Dat wist jij allangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ah, dus jij bent Jon.
Die gisteren constant in de weg liep.
Dat lijkt me sterk hoor, de spelers van Team2 maken zelden fouten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Van mij zou je ook zo'n compilatie kunnen maken hoor
Dit kan ik beamen, de vorige keer (heel lang geleden) dat er iemand van ons team een foutje maakte vatte hij dat zeer sympathiek op:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat ik GGMM niet in diskrediet wil brengen met mijn slechte prestaties
Maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat GGMM een zeer empathisch, aimabel en vrolijk persoon is ja
Paxcon is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, de vorige keer (heel lang geleden) dat er iemand van ons team een foutje maakte vatte hij dat zeer sympathiek op:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan weten jullie zeker dat jullie af zijn bedoel je?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Euribob en ik zijn er. Geen idee waar de rest van ons team + team 5 is.
Klaar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Hahaha ik vond het een mooi schot hoor
een foutje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Na een foutje van Paxcon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begon op mij te lijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
een foutje?![]()
Maar kan gebeuren, ik heb er alle vertrouwen in dat hij tegen de tijd dat de halve finale plaatsvindt weer in topvorm is.
Ik wil ook graag meekijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het begon op mij te lijken
Mag ik de wedstrijd van straks meekijken?
4-7 voor team 6 is de eindstand.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef alors het volgende:
Is het al bezig? wat is de stand? Spannend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |