Toernooi!SPOILER: lolroepquote2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Karelnoord het volgende:
Ik heb de teams inmiddels geloot. Het zou kunnen dat iemand de lijst verkeerd heeft gekopieerd of ik iemand over het hoofd heb gezien. Mocht dit zo zijn meld dit dan even dan deel ik je nog in.
Ik heb besloten te loten om met een random number generator (random.org) iedereen een nummer van 1 t/m 22 toe te kennen en die zo in te delen:
Team 1 : 1,2,3,4
team 2 : 5,6,7,8
team 3 : 9,10,11,12
team 4 : 13,14,15,16
team 5 : 17,18,19
team 6 : 20,21,22
Dit geeft de volgende indeling:Poule indeling/speelschema.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat tips: Probeer de wedstrijden te recorden, zo kan je noot genaaid worden door je tegenstander en heb je altijd bewijs van de uitslag.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te recorden moet je op REC drukken voor het begin van de match in het hoofd menu en deze nog een keer indrukken voordat je weggaat! De tweede keer dat je REC drukt popt er een opslaan scherm op. Als je weg gaat en je hebt niets opgeslagen dan is je REC verloren gegaan. Het kan zijn dat de host sluit voordat je iets op het kunnen slaan in dit geval komt er bij het connection closed menu een optie REC opslaan te staan.
Verder is het handig om met je teammaten en tegenstander een dag af te spreken om je wedstrijd te spelen. Anders loop je elkaar de hele tijd mis en kan deze competitie jaren duren.
Gamesettings:
- Big
- 5 minuten per helft
- 3vs3
Uitslagen kunnen naar mij gestuurd worden (liefst met rec) en dan edit ik ze in het roster.
Vragen mogen gesteld worden.
EDIT:
Regeltje wat betreft wisselen: Alleen in de rust. Anders kan je het spelbeeld beinvloeden door bv snel je striker er uit te halen en een verdediger in te brengen als iemand alleen op de goal afgaat.
Verder gewoon niet proberen het spel te verneuken met 20 miljoen pauses etc.
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.
We hebben al 2 keer gewonnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?
Hun zijn sowieso doorquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, je bent team 4.quote:
GGMM staat nu op mijn shitlist.quote:
Tja, Euribob en ik zijn er. Geen idee waar de rest van ons team + team 5 is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik geloof dat team 5 niet zo'n zin heeft in weer een afslachting.
Ah, daar ben je al. Waar zijn je teamgenoten? Dan kunnen we misschien straks nog.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik geloof dat team 5 niet zo'n zin heeft in weer een afslachting.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM staat nu op mijn shitlist.
Ah, 2 van elk team nu dus. Beter komen er nog 2 online, dan kunnen wequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.
Wat uitstellen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.
Ik ben zelf zo weg, maar als je de rest kunt overhalen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, daar ben je al. Waar zijn je teamgenoten? Dan kunnen we misschien straks nog.
quote:
quote:
quote:
2 weken geleden zouden jullie een datum regelen.quote:
Ik.. nee, ik praat er liever niet over. Mineminemineminequote:
Bassie en Adriaanquote:
Alsof jullie er ooit allemaal zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 weken geleden zouden jullie een datum regelen.
Daarom, nu is ons team niet meer compleet. Gaat weer minimaal een week duren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof jullie er ooit allemaal zijn.
Afgelopen dagen zijn er genoeg van ons tegelijk online geweest.
3 is genoegquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom, nu is ons team niet meer compleet. Gaat weer minimaal een week duren.
Volgende keer maar gewoon 5 teams van 5 in één poule.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan laat vanavond wel, rond half 12-ish. Maar zoals ik zei, jullie mogen ook zonder mij spelen hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tchock is zo weg, Toto zit in Portugal dus dat wordt een probleem.quote:
Wordt lastig als Toto er ook niet is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan laat vanavond wel, rond half 12-ish. Maar zoals ik zei, jullie mogen ook zonder mij spelen hoor.
Dat gaat niet met de regels.. Dan moeten we daar wat op bedenken.quote:
Weet ik veel waar die gast uitspookt en hoe zijn internetverbinding daar is.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1quote:
Geen probleem overigens, als hij er niet isquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik veel waar die gast uitspookt en hoe zijn internetverbinding daar is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1
alba
genot wat een comebackquote:
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verlorenquote:
team 3 heeft kansloos verlorenquote:
Ik zit nu ook helemaal in de putquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Die gaat in mijn overvolle prijzenkast.quote:
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere tochquote:
quote:
Ah ja, Team 3 ben ik zelf natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere toch
nummer 3 tegen nummer 3 jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
Komen er nog rondes voor de verliezende onder elkaar?
Gefelici voor de gewonnen teams
Wij zitten nou eenmaal in een poule met zeer sterkte spitsen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Onze tegengoals zijn wel een beetje zorgelijk vergeleken met de andere poule
Ik vind het plaatje van team 2 mooierquote:
Iedereen kan wel spelen als er gewisseld wordt. Helaas was Drogba vandaag niet onder onsquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Moet zeggen, als Team 3 Drogba (S0nic) had gehad was het maybe nog wel anders uitgevallen, die gast is wel goed. Maarja zo vaak komt het niet voor dat iedereen kan spelen, dus het is niet anders.
Nu tegen topfavoriet Team-4, game on
matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje van team 2 mooier
[ afbeelding ]
deze is ook mooi
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.
[ afbeelding ]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?quote:
de nor 1 gol volgens mij dus jij 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?
TOPVORMquote:
in de vorige wedstrijd scoorde je er meerquote:
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potjequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
in de vorige wedstrijd scoorde je er meer
helaas niet in het goede doel
in de spits kan je weinig fout doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potje
ok tyronquote:
Ik speel de wedstrijd van mijn leven en jij maakt me belachelijkquote:
Bedankt GGMM. Voortaan mijn naam goed schrijven en ik begin je aardig te vinden.quote:
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt GGMM. Voortaan mijn naam goed schrijven en ik begin je aardig te vinden.
Sandwichspread*quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik speel de wedstrijd van mijn leven en jij maakt me belachelijk
Vind ik niet leuk
Bedankt voor dit fantastische complimentquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verder
je deed het veel beter dan vorige keer hoor
ik zit je een beetje te plagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fantastische compliment
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1quote:
thxquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1
ww: alba
Dit was de laatste
Wie was jij?quote:
damn, 4-0 voorsprongquote:
jan heintzequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
1:36, 5-0.
Ik hoor dat dat ook wel een 'alors effect' wordt genoemd.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
Ik wacht geduldig af en wil ook helemaal geen druk op jullie zetten verder. Dit is een lastige beslissing en ik alleen maar hopen dat ik jullie vergiffenis verdien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pax en ik zijn ons nog aan het beramen of we die aanvaarden.
Wat een wedstrijd.quote:
Ik kan niet voor Pax spreken maar ik vergeef je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af en wil ook helemaal geen druk op jullie zetten verder. Dit is een lastige beslissing en ik alleen maar hopen dat ik jullie vergiffenis verdien.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Pax spreken maar ik vergeef je.
Je hebt de afgelopen weken een bijzondere verandering ondergaan en die moet worden beloond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken je nauwelijks terug
Het toont slechts onze teamgeestquote:
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Pax spreken maar ik vergeef je.
Je hebt de afgelopen weken een bijzondere verandering ondergaan en die moet worden beloond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken je nauwelijks terug
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Hoe heeft Team 1 ooit van Team 2 kunnen verliezen?
Heeinz per DM omgekocht met wat tittypicsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Oja HeeinzGod.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeinz per DM omgekocht met wat tittypics
Ik was het alweer vergeten, tot in de finale johannes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeinz Haxballgod
Wat dacht jij dan? Dat hij pech had?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)9080579fcb937fc0bfdbquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef tralalala het volgende:
Flink kankeren op elkaar is blijkbaar goed voor de teamspirit
Misschien kan dit je geheugen nog opfrissen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot in de finale johannes.
Hahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan dit je geheugen nog opfrissen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
René van der Gijp over Heeinz
Wat een geile stem heb je toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan dit je geheugen nog opfrissen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Heeinz"quote:
Hebben jullie zo lang gespeeld?quote:
Ja, samen met alors en Paxcon.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie zo lang gespeeld?
Heb je het nou over mijn eigen goal na 10 min?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest heel hard lachen om die legendarische terugspeelbal in het laatste potje.
Jammer dat ik niet mee mocht doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, samen met alors en Paxcon.
Goed oefenen voor de halve finale.
Ja, en ik ben nu wel heel bang geworden voor Team 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie zo lang gespeeld?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niks joh pik, kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Heb je het nou over mijn eigen goal na 10 min?
mocht?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet mee mocht doen![]()
Kijk eens 10 posts boven je.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijtlollig filmpje om het goed te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nu wel heel bang geworden voor Team 2.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zoals ik al vermoedde kon GGMM het niet vindenquote:
Alweer een kwaliteitsproductie van wimderon.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb dit nog nooit gezien, jij?
Hahaha ik vond het een mooi schot hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef vaagjunior het volgende:
[..]Ja dat zag ik, sta je daar 10 min met man en macht te verdedigen, aan te vallen
Ik schaam me kapot. Nog erger dan Robben na de WK-finale.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer een kwaliteitsproductie van wimderon.
Dus ik mag morgen nog wel meedoen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Hahaha ik vond het een mooi schot hoor
Wat kan ik dat toch goed inschattenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
unibetclquizz2
Ik wil best nog welquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
Hui, ik was even telefoon opnemen en nu zijn jullie gestopt? Wil er niemand meer?
De host ging weg en dan sta je machteloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
Hui, ik was even telefoon opnemen en nu zijn jullie gestopt? Wil er niemand meer?
Starten die hap! Ik kan niet hosten ivm gamende huisgenoot.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Godverdomme, weer die kut Hai
Ik had liever gezien dat je hem helemaal zelf had ingesproken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan ik dat toch goed inschatten
Laat die Mani maar lullen.
Ik ben een wielrencommentator, van huis uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat je hem helemaal zelf had ingesproken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijtlollig filmpje om het goed te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wachtwoord is vblquote:
Geen laggende mongolenbuitenlanders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef tralalala het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een ww eigenlijk?
Jij moet nog een wedstrijd spelen voor de Beker.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Je moet nog een wedstrijd spelen kutquote:
Jij moet echt nog oefenen.quote:
Die 5-0.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
bedanktquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd.
Ik heb genoten van Eriksen.
heinz met 4 eigen doelpuntenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
laat ze maar lullen, nu je in de spits staat ga je wel wat mondjes snoerenquote:
Beter waren we zo in vorm tegen team 4.quote:
We hadden sowieso geen alors-effect gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter waren we zo in vorm tegen team 4.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
We hadden sowieso geen alors-effect gehad.
Jan Heintze is nooit een geweldenaar geweestquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?roomid=~27296a61f78a5392dab50b604b9bf89883b1101a7a0e77fcf97fc0192a5a01858&pass=1quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wanneer gaan we spelen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat ze maar lullen, nu je in de spits staat ga je wel wat mondjes snoeren
niet vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wanneer gaan we spelen?
Ik kan dit weekend niet, vanaf maandagavond ben ik er weer.quote:
quote:
Dan maandagavond ofzo maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan dit weekend niet, vanaf maandagavond ben ik er weer.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)04bfd9dcc688a&pass=1quote:
Ja was een hoop lag.quote:
Ik leek net een stuiterbalquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja was een hoop lag.
Ook wel leuk om dan alsnog proberen te scoren.
Mijn wifi schijnt niet voldoende te zijnquote:
Ik heb ook 90/9 en host met mijn laptopje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn wifi schijnt niet voldoende te zijn
Wat voor verbinding heb je eigenlijk nodig? Heb hier 90/9 en zit dichtbij de router.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)563dff60c8dfbfcfaae7quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?roomid=~2b14fb4d826131bbee8be74e31e05bc78a7ba9f0346f9bd93d286fd394f2839cc&pass=1quote:
Oh, raarquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb ook 90/9 en host met mijn laptopje.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)c5c789ba812fd40e805dquote:
Ja, is hij er weer?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)18355af2234ef118207fquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Euribob en ik zijn er. Geen idee waar de rest van ons team + team 5 is.
Vanavond?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik wel redden, 21:30 uur ofzo.quote:
Wel winnenquote:
Ja, doen we!quote:
Prima.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
De winnaar van dit potje moet het opnemen tegen het legendarische Team 2, maak je borst maar nat!
Moest er zelf vrij hard om lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Mansjester het volgende:
Die filmpjes van Heeinz![]()
![]()
Ik voel je pijn. Als je een keer revanche wilt met Curve Fever mag dat altijd.
quote:
Hey Mansjesterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Mansjester het volgende:
Die filmpjes van Heeinz![]()
![]()
Ik voel je pijn. Als je een keer revanche wilt met Curve Fever mag dat altijd.
Hallo alorsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hey MansjesterWaarom speel jij nooit meer?
Geeft toch niet? Van mij zou je ook zo'n compilatie kunnen maken hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo alors
Kijk naar het filmpje van Heeinz. Ik ben bang dat mij hetzelfde lot zou wachten. Ik vind het een zaadspel en kan het ook totaal niet![]()
Ik vind het dus al best een kutspel. Als ik er dan ook nog een niks van bak vind ik het helemaal ruk. Ik neem mezelf, en mijn teamgenoten (in het bijzonder GGMM), maar in beschermingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Van mij zou je ook zo'n compilatie kunnen maken hoor
Hoe bedoel je dat? GGMM is een uiterst positief ingestelde, motiverende, zachtaardige en zeer begripvolle jongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het dus al best een kutspel. Als ik er dan ook nog een niks van bak vind ik het helemaal ruk. Ik neem mezelf, en mijn teamgenoten (in het bijzonder GGMM), maar in bescherming
Dat ik GGMM niet in diskrediet wil brengen met mijn slechte prestatiesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? GGMM is een uiterst positief ingestelde, motiverende, zachtaardige en zeer begripvolle jongen.
Boeiend. Ik heb mezelf ook al een paar keer goed voor lul gezet in het spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo alors
Kijk naar het filmpje van Heeinz. Ik ben bang dat mij hetzelfde lot zou wachten. Ik vind het een zaadspel en kan het ook totaal niet![]()
Omdat ie je wil neu..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? GGMM is een uiterst positief ingestelde, motiverende, zachtaardige en zeer begripvolle jongen.
Onzin, zo ben ik ook tegen Pax, en die wil ik helemaal niet neu....quote:
neutraliseren? neusfluiten? neuriën? neurotisch maken?quote:
Ik zou dolgraag een keer met jou willen neusfluiten, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
neutraliseren? neusfluiten? neuriën? neurotisch maken?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag een keer met jou willen neusfluiten, ja.
Het was best humor. Zo slecht dat het leek alsof ik het expres deedquote:
Prima. Als iemand anders maar verdedigt want dat was bij mij vorige keer echt een dramaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:04 schreef tralalala het volgende:
3 vs 3 is ook goed toch? Als Tchock kan tenminste.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)4c61e32002b1d&pass=1quote:
Dat ben ik, weet je dat nou nog niet!quote:
Ja voor nu wel evenquote:
Voorspelbaar welquote:
Dank jequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iemand die een lobby wil maken? Bij mij kan niemand connectenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)a2b97f020ada79f9d80fquote:
Dat wist jij allangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ah, dus jij bent Jon.
Die gisteren constant in de weg liep.
Dat lijkt me sterk hoor, de spelers van Team2 maken zelden fouten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Van mij zou je ook zo'n compilatie kunnen maken hoor
Dit kan ik beamen, de vorige keer (heel lang geleden) dat er iemand van ons team een foutje maakte vatte hij dat zeer sympathiek op:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat ik GGMM niet in diskrediet wil brengen met mijn slechte prestaties
Maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat GGMM een zeer empathisch, aimabel en vrolijk persoon is ja
Paxcon is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, de vorige keer (heel lang geleden) dat er iemand van ons team een foutje maakte vatte hij dat zeer sympathiek op:
[ afbeelding ]
Paxcon maakt nooit fouten.quote:
Laten we het hier maar op houdenquote:
Volgens mij wel, 21.30.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Euribob en ik zijn er. Geen idee waar de rest van ons team + team 5 is.
Klaar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef --3S-- het volgende:
[..]
een foutje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Na een foutje van Paxcon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graagquote:
Het begon op mij te lijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
een foutje?![]()
Maar kan gebeuren, ik heb er alle vertrouwen in dat hij tegen de tijd dat de halve finale plaatsvindt weer in topvorm is.
Ik wil ook graag meekijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het begon op mij te lijken
Mag ik de wedstrijd van straks meekijken?
4-7 voor team 6 is de eindstand.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef alors het volgende:
Is het al bezig? wat is de stand? Spannend hoor
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
Wij hadden af en toe toch een potje lag zegBij de 1-5 in de tweede helft rennen we allemaal van het doel af zonder aanleiding
![]()
Niet dat dat iets af doet aan de goede prestatie van team 6 hoor, maar 't is wel grappig om terug te kijken.
Ik zou jullie nooit verlaten. Ik heb slechts als infiltrant geopereerd, zodat we de halve finale makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie dat GGMM team 2 heeft verlaten
jammer
Heel slimquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou jullie nooit verlaten. Ik heb slechts als infiltrant geopereerd, zodat we de halve finale makkelijk winnen.
Had mij dan laten invallenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou jullie nooit verlaten. Ik heb slechts als infiltrant geopereerd, zodat we de halve finale makkelijk winnen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?roomid=~2dc65d6ee54bfe66dfbfa4dead10d8b770379a930ab0d668cd220babd2bbb2c5c&pass=1quote:
Mijn excuses, eea liep gruwelijk uit...quote:
Gelukkig toch nog gewonnenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)9a6bb552fe25c4a118a6quote:
Wat is het ww?quote:
Waarom niet gewoon Alba/alba?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)dc6a07c6fe5f8&pass=1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop