quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Muziekje dan maar?![]()
Dit solonummer van Waylon op het album vind ik echt prachtig!
zag je die wilde blikken niet meer door je focus op de wenkbrauw ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
(Waren het dan tóch die witte lijnen op het podium?)
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
(Waren het dan tóch die witte lijnen op het podium?)
De Wenkbrauwquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef Peter het volgende:
[..]
zag je die wilde blikken niet meer door je focus op de wenkbrauw ?
Jaaaaaaa! Blij dat je hem nog eens gepost hebt. Ik heb hem gemist.quote:
Ik weiger!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef marcodej het volgende:
Nu is dus de slotconcusie dat Waylon aan het afkicken is?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:23 schreef drankge het volgende:
Aan de ene kant past het helemaal niet in het verhaal en bij het tijdstip (ga dan nog even vol gas door en las die afkickperiode in na je 'on top of the world'-periode). Aan de andere kant kun je bepaalde dingen inderdaad wel zien als aanleidingen of signalen: een nieuwe vriendin die misschien een ultimatum heeft gesteld, het feit dat ie z'n kind ineens weer mag zien en ook dat ie ervoor koos om niet met Ilse in een vliegtuig naar Kopenhagen af te reizen maar in plaats daarvan zelf met een auto naar Denemarken te karren (scheelt een hoop douane-controle).
Maar dat laatste geldt ook voor Ilse, die in jouw speculaasjes wordt afgeschilderd als keiharde, harteloze zakenbitchquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een gevaarlijke aanname
Maar goed, dat was de andersom-versie ook (die van mij, o.a., bedoel ik). Dat besef ik me.
Als Ilse hem écht zo goed kent en hij als familie voor haar is, dan wist ze dat het problemen zou kunnen geven daar in die 2 weken. Het was niet één moment-opname dat hij moest shinen, het was repetitie na repetitie na persconferentie etc. Ik zou het risico dan niet hebben genomen, als ik haar was. Dan snap ik niet - als dit zo zou zijn - dat ze idd niet meteen die Jake mee heeft genomen. Het klinkt niet logisch.
(En het ging toch al best een tijd goed begreep ik, dat hij daarom ook zijn kind weer mag zien? En die heeft hij een paar dagen geleden ook nog gezien...)
Maar idd, het zou ook een optie kunnen zijn waarom dit allemaal zo gaat.
(Als het NIET de reden is, is het wel extra zuur, dat mensen nu gaan denken dat... etc.)
Over dat eerste: dat zei ik zelf letterlijk, dat ik me dat besef, toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat laatste geldt ook voor Ilse, die in jouw speculaasjes wordt afgeschilderd als keiharde, harteloze zakenbitch
Ik denk dat ze hem uit de wind proberen te houden. Juist doordat ze nu zo benadrukt dat het haar ding is. Was logischer geweest om dat veel eerder te doen. Ik denk echt dat ze hem beschermt.
Jawel!! En zelfs zo vaak als je wiltquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Waylon heeft de Wiwi Male top Model dinges link gefacebookt.
Alleen nu kan je al niet meer stemmen volgens mij![]()
quote:'Conchita Wurst achter overstromingen Balkan'
De overstromingen in de Balkan die tientallen mensenlevens eisten en tienduizenden mensen op de vlucht dreven, waren een straf van god nadat Conchita Wurst het Eurovisiesongfestival had gewonnen. Dat stellen patriarch Irinej en andere kopstukken van de Servisch Orthodoxe Kerk.
God zou de vloed hebben gezonden als „goddelijke straf voor hun zonden”, verwees hij naar de scene van lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. „God wast de Servische zonden af”, stelde hij.
Enkele dagen eerder hadden collega's uit Montenegro eenzelfde boodschap de wereld ingestuurd. De overstromingen zijn „geen toeval maar een waarschuwing”. De regenval was een teken dat mensen de 'Jezus-achtige figuur' moesten afwijzen. Onduidelijk is wel of bisschop Amfilohije Conchita Wurst, met baard en lang haar, direct koppelde aan Jezus of dat het hem meer om de aanbidding van Conchita ging.
Eerder al had de Russische orthodoxe kerk in scherpe bewoordingen gereageerd op het optreden van Wurst.
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken hadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig, wat bestaan er toch een geschifte figuren
Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.
hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had
Afgelopen jaar wisten we het 25 november.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef TLC het volgende:
Wanneer weten wie eigenlijk wie Nederland naar Oostenrijk stuurt ?
Nounounou.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelen
twitter:MattCrosbyMusic twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 20:57:14Heading to the Netherlands to make some music with @CommonLinnets. Goodbye New Amsterdam. See you soon, Old Amsterdam. reageer retweet
Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik las ook ergens een tweet dat Ilse vanavond bij Laat de Leeuw zit...
Benieuwd of ze het nummer daar ook met Jake gaat zingen.
twitter:NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Dan heeft ze dus eigenlijk al jaren ruzie met Waylonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.twitter:NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Laat de Leeuw stopte in 1999.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat programma al jaren niet meer dan?![]()
Weet ik veel, zoveel tv kijk ik niet.
Oh!quote:
Mooi weer De Leeuw?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Ik ga me even in een hoekje zitten schamen!
(Hoe heetten die latere programma's van hem dan? Dat gedoe met Adje? Of is dat echt al zo lang geleden...?)
twitter:RolfEgberink twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 22:38:23Top avond bij @IlseDeLange nu met Jake Etheridge #calmafterthestorm #openluchttheater Eibergen met @motobilly http://t.co/PnvNoHnhgE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |