Ah ja, Team 3 ben ik zelf natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
team 2 bedoel je. Team 3 heeft 2x verloren
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nu is het nummer 1 van deze poule tegen nummer 2 van andere toch
nummer 3 tegen nummer 3 jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
Komen er nog rondes voor de verliezende onder elkaar?
Gefelici voor de gewonnen teams
Wij zitten nou eenmaal in een poule met zeer sterkte spitsen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Onze tegengoals zijn wel een beetje zorgelijk vergeleken met de andere poule
Iedereen kan wel spelen als er gewisseld wordt. Helaas was Drogba vandaag niet onder onsquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Moet zeggen, als Team 3 Drogba (S0nic) had gehad was het maybe nog wel anders uitgevallen, die gast is wel goed. Maarja zo vaak komt het niet voor dat iedereen kan spelen, dus het is niet anders.
Nu tegen topfavoriet Team-4, game on
matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje van team 2 mooier
[ afbeelding ]
deze is ook mooi
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd, het gaat om de haxballnamen.
[ afbeelding ]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?quote:
de nor 1 gol volgens mij dus jij 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Heeft Nor ook nog gescoord of alleen wij twee?
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potjequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
in de vorige wedstrijd scoorde je er meer
helaas niet in het goede doel
in de spits kan je weinig fout doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat dit mijn zelfvertrouwen enorm de grond in boort? Straks gaat het weer mis het volgende potje
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt GGMM. Voortaan mijn naam goed schrijven en ik begin je aardig te vinden.
Sandwichspread*quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM eet vaak sanwichspread van Heinzz.
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik speel de wedstrijd van mijn leven en jij maakt me belachelijk
Vind ik niet leuk
Bedankt voor dit fantastische complimentquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja vergeleken met de nor en mij ben je nog een A junior, is niet erg verder
je deed het veel beter dan vorige keer hoor
ik zit je een beetje te plagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fantastische compliment
thxquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1663d4215b104&pass=1
ww: alba
Dit was de laatste
Wie was jij?quote:
jan heintzequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
1:36, 5-0.
Ik hoor dat dat ook wel een 'alors effect' wordt genoemd.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie was jij?
1:36, 5-0.
Ik hoor dat dat ook wel een 'alors effect' wordt genoemd.
Ik wacht geduldig af en wil ook helemaal geen druk op jullie zetten verder. Dit is een lastige beslissing en ik alleen maar hopen dat ik jullie vergiffenis verdien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pax en ik zijn ons nog aan het beramen of we die aanvaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |