quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
Waarom heet het eigenlijk animatieteam? Het zijn toch geen stripfiguren?
Elke dag kwam er zo'n knul het strand op met "Good morning, extreme sports!!!!, jeu de boule, volleyballll"quote:
Wanneer mogen we je vakantiefoto's zien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestort
Jij weet ook niet wat animeermeisjes zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
Waarom heet het eigenlijk animatieteam? Het zijn toch geen stripfiguren?
Jawel het heeft een dubbele betekenis, benieuwd waar het vandaan komt..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat animeermeisjes zijn?
Vooruit, eentje dan!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer mogen we je vakantiefoto's zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooruit, eentje dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooruit, eentje dan!mooie weerspiegelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook, maar pas toen ik hem gepost had, dus ik hoopte maar dat niemand er verder erg in hadquote:
de heren maken het hun taak om iedere foto van boven tot onder te onderzoeken om ook maar iets te kunnen vindenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het ook, maar pas toen ik hem gepost had, dus ik hoopte maar dat niemand er verder erg in hadAch, ik ben er niet echt herkenbaar op.
Ow, alleen moots he!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha moots! Wat vind je van het mooie plaatje?
Tja, ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de heren maken het hun taak om iedere foto van boven tot onder te onderzoeken om ook maar iets te kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |