ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef isax het volgende:
deze vrouw is er serieus mee bezig hoe jezus er uit ziet
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2455] Waar Ruud wodka van Gio jat
hebben we nu onze eigen andrea in de scquote:
ik heb er doorheen gebladerdquote:
ik heb je nog nooit gezien douchebagquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weer
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weer
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen een clubhuis huren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnen
en wat een toestand dan, waar moeten we dan heen met ons clubje
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]dank je wel skattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een selfie zonder handen, knap hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |