Over dat eerste: dat zei ik zelf letterlijk, dat ik me dat besef, toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat laatste geldt ook voor Ilse, die in jouw speculaasjes wordt afgeschilderd als keiharde, harteloze zakenbitch
Ik denk dat ze hem uit de wind proberen te houden. Juist doordat ze nu zo benadrukt dat het haar ding is. Was logischer geweest om dat veel eerder te doen. Ik denk echt dat ze hem beschermt.
Jawel!! En zelfs zo vaak als je wiltquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Waylon heeft de Wiwi Male top Model dinges link gefacebookt.
Alleen nu kan je al niet meer stemmen volgens mij![]()
quote:'Conchita Wurst achter overstromingen Balkan'
De overstromingen in de Balkan die tientallen mensenlevens eisten en tienduizenden mensen op de vlucht dreven, waren een straf van god nadat Conchita Wurst het Eurovisiesongfestival had gewonnen. Dat stellen patriarch Irinej en andere kopstukken van de Servisch Orthodoxe Kerk.
God zou de vloed hebben gezonden als „goddelijke straf voor hun zonden”, verwees hij naar de scene van lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. „God wast de Servische zonden af”, stelde hij.
Enkele dagen eerder hadden collega's uit Montenegro eenzelfde boodschap de wereld ingestuurd. De overstromingen zijn „geen toeval maar een waarschuwing”. De regenval was een teken dat mensen de 'Jezus-achtige figuur' moesten afwijzen. Onduidelijk is wel of bisschop Amfilohije Conchita Wurst, met baard en lang haar, direct koppelde aan Jezus of dat het hem meer om de aanbidding van Conchita ging.
Eerder al had de Russische orthodoxe kerk in scherpe bewoordingen gereageerd op het optreden van Wurst.
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken hadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig, wat bestaan er toch een geschifte figuren
Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou! Alleen landen die niet mee konden doen... maar hij wordt ook wat oud, dan krijg je dat.
hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sneu dat God dan het verkeerde land te pakken had
Afgelopen jaar wisten we het 25 november.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef TLC het volgende:
Wanneer weten wie eigenlijk wie Nederland naar Oostenrijk stuurt ?
Nounounou.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij had beter die kerk weg kunnen laten spoelen
twitter:MattCrosbyMusic twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 20:57:14Heading to the Netherlands to make some music with @CommonLinnets. Goodbye New Amsterdam. See you soon, Old Amsterdam. reageer retweet
Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik las ook ergens een tweet dat Ilse vanavond bij Laat de Leeuw zit...
Benieuwd of ze het nummer daar ook met Jake gaat zingen.
twitter:NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Dan heeft ze dus eigenlijk al jaren ruzie met Waylonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lieve schat dat is een herhaling van jaren geleden.twitter:NPObest twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:49:15Om 23.00 uur de laatste aflevering Laat de Leeuw van het seizoen. Dat betekent extra lang en extra veel sterren zoals Ilse de Lange. reageer retweet
Laat de Leeuw stopte in 1999.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat programma al jaren niet meer dan?![]()
Weet ik veel, zoveel tv kijk ik niet.
Oh!quote:
Mooi weer De Leeuw?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Ik ga me even in een hoekje zitten schamen!
(Hoe heetten die latere programma's van hem dan? Dat gedoe met Adje? Of is dat echt al zo lang geleden...?)
twitter:RolfEgberink twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 22:38:23Top avond bij @IlseDeLange nu met Jake Etheridge #calmafterthestorm #openluchttheater Eibergen met @motobilly http://t.co/PnvNoHnhgE reageer retweet
Het viel me in die docu heel erg op dat hij heel erg tegen haar op kijkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:29 schreef Jane het volgende:
Ik zit nu - voor het eerst - die docu Calm Before The Storm te kijken op uitzendinggemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1411279) en daarin komt Waylon nou niet bepaald in over als 'iemand die op elk moment te vervangen is'. Zo praat Ilse ook niet over hem.
Maar goed, ik ben pas halverwege, dus misschien krijgen ze zo nog ruzie....?
-edit- Hoi Mike, trouwens![]()
Tot nu toe (ben op 1 uur 5 minuten ongeveer) vind ik vooral dat ze allebei erg lief over elkaar praten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het viel me in die docu heel erg op dat hij heel erg tegen haar op kijkt.
Dat hij amper iets voor haar durfde te spelen omdat hij bang was dat ze het niet goed vond.
En dat ook gewoon eerlijk toegaf. 'Want zij is de bekende ster, ik niet'.
Ja vond ik ook hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Tot nu toe (ben op 1 uur 5 minuten ongeveer) vind ik vooral dat ze allebei erg lief over elkaar praten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:47 schreef APK het volgende:
Het is eigenlijk een beetje zoals met vlucht MH370.
Een mysterie.
Waylon is verdwenen en na een tijdje stopt iedereen waarschijnlijk wel met zoeken en gaat Ilse gewoon verder met haar ding.
Ooit komt er wel weer eens iets boven water
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:47 schreef APK het volgende:
Het is eigenlijk een beetje zoals met vlucht MH370.
Een mysterie.
Waylon is verdwenen en na een tijdje stopt iedereen waarschijnlijk wel met zoeken en gaat Ilse gewoon verder met haar ding.
Ooit komt er wel weer eens iets boven water
Ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, het zou jammer zijn als hij echt verdwenen was, want man o man, wat kan die gozer zingen zeg. Echt kippenvel af en toe tijdens het kijken.
Ze was net ook trouwens heel lief en lovend over het liedje dat hij voorspeelde.
Neuh, iets dat een flauwe discussie over 2x de helft uit zou kunnen lokken.quote:
Ik vind het wel meevallen hoorquote:
Dat was omgedoopt in 'ESF chit chat en tv kijk topic', oid.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor
Effe kijken of de SC nog ergens te vinden is, just in case.
Ja, deze had ik gevonden: ESF / [ESF] Chit chat & TV-kijk topic #5quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omgedoopt in 'ESF chit chat en tv kijk topic', oid.
Ik ben dan niet mager, maar ik schrans ook de hele dag door.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:08 schreef Jane het volgende:
Hoe kan die Ilse zo mager zijn, trouwens. Ik zie ze de hele tijd eten.
twitter:FleurVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 21:59:33En de artiesten blijven maar komen op 't #Conclusionfeest!! @Waylonline on stage. Wh00p! #Conclusion #topwerkgever http://t.co/UkOmwDNZzr reageer retweet
Zou hem net posten hier, je bent me voorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:36 schreef grazz het volgende:
Ff iets leukers!
Op dit moment staat Conchita in 8 landen in de iTunes top 50, en alleen in Oostenrijk in de top 10.
TCL staan op dit moment in 12 landen in de iTunes top 50, en in NL en Tajikistan () in de top 10.
De Deense charts:
[ afbeelding ]
Conchita zakt weg, TCL blijven in hun 2e week steady op 2 staan![]()
In de wereld wijde album charts top 40 staan TCL met hun debutalbum op #5: http://www.mediatraffic.de/albums.htm
Op Amazon (UK) staat het debutalbum op #65 (pre order).
Neuh, had vast wel wat optredens staan maar niet zó druk dat hij niks aan TCL promo kan doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:16 schreef Jane het volgende:
Stop maar met zoeken mensen, hij is niet kwijt.[ afbeelding ]twitter:FleurVanDijk twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 21:59:33En de artiesten blijven maar komen op 't #Conclusionfeest!! @Waylonline on stage. Wh00p! #Conclusion #topwerkgever http://t.co/UkOmwDNZzr reageer retweet
Zou hij het misschien toch gewoon te druk hebben?
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:05 schreef Jane het volgende:
Die JB Meiers vond ik trouwens wel een beetje vaag overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |