Toernooi!SPOILER: lolroepquote2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Karelnoord het volgende:
Ik heb de teams inmiddels geloot. Het zou kunnen dat iemand de lijst verkeerd heeft gekopieerd of ik iemand over het hoofd heb gezien. Mocht dit zo zijn meld dit dan even dan deel ik je nog in.
Ik heb besloten te loten om met een random number generator (random.org) iedereen een nummer van 1 t/m 22 toe te kennen en die zo in te delen:
Team 1 : 1,2,3,4
team 2 : 5,6,7,8
team 3 : 9,10,11,12
team 4 : 13,14,15,16
team 5 : 17,18,19
team 6 : 20,21,22
Dit geeft de volgende indeling:Poule indeling/speelschema.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat tips: Probeer de wedstrijden te recorden, zo kan je noot genaaid worden door je tegenstander en heb je altijd bewijs van de uitslag.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te recorden moet je op REC drukken voor het begin van de match in het hoofd menu en deze nog een keer indrukken voordat je weggaat! De tweede keer dat je REC drukt popt er een opslaan scherm op. Als je weg gaat en je hebt niets opgeslagen dan is je REC verloren gegaan. Het kan zijn dat de host sluit voordat je iets op het kunnen slaan in dit geval komt er bij het connection closed menu een optie REC opslaan te staan.
Verder is het handig om met je teammaten en tegenstander een dag af te spreken om je wedstrijd te spelen. Anders loop je elkaar de hele tijd mis en kan deze competitie jaren duren.
Gamesettings:
- Big
- 5 minuten per helft
- 3vs3
Uitslagen kunnen naar mij gestuurd worden (liefst met rec) en dan edit ik ze in het roster.
Vragen mogen gesteld worden.
EDIT:
Regeltje wat betreft wisselen: Alleen in de rust. Anders kan je het spelbeeld beinvloeden door bv snel je striker er uit te halen en een verdediger in te brengen als iemand alleen op de goal afgaat.
Verder gewoon niet proberen het spel te verneuken met 20 miljoen pauses etc.
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.
We hebben al 2 keer gewonnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?
Hun zijn sowieso doorquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?
Oh, je bent team 4.quote:
GGMM staat nu op mijn shitlist.quote:
Tja, Euribob en ik zijn er. Geen idee waar de rest van ons team + team 5 is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik geloof dat team 5 niet zo'n zin heeft in weer een afslachting.
Ah, daar ben je al. Waar zijn je teamgenoten? Dan kunnen we misschien straks nog.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik geloof dat team 5 niet zo'n zin heeft in weer een afslachting.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM staat nu op mijn shitlist.
Ah, 2 van elk team nu dus. Beter komen er nog 2 online, dan kunnen wequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.
Wat uitstellen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk eerder team 6 die steeds blijft uitstellen.
Ik ben zelf zo weg, maar als je de rest kunt overhalen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, daar ben je al. Waar zijn je teamgenoten? Dan kunnen we misschien straks nog.
quote:
quote:
quote:
2 weken geleden zouden jullie een datum regelen.quote:
Ik.. nee, ik praat er liever niet over. Mineminemineminequote:
Bassie en Adriaanquote:
Alsof jullie er ooit allemaal zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 weken geleden zouden jullie een datum regelen.
Daarom, nu is ons team niet meer compleet. Gaat weer minimaal een week duren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof jullie er ooit allemaal zijn.
Afgelopen dagen zijn er genoeg van ons tegelijk online geweest.
3 is genoegquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom, nu is ons team niet meer compleet. Gaat weer minimaal een week duren.
Volgende keer maar gewoon 5 teams van 5 in één poule.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan laat vanavond wel, rond half 12-ish. Maar zoals ik zei, jullie mogen ook zonder mij spelen hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tchock is zo weg, Toto zit in Portugal dus dat wordt een probleem.quote:
Wordt lastig als Toto er ook niet is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan laat vanavond wel, rond half 12-ish. Maar zoals ik zei, jullie mogen ook zonder mij spelen hoor.
Dat gaat niet met de regels.. Dan moeten we daar wat op bedenken.quote:
Weet ik veel waar die gast uitspookt en hoe zijn internetverbinding daar is.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1quote:
Geen probleem overigens, als hij er niet isquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik veel waar die gast uitspookt en hoe zijn internetverbinding daar is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1
alba
genot wat een comebackquote:
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verlorenquote:
team 3 heeft kansloos verlorenquote:
Ik zit nu ook helemaal in de putquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Die gaat in mijn overvolle prijzenkast.quote:
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere tochquote:
quote:
Ah ja, Team 3 ben ik zelf natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere toch
nummer 3 tegen nummer 3 jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
Komen er nog rondes voor de verliezende onder elkaar?
Gefelici voor de gewonnen teams
Wij zitten nou eenmaal in een poule met zeer sterkte spitsen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Onze tegengoals zijn wel een beetje zorgelijk vergeleken met de andere poule
Ik vind het plaatje van team 2 mooierquote:
Iedereen kan wel spelen als er gewisseld wordt. Helaas was Drogba vandaag niet onder onsquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Moet zeggen, als Team 3 Drogba (S0nic) had gehad was het maybe nog wel anders uitgevallen, die gast is wel goed. Maarja zo vaak komt het niet voor dat iedereen kan spelen, dus het is niet anders.
Nu tegen topfavoriet Team-4, game on
matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje van team 2 mooier
[ afbeelding ]
deze is ook mooi
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.
[ afbeelding ]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?quote:
de nor 1 gol volgens mij dus jij 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?
TOPVORMquote:
in de vorige wedstrijd scoorde je er meerquote:
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potjequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
in de vorige wedstrijd scoorde je er meer
helaas niet in het goede doel
in de spits kan je weinig fout doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potje
ok tyronquote:
Ik speel de wedstrijd van mijn leven en jij maakt me belachelijkquote:
Bedankt GGMM. Voortaan mijn naam goed schrijven en ik begin je aardig te vinden.quote:
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt GGMM. Voortaan mijn naam goed schrijven en ik begin je aardig te vinden.
Sandwichspread*quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik speel de wedstrijd van mijn leven en jij maakt me belachelijk
Vind ik niet leuk
Bedankt voor dit fantastische complimentquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verder
je deed het veel beter dan vorige keer hoor
ik zit je een beetje te plagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fantastische compliment
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1quote:
thxquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1
ww: alba
Dit was de laatste
Wie was jij?quote:
damn, 4-0 voorsprongquote:
jan heintzequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
1:36, 5-0.
Ik hoor dat dat ook wel een 'alors effect' wordt genoemd.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
1:36, 5-0.
Ik hoor dat dat ook wel een 'alors effect' wordt genoemd.
Ik wacht geduldig af en wil ook helemaal geen druk op jullie zetten verder. Dit is een lastige beslissing en ik alleen maar hopen dat ik jullie vergiffenis verdien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pax en ik zijn ons nog aan het beramen of we die aanvaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop