twitter:LeoBlokhuis twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:15:00Heb ik niet opgelet of is Waylon stiekem vervangen? RT @OzlemEvans: @CommonLinnets singen "Calm after the Storm”... https://t.co/RCjhnT4ubC reageer retweet
Eindelijk iemand die het opmerktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Greys het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:15:00Heb ik niet opgelet of is Waylon stiekem vervangen? RT @OzlemEvans: @CommonLinnets singen "Calm after the Storm”... https://t.co/RCjhnT4ubC reageer retweet
Duits, mein Liebe, Duitsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het opmerkt
Trouwens "singen"?
Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.
Hihihi nee mop, is hij ook niet, maar degene die hij Retweet (zie halverwege de tweet 'RT') denk ik welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Entschuldigung Fraulein Greys, ich habe es nicht gewusst, dass Leo Blockhaus ein Deutscher war.
Ja, dat was ondertussen wel duidelijk hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi nee mop, is hij ook niet, maar degene die hij Retweet (zie halverwege de tweet 'RT') denk ik welDie Ozlem zegt dat dus.
Inderdaad, "het komt allemaal goed" aldus Albert, ik moet het nog zien.... Als Ilse succes blijkt te hebben zonder Waylon?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard gaat los
Alleen gooien zij het op eigen optredens die in de weg zitten
Ik zou Waylon best een keer live willen zien. Hebben ze ook gezegd waar hij dan optreedt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Boulevard gaat los
Alleen gooien zij het op eigen optredens die in de weg zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |