moet je maar niet zoveel hier rondhangenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
mn huis is vervuild, wat kan het in 1 week tijd toch een bende worden
Ja daarom, echt gezellig is dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in vind het gewoon niet zo leuk want er zijn echt wel mensen die er niets aan kunnen doen soms en soms tikken we gewoon teveel en dat staat er wel eens een lettertje verkeerd en als je dan in een gesprek zit is dat wel eens vervelend. maar in de sc nog niet zo'n last van gehad en volgens mij waren we nu gewoon isax een beetje aan het dollen![]()
want die is heel druk bezig zoals je nu weet.
ben echt wel benieuwd hoe het er uit gaat zien allemaal
go isax![]()
![]()
glitters
![]()
![]()
post je glitterbips!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
omg lekker werkje om op te ruimen allemaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
Pendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
met mij weet je maar nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen wekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Zo is dat mop!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doen
en deze fout was gewoon grappig ja, zoals ik al zei, isax een beetje dollen
want dat doen wij dames onderling ook
he lekkere bitch van me![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Nu nog zien kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen weken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heeft babu moeite met typen vandaag en voelt ie zich nog steeds genegeerd
hallo babu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |