Jij denkt nog steeds dat hij stiekem toch mee is op tour maar dat hij zich verkleed heeft als Jake?quote:
Zou ook kunnen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk eerder dat Waylon een probleem heeft, omdat er niks over wordt gezegd. Misschien tijdelijk ergens ondergebracht om van oude verslavingen af te komen? Voor het ESF waren er ook al berichten dat bekenden zich zorgen om hem maakten.
Lekker speculeren...
Ik denk dat er een reden is dat Waylon er niet bij is nu, en dan niet de complot theorie reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat hij stiekem toch mee is op tour maar dat hij zich verkleed heeft als Jake?
twitter:Sassefras123 twitterde op maandag 26-05-2014 om 18:41:42Treedt @waylonline ook op tijdens @TuckervilleNL @CommonLinnets? #durftevragen reageer retweet
twitter:Daantjesnow twitterde op maandag 26-05-2014 om 18:44:16Wachten op @CommonLinnets in replugged tussen de Nederlanders:) dacht dat ik de enige was die hier woonde..:) chaos nu al hier! reageer retweet
Als ze maar niet speciaal voor Waylon kwamenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Daantjesnow twitterde op maandag 26-05-2014 om 18:44:16Wachten op @CommonLinnets in replugged tussen de Nederlanders:) dacht dat ik de enige was die hier woonde..:) chaos nu al hier! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |