Ik vind naaimachine grapjes nooit leuk maar bij Bill past het perfect.quote:
ik heb een jaar lang me moete voorstellen met hobby'squote:Op woensdag 21 mei 2014 12:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vind naaimachine grapjes nooit leuk maar bij Bill past het perfect.
Zou je dan niet een andere hobby gaan noemen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een jaar lang me moete voorstellen met hobby's
dus kwam echt zo: ik ben isa en ik hou van naaie op een naaimachine
want iedereen lachte mij uit
je moest AL je hobbies noemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zou je dan niet een andere hobby gaan noemen?![]()
Wat gemeen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef isax het volgende:
[..]
je moest AL je hobbies noemen
keer geprobeerd. toen zei iemand anders het.
veel erger
bij mij is het zo'n bloed dingetjequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wat gemeen!![]()
Ik kreeg vroeger handwerkles maar naaien heb ik nooit goed geleerd.
welk onweerquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
Hier is het wel frisser dan gister, mag ook wel na het onweer. Maar ik hoop stiekem dat het straks gewoon weer open breekt en weer zonnig wordt.
Ik denk dat ik vanavond maar eens goed moet slapen... Gister al met al toch nog weer erg laat geworden voor dat ik echt sliep... Werk valt me zwaar vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
goedesmoregens, nou ja voor mij dan![]()
hier is het nog niets afgekoeld door de onweer![]()
baal er best van![]()
maar verder best vrolijk na zulke korte nachten
ja ik moet ook even wat vroeger naar bed, ik hoef dan niet te werken maar ook hier gaat alles gewoon door overdag en dan is het minder als je moe bent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar eens goed moet slapen... Gister al met al toch nog weer erg laat geworden voor dat ik echt sliep... Werk valt me zwaar vandaag
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou he? Heeft Joezi voor ons gemaakt.
Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zatquote:
terug vind postquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
moest ik weer TVP googelenIs dit een oud plaatje?
Welkom terug Deisyy, de SC missed u lots! Hoe was het in Turkije?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zat
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodigquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
moest ik weer TVP googelenIs dit een oud plaatje?
Okay maar dit mooie plaatje heb je al eerder eens gemaakt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodig
Nee, net, ik verveelde mequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay maar dit mooie plaatje heb je al eerder eens gemaakt?
Wat een warm welkomquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom terug Deisyy, de SC missed u lots! Hoe was het in Turkije?
dus meerdere zombies aanwezig vandaagquote:
das niet leuk lijkt mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zat
Ja redelijk, al hadden sommige wel last van hun hormonen door het zwoele weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een warm welkomTurkije was een heerlijk weekje relaxen.
Hebben jullie je een beetje gedragen hier?
Ik ben al niet zo'n fan van vliegen en vooral niet van het vliegen en het opstijgen, dus dat was niet leukquote:
Ach, de hormonen spelen ook zo vaak op als het kutweer isquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja redelijk, al hadden sommige wel last van hun hormonen door het zwoele weer![]()
Geanimeerdquote:Hoe was het animatieteam?
dan schijnt het wel het gevaarlijkst te zijn dus ik snap dat helemaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo'n fan van vliegen en vooral niet van het vliegen en het opstijgen, dus dat was niet leuk
Toen we onze koffers opgehaald hadden en buiten kwamen goot het van de regen en konden we het parkeerkaartje niet vindenLekkere thuiskomer
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestortquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan schijnt het wel het gevaarlijkst te zijn dus ik snap dat helemaal
en wat een ellende dan als je zo thuiskomt maar ja, alles uitpakken opruimen en morgen hopelijk weer een nieuwe normale dag voor je
ja dat zou pas Bizar zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestort
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
Waarom heet het eigenlijk animatieteam? Het zijn toch geen stripfiguren?
Elke dag kwam er zo'n knul het strand op met "Good morning, extreme sports!!!!, jeu de boule, volleyballll"quote:
Wanneer mogen we je vakantiefoto's zien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestort
Jij weet ook niet wat animeermeisjes zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
Waarom heet het eigenlijk animatieteam? Het zijn toch geen stripfiguren?
Jawel het heeft een dubbele betekenis, benieuwd waar het vandaan komt..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat animeermeisjes zijn?
Vooruit, eentje dan!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer mogen we je vakantiefoto's zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooruit, eentje dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooruit, eentje dan!mooie weerspiegelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook, maar pas toen ik hem gepost had, dus ik hoopte maar dat niemand er verder erg in hadquote:
de heren maken het hun taak om iedere foto van boven tot onder te onderzoeken om ook maar iets te kunnen vindenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het ook, maar pas toen ik hem gepost had, dus ik hoopte maar dat niemand er verder erg in hadAch, ik ben er niet echt herkenbaar op.
Ow, alleen moots he!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha moots! Wat vind je van het mooie plaatje?
Tja, ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de heren maken het hun taak om iedere foto van boven tot onder te onderzoeken om ook maar iets te kunnen vinden
De tegenpartij, Cospartij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, joezi kom er maar in met ons plaatje van onze partij
nee, heel de week plaatst ie al plaatjes van de piratenpartij, die bedoelde ikquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Gister hadden 2 mensen in de Cos gepost dat ze wel eens in de CS gekeken maar bang waren om hier te posten.
Haha, ja die zag ik op de kieslijst staan, maar ook IQ, de Rechtenplichten partij met wel een kandidaat!quote:
echt waarquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Gister hadden 2 mensen in de Cos gepost dat ze wel eens in de CS gekeken maar bang waren om hier te posten.
Ik vond het ook eng vanwege Souryquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
ik moet bekennen dat ik dat vroeger ook had maar een paar weken geleden had ik zoiets van,
ready or not here i come in de sc want ik ging me steeds meer irriteren in de COS net zoals mootie aan al die onzin soms en dacht dan toch maar naar de sc en volhouden
en here i am![]()
![]()
pffff gelukkig, niets op tegen hoor maar dacht dat we meer op 1 lijn zaten en zag dat niet aankomen dan bij jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee sp als ik op tijd klaar met met mijn manquette
ik stem altijd op de gene met de leukste naam van de spquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff gelukkig, niets op tegen hoor maar dacht dat we meer op 1 lijn zaten en zag dat niet aankomen dan bij jou![]()
en schiet het al een beetje op met dat ding en word je al gek van de glitters
Wat ben je aan het maken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee sp als ik op tijd klaar met met mijn manquette
ja dat was eigenlijk ook wel de boosdoener bij mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng vanwege Sourymagoe, gewoon gedaan!
Ja, soms vraag jij erom, you bitch!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat was eigenlijk ook wel de boosdoener bij mij
maar inmiddels weet ik dat Soury een grote mond heeft maar ook gewoon een klein hartje
nu doet ze niet meer zo lelijk tegen mij, tenzij ik het verdien
manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik stem altijd op de gene met de leukste naam van de sp
Liefie, het is zonder "n"".quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.
ik heb rocky horror picture show als script gekozen
dus het is me wat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 jaar blond maar geen zin om mn avatar aan te passen.
Het kan toch niet, manquette.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee hehoor jij ook bij de correctie politie
![]()
latersquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga ff goulash maken, werd geinspireerd door Vanflessa gister,![]()
Laterrrrrrrrr!
namen!!?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Mooi groen is niet lelijk!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
laters
en kijk eens hoe lief joezi is geweest voor je
hij heeft je haar even verandert
lief hoor joezi
wat een engerdquote:
maquettequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.
ik heb rocky horror picture show als script gekozen
dus het is me wat
zo eng waren we toch niet gisterquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2455] Waar Ruud wodka van Gio jat
ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef isax het volgende:
deze vrouw is er serieus mee bezig hoe jezus er uit ziet
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2455] Waar Ruud wodka van Gio jat
hebben we nu onze eigen andrea in de scquote:
ik heb er doorheen gebladerdquote:
ik heb je nog nooit gezien douchebagquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weer
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen een clubhuis huren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnen
en wat een toestand dan, waar moeten we dan heen met ons clubje
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]dank je wel skattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een selfie zonder handen, knap hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
dat is joezi
hij doet het onmogelijke
morgen loopt hij over water
ikke nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dat dus steeds tactvol negeren, ineens iedereen er overheen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kwam net iets te vaak terug... Ik ga een vrouwquette maken
HOUMUHTEGENJONGUH heeft het toch echt specifiek over de SC in Utopia hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiendquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
ik blijf manquette zeggen
heet vast ergens zo![]()
ik ben al heeeeel lang geleden gestopt met er om geven of ik nou iets goed of fout schrijf
ik kan mijn eigen naam en straat spellen en dat is het enigste wat echt belangerijk is
Een kokette vrouwquette.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kwam net iets te vaak terug... Ik ga een vrouwquette maken
lol is niet slecht bedoeld, maar kwam wat vaak terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
ik blijf manquette zeggen
heet vast ergens zo![]()
ik ben al heeeeel lang geleden gestopt met er om geven of ik nou iets goed of fout schrijf
ik kan mijn eigen naam en straat spellen en dat is het enigste wat echt belangerijk is
Ik heb ook nooit zo'n zin om de taalnazi uit te hangen. Maar toch schrijf ik op school maar het verslag in het groepje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiend
ik vind het af en toe wel vervelend als ze heel erg lopen te corrigeren, gelukkig gebeurt dat in de sc niet zoveel in de cos gebeurt dat veel vaker, over off topic gelul gesproken daar
En het allerbelangrijkste: water in wijn veranderen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
dat is joezi
hij doet het onmogelijke
morgen loopt hij over water
preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiend
ik vind het af en toe wel vervelend als ze heel erg lopen te corrigeren, gelukkig gebeurt dat in de sc niet zoveel in de cos gebeurt dat veel vaker, over off topic gelul gesproken daar
ja dtjes en typfoutjes altijd weer verbeteren is wel irri, maar ik leer er ook wel van.. Ik heb geleerd dat hij/zij wil geen t krijgt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in vind het gewoon niet zo leuk want er zijn echt wel mensen die er niets aan kunnen doen soms en soms tikken we gewoon teveel en dat staat er wel eens een lettertje verkeerd en als je dan in een gesprek zit is dat wel eens vervelend. maar in de sc nog niet zo'n last van gehad en volgens mij waren we nu gewoon isax een beetje aan het dollenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo'n zin om de taalnazi uit te hangen. Maar toch schrijf ik op school maar het verslag in het groepje.
ja leren doen we wel hier. en hier thuis heb ik een schoonzoon die het leuk vind om mij heel de tijd te verbeteren want ik zei altijd mij ipv ik en de laatste tijd werkt het wel want ik zeg het steeds vaker goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja dtjes en typfoutjes altijd wel verbeteren is wel irri, maar ik leer er ook wel van.. Ik heb geleerd dat hij/zij wil geen t krijgt...Waarom niet is ook wel vaag eigenlijk
ja absoluutquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef isax het volgende:
![]()
![]()
glitters
![]()
![]()
![]()
ik laat straks wel zien als hij bijna af is
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja absoluut
ik ben er erg nieuwsgierig naar en vond het tot nu toe al mooi en dan heb ik niet eens veel gezien
maar ja de glitters he![]()
![]()
![]()
zolang ik er maar zelf niet mee hoef te werken
moet je maar niet zoveel hier rondhangenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
mn huis is vervuild, wat kan het in 1 week tijd toch een bende worden
Ja daarom, echt gezellig is dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in vind het gewoon niet zo leuk want er zijn echt wel mensen die er niets aan kunnen doen soms en soms tikken we gewoon teveel en dat staat er wel eens een lettertje verkeerd en als je dan in een gesprek zit is dat wel eens vervelend. maar in de sc nog niet zo'n last van gehad en volgens mij waren we nu gewoon isax een beetje aan het dollen![]()
want die is heel druk bezig zoals je nu weet.
ben echt wel benieuwd hoe het er uit gaat zien allemaal
go isax![]()
![]()
glitters
![]()
![]()
post je glitterbips!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
omg lekker werkje om op te ruimen allemaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
Pendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
met mij weet je maar nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen wekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Zo is dat mop!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doen
en deze fout was gewoon grappig ja, zoals ik al zei, isax een beetje dollen
want dat doen wij dames onderling ook
he lekkere bitch van me![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Nu nog zien kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen weken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heeft babu moeite met typen vandaag en voelt ie zich nog steeds genegeerd
hallo babu![]()
Gekkigheid, jij kan toch wel tegen een grapjequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo daar zou ik bij willen zitten man
ik weet het maar anders krijgt ie weer op zijn klote straksquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doet die laffe christus daar? dit is de echte toch?
[ afbeelding ]
Jij mag blijvenquote:
Augustus in Paradiso!quote:
pffff gelukkig maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekkigheid, jij kan toch wel tegen een grapje![]()
Ik zit in de tuin en ruik allemaal lekkere luchten, etensluchten welteverstaan, ik krijg er trek van
Zijn entourage mag hij thuislaten.quote:
dat is zo irritant danquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef isax het volgende:
deze sukkel heeft al der kralen weg gegeven aan der broers ex
en Prince heet inmiddels ook weer Prince hoorde ik pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij is nu toch Snoop Lion? of is ie toch weer rappert?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doet die laffe christus daar? dit is de echte toch?
[ afbeelding ]
geen last van, kijk alles op mijn pc en wanneer ik wil en zonder reclamequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Miek37 het volgende:
Tjonge, vanavond weer geen moer op tv, normaal gesproken op woensdag een KRO detective, maar dat is nu weer vervangen door een avondvullend verkiezings programma!
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en Prince heet inmiddels ook weer Prince hoorde ik pas
toch?
Tijd voor piemolquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Miek37 het volgende:
Tjonge, vanavond weer geen moer op tv, normaal gesproken op woensdag een KRO detective, maar dat is nu weer vervangen door een avondvullend verkiezings programma!
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Joezi het volgende:
hij is nu toch Snoop Lion? of is ie toch weer rappert?
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag blijven![]()
Goulash, dat heb ik al 100 jaar niet op. Welk vlees gebruik jij ervoor?
de dag dat dat gebeurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
Hehe, je bent echt fan van Snoep Die Oh Dobbel Djie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff gelukkig maar![]()
ja tuurlijk wel, grapjes zijn heerlijk
maar af en toe die onzekerheid he, echt zo'n mens dingetje![]()
ja erg is dat dan he, ik krijg dan altijd gelijk honger en denk dat ruikt lekker ik wou dat ik wist wat ze maakte
ja maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Inodder het volgende:
Koken....
En Hup!jullie ook anders loop ik straks al weer 2 topics achter
ja vet is echt nog wel ergens goed voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!![]()
Hij moet er eerst nog inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
ja de tunnel stond in de fik manquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vet is echt nog wel ergens goed voor
maar ik moet zo'n vetrandje van suddervlees niet in mijn mond krijgen![]()
daar kan ik echt niet tegen
lekker sappigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!
vind zn stijl wel cool, maar zijn lyrics zijn vaak matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.
wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar![]()
gaat hem denk ik niet worden
het word ineens druk hier
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja de tunnel stond in de fik man
kwam er alleen te laat achter anders had ik wel naar buiten gekeken want volgens mij kan ik dat vanaf hier dan wel zien want rotterdam zie ik ook in de verte
maar ja zat series te kijken en hier te lurken![]()
en mijn zoon waar ik voor moet koken die zit ook op de weg dus ik ga ook nog niet beginnen
Dat is ook een mooie tijd, behalve als je lekkere luchten ruikquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.
Wat doe je met je mond???quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg niets![]()
helemaal niets![]()
ik hou gewoon mijn mond dit keer
ik in de drechtsteden dus de andere kantquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.
Fok!meet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik in de drechtsteden dus de andere kant
Het schijnt inderdaad best een heftige brand te zijn, voorlopig is de tunnel tot morgenochtend afgesloten, dus het zal wel een knetterdrukke avondspits zijn rond Rotterdam.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja de tunnel stond in de fik man
kwam er alleen te laat achter anders had ik wel naar buiten gekeken want volgens mij kan ik dat vanaf hier dan wel zien want rotterdam zie ik ook in de verte
maar ja zat series te kijken en hier te lurken![]()
en mijn zoon waar ik voor moet koken die zit ook op de weg dus ik ga ook nog niet beginnen
Er staat hier al jaren een venstervank vol met verschillende soorten vleeseters. Maar dat heb ik er nog nooit mee gedaanquote:
Snoop luister ik inderdaad niet voor de diepzinnige lyrics, meer voor de more bounce to the ounce. Voor lyrics luister ik liever naar mijn helden van The Roots.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Joezi het volgende:
vind zn stijl wel cool, maar zijn lyrics zijn vaak matig
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenissequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.
klopt en de vrachtwagen chauffeur was nog vermist en waarschijnlijk overledenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad best een heftige brand te zijn, voorlopig is de tunnel tot morgenochtend afgesloten, dus het zal wel een knetterdrukke avondspits zijn rond Rotterdam.
snoop is inderdaad meer voor het bouncen, vind ik ook, gewoon lekker een beetje mee chillenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snoop luister ik inderdaad niet voor de diepzinnige lyrics, meer voor de more bounce to the ounce. Voor lyrics luister ik liever naar mijn helden van The Roots.
Ik ben ook blij dat ik nog vrij was vandaag, met zo'n spits doe ik er al gauw 2-2,5 uur in plaats van een half uur over om thuis te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt en de vrachtwagen chauffeur was nog vermist en waarschijnlijk overleden
en ik ben zoooo blij dat ik niet op de weg zit nu met deze avondspits
gelukkig ook geen auto meer maar ik weet het nog goed hoe dat was
denk maar zo, omdat ie morgen af moet zijn ben je er in ieder geval zaterdag allemaal vanaf en kun je ontspannenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef isax het volgende:
ik ben toch wel klaar met parelkettings verknippen
lol neee, Arnhem de mooiste hierquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joezi woont ook in onze buurt![]()
wie nog meer?
heb ik ook 2 jaar gewoondquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenisse
Fok!meet bij Hotel Newyork!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenisse
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ikquote:
quote:
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nog vrij was vandaag, met zo'n spits doe ik er al gauw 2-2,5 uur in plaats van een half uur over om thuis te komen.
Kweek die pensquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika uit en kaas
soms wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
ben ook blij dat ik er weer weg benquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Tja, Spijkenisse bruist van het woongenot...not
Je kan het Harold.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
Ik weet niet wat voor weer het bij jou in de Drechtsteden is, maar hier is het maar 20 graden en volop bewolkt. Mijn telefoon zegt zelfs dat het over een kwartiertje gaat druppelen, dus ik zit zin te maken om de kussens in de schuur te gaan leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weer
nou krijg ik hongerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
bijna wel, heb me daar de tering gehoest, kreeg zelfs medicijnenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb nog met Prince gedanst tjjdens de afterparty in Nightown, heb mn hakken maar uitgedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |