Tijd voor piemolquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Miek37 het volgende:
Tjonge, vanavond weer geen moer op tv, normaal gesproken op woensdag een KRO detective, maar dat is nu weer vervangen door een avondvullend verkiezings programma!
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Joezi het volgende:
hij is nu toch Snoop Lion? of is ie toch weer rappert?
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag blijven![]()
Goulash, dat heb ik al 100 jaar niet op. Welk vlees gebruik jij ervoor?
de dag dat dat gebeurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
Hehe, je bent echt fan van Snoep Die Oh Dobbel Djie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff gelukkig maar![]()
ja tuurlijk wel, grapjes zijn heerlijk
maar af en toe die onzekerheid he, echt zo'n mens dingetje![]()
ja erg is dat dan he, ik krijg dan altijd gelijk honger en denk dat ruikt lekker ik wou dat ik wist wat ze maakte
ja maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Inodder het volgende:
Koken....
En Hup!jullie ook anders loop ik straks al weer 2 topics achter
ja vet is echt nog wel ergens goed voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!![]()
Hij moet er eerst nog inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
ja de tunnel stond in de fik manquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vet is echt nog wel ergens goed voor
maar ik moet zo'n vetrandje van suddervlees niet in mijn mond krijgen![]()
daar kan ik echt niet tegen
lekker sappigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!
vind zn stijl wel cool, maar zijn lyrics zijn vaak matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.
wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar![]()
gaat hem denk ik niet worden
het word ineens druk hier
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja de tunnel stond in de fik man
kwam er alleen te laat achter anders had ik wel naar buiten gekeken want volgens mij kan ik dat vanaf hier dan wel zien want rotterdam zie ik ook in de verte
maar ja zat series te kijken en hier te lurken![]()
en mijn zoon waar ik voor moet koken die zit ook op de weg dus ik ga ook nog niet beginnen
Dat is ook een mooie tijd, behalve als je lekkere luchten ruikquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |