Ah ja, Team 3 ben ik zelf natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere toch
nummer 3 tegen nummer 3 jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
Komen er nog rondes voor de verliezende onder elkaar?
Gefelici voor de gewonnen teams
Wij zitten nou eenmaal in een poule met zeer sterkte spitsen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Onze tegengoals zijn wel een beetje zorgelijk vergeleken met de andere poule
Iedereen kan wel spelen als er gewisseld wordt. Helaas was Drogba vandaag niet onder onsquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Moet zeggen, als Team 3 Drogba (S0nic) had gehad was het maybe nog wel anders uitgevallen, die gast is wel goed. Maarja zo vaak komt het niet voor dat iedereen kan spelen, dus het is niet anders.
Nu tegen topfavoriet Team-4, game on
matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje van team 2 mooier
[ afbeelding ]
deze is ook mooi
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.
[ afbeelding ]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?quote:
de nor 1 gol volgens mij dus jij 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potjequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
in de vorige wedstrijd scoorde je er meer
helaas niet in het goede doel
in de spits kan je weinig fout doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |