 'ik ga er misschien aan dood' shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het muziekje vond ik best okay, maar de zang en uitvoering was ver beneden peil wmb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
God wat was dat honderd keer beter dan dat Griekse inzendsel van dit jaar he?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:14 schreef APK het volgende:
En welke meteorenregen, mijn nos.nl heeft niets te melden
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ga d'r niet dood aan, hoezee falderee!
Mijn linkerschouder momenteel:Whehehe, je kunt nog gewoon posten en roken, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een hondje gebeten oid?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Vooral het Griekse refrein vond ik echt heel aanstekelijk, een welkome hupsafwisseling tussen alle ballads. Maar het was inderdaad van een niveau 6e klas schooluitvoering die even snel iets in elkaar hadden gedraaid met matige zangers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Het muziekje vond ik best okay, maar de zang en uitvoering was ver beneden peil wmb.
Heb vanavond dikke discussie gehad over het niveau dit jaar, ik vond het minder dan andere jaren maar ik kreeg een dikke deze van mijn gezelschap:
Ah. 02:45u, dan slaap ik.quote:
Nee, er zaten twee 'dingen' in mijn schouder die er volgens de dokter niet hoordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, je kunt nog gewoon posten en roken, toch?
Door een hondje gebeten oid?
Ja. Als ik mijn post teruglees schaam ik me. Dan lijk ik zo'n hysterica.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ah. 02:45u, dan slaap ik.
Ik vind het tegenwoordig steeds moeilijker om zonder smileys te posten, ken je dat?
Jij moet ook echt elk topic verpesten he?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:23 schreef Greys het volgende:
Nee, er zaten twee 'dingen' in mijn schouder die er volgens de dokter niet hoorden
Dus die moesten er uit. Lekker graven, alles beurs. Ik heb ook een foto van de bewuste dingen, maar die zal ik je besparen. Ze zitten nu in een potje vloeistof in een lab. Ik denk dat ik een soort nieuwe alins aan het kweken was
Ik heb hem uit!quote:
Lol, wat is dit...quote:
Dit was toch geen goor of heel serieus verhaal?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet ook echt elk topic verpesten he?![]()
Maar euh, rare dingen?
Voelde je iets ofzo en ben je toen naar de huisarts gegaan?
Ik heb een moedervlekje op mijn linkerarm dat ik elk jaar hysterisch uit laat checken door de huisarts en elke keer hoor ik dat het normaal is, ondanks de groei.
Over 15 jaar ben ik een neger![]()
Wanneer beslis je zelf (?) dat iets niet meer normaal is?
* maakt buiging.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:55 schreef Greys het volgende:
Cyan, tof lijstje! Ga ik morgen ook even maken. mobiel lukt dat niet
We moeten sowieso hier eens wat meer posten
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:20 schreef Greys het volgende:
Even snel wat te eten halen, val haast van mijn graat.
Daarna weer lekker youtubejes luisteren
Hoi Takaiki!
Takke komt hier ook SC-en. Als het goed is.
Stuk of 20 gezien toch nogquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:28 schreef Greys het volgende:
Hoe was jullie sterrenavontuur?
Ik begreep dat Cat te lang op de plee zat?
Er waren er echt wel wat, dus je vader zu de waarheid kunnen sprekenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen vallende ster gezien, m'n vader beweert natuurlijk wel dat hij wat gezien heeft.
Oh wat veel!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Stuk of 20 gezien toch nog
Paar hele mooie die Cat zelfs zag
En ik heb er 1 gezien toen ze op de plee zat idd
We waren ook veel aan het kleppen, dus dat wensen schoot er wel wat bij inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren er echt wel wat, dus je vader zu de waarheid kunnen spreken
[..]
Oh wat veel!
Heb je gewenst, of ook steeds vergeten?
Ja. Hoi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:28 schreef Greys het volgende:
Hoe was jullie sterrenavontuur?
Ik begreep dat Cat te lang op de plee zat?
Oh, ik geloof hem wel. Soort van.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren er echt wel wat, dus je vader zu de waarheid kunnen spreken
Dat is een ged teken! Wat ik je brom!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We waren ook veel aan het kleppen, dus dat wensen schoot er wel wat bij in
Haai!quote:
Het is zo'n leuke binnenkomer voor me hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een ged teken! Wat ik je brom!
[..]
Haai!
(Ik lekte niet uit Whatsapp, toch? Want ik zag het ook al ergens op FOK!)
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is zo'n leuke binnenkomer voor me hier.![]()
Heb jij nu nul vallende sterren gezien?
Hoezee!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Mr ik kon nog een beetje teren op vorig jaar!
Ik had ze al gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezee!![]()
Ik zit nu aan het restje minitoastjes van gisteren. Takke had ze gisteravond gesmeerd en ik kom er nu pas achter dat ze allemaal verschillende vormpjes hebben.Gisteren was het gewoon grabbelen en snaaien in de duisternis.
Innie!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef indaha het volgende:
O haiIk was te laat voor de sterren, helemaal bewolkt hier maar ik heb wel een regenboog gezien en toen maar wat gewenst
Een nachtelijke regenboog?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef indaha het volgende:
O haiIk was te laat voor de sterren, helemaal bewolkt hier maar ik heb wel een regenboog gezien en toen maar wat gewenst
Minstens!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nachtelijke regenboog?
Dat is wel tien wensen waard!
Nou om 6 uur vanmorgen pas hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nachtelijke regenboog?
Dat is wel tien wensen waard!
Volgens buienradar geen regen in de buurtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu ook de hele tijd naar buiten te loeren. Was hangt op en er is regen voorspeld.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef indaha het volgende:
Ik ga me zelf eens opkalefateren en aankleden, bruiloft van neefje vandaag in het zuiden
Gevaarlijk levenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Greys het volgende:
Ja hop, hangen met dat spul.
Living on the edge!
Van mij mag je blijven liggen hoor.quote:
Enjoy!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef indaha het volgende:
Ik ga me zelf eens opkalefateren en aankleden, bruiloft van neefje vandaag in het zuiden
Vlakbij Assen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef Greys het volgende:
Cyan, woon jij helemaal bovenin Nederland zeker?
Da's de enige plaats waar het nu onweert.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Brunchquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Peter het volgende:
Ik ben er al even uit hoor. Nu nog ontbijten..
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:44 schreef Greys het volgende:
Jezus Peet, de piepers kunnen al haast weer op
Interval act bedacht door een fan geloof ik. Volgens mij had de Deense tv eerder dit jaar een bericht geplaatst op eurovision.tv om een idee in te sturen voor de interval act. Nu was er een fan die wilde weten hoe het ESF er in de toekomst uit gaat zien. En zie...quote:
Ik heb echt het idee dat ik tijdens de uitzendingen de schoonheid van veel nummer niet heb gehoord. Er rustig naar luisteren levert nog wat mooie plaatjes op die ik me niet had herinnerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Greys het volgende:
Ja vond ik ook, zker in de finale waar je die vrouw wat minder hard hoorde
De jury van Malta was corrupt en zette ons bijna op de laatste plaatsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Peter het volgende:
En hup ESF muziek opzetten. 'Coming Home - Firelight' (Malta) is ook een heerlijk nummer
Precies, iemand moet er toch voor gestraft worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval vind ik het een schijtnummer en die zanger ook heleml niet leuk
Precies, Boe-roepen bij de Russische tweeling was ook terechtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, iemand moet er toch voor gestraft worden.
Waar zouden de Smurfen de rest van het jaar dan moeten wonen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb dus cht altijd gedacht dat paddenstoelen 'typisch herfst' waren he?![]()
[ afbeelding ]
Cakequote:
quote:
quote:
Je lokplaatje heeft gewerktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
I've got a cake to bake
and got no clue at allllllll
Tsjoe tsjoe, tsjoetsjoe tetoeoeeee
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lokplaatje heeft gewerkt
Als Toek niet geband was had je die ook al hier hangen
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Monaco komt terug
http://eurovoix.com/2014/05/25/monaco-return-in-2015/
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt een Afwas des Doods![]()
![]()
Kan iemand mij even een rotschop verkopen?
Alleen mijn schoenen, mijn poncho deed het primaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie de plastic rups ook.God, wat waren we toen doorweekt.
Gewoon buiten zetten en wachten op een flinke regenbuiquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
![]()
Bietje helpt wel meequote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
![]()
Als Beatlesfreak zeg ik natuurlijk deze:quote:
Bietje ligt te pruilen na een rondje in de regenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bietje ligt te pruilen na een rondje in de regen
Die is van suiker. Niet als ze in het water mag zwemmen, niet bij het rennen door modderplassen, maar wl als het uit de lucht komt.
Alleen punt 12, 14, 15, 16 en 17quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef grazz het volgende:
Herkenbaar?![]()
![]()
![]()
![]()
http://escxtra.com/2014/0(...)-controls-your-life/
Polen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef grazz het volgende:
De running order is bekend! NL mag als 8e, na Oostenrijk![]()
http://www.youngmusicians.tv/page/news?id=the_final_running_order
Zaterdag de finale
Is toch geweldig?quote:
Als het echt live was in Nieuw-Zeeland, zoals het artikel suggereert, zal dat op zondagochtend 7 uur geen publieksmagneet zijn geweest. Maar in het algemeen dus heel positieve cijfers.quote:The 2014 Eurovision Song Contest was watched by 195 million people across the globe. This figure is an increase of nearly 10% over the 2013 contest. This comes despite the contest having only 37 competing countries compared to 39 countries in 2013. In the final at any moment a total of 61 million people were watching the contest up 2 million on 2013.
The figures released today count any viewer who watched the contest for at least 1 minute in the final or two semi finals. This year was also significant in seeing New Zealand for the first time broadcasting the contest live, as well as later this month Canada broadcasting the contest for the first time.
Die gast van de camera sterft bijna van emotie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:40 schreef TheVulture het volgende:
http://www.eurosong.be/67(...)-rise-like-a-phoenix
Briljant
Er komt een special over Tuckerville bij 'Het Spijt me' met John Williamsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:39 schreef Peter het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer oude ESF-nummers op youtube zitten kijken
Er is niets op tv binnenkort toch?
Komt er van Tuckerville nog iets op een tv-zender?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |