Ja, samen met alors en Paxcon.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie zo lang gespeeld?
Heb je het nou over mijn eigen goal na 10 min?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest heel hard lachen om die legendarische terugspeelbal in het laatste potje.
Jammer dat ik niet mee mocht doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, samen met alors en Paxcon.
Goed oefenen voor de halve finale.
Ja, en ik ben nu wel heel bang geworden voor Team 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie zo lang gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Geeft niks joh pik, kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Heb je het nou over mijn eigen goal na 10 min?
mocht?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet mee mocht doen![]()
Kijk eens 10 posts boven je.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mee mocht doen![]()
Schijtlollig filmpje om het goed te maken?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nu wel heel bang geworden voor Team 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zoals ik al vermoedde kon GGMM het niet vindenquote:
Alweer een kwaliteitsproductie van wimderon.quote:
Hahaha ik vond het een mooi schot hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef vaagjunior het volgende:
[..]Ja dat zag ik, sta je daar 10 min met man en macht te verdedigen, aan te vallen
Ik schaam me kapot. Nog erger dan Robben na de WK-finale.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer een kwaliteitsproductie van wimderon.
Dus ik mag morgen nog wel meedoen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Hahaha ik vond het een mooi schot hoor
Ik wil best nog welquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
Hui, ik was even telefoon opnemen en nu zijn jullie gestopt? Wil er niemand meer?
De host ging weg en dan sta je machteloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
Hui, ik was even telefoon opnemen en nu zijn jullie gestopt? Wil er niemand meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |