manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik stem altijd op de gene met de leukste naam van de sp
Liefie, het is zonder "n"".quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.
ik heb rocky horror picture show als script gekozen
dus het is me wat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 jaar blond maar geen zin om mn avatar aan te passen.
Het kan toch niet, manquette.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee hehoor jij ook bij de correctie politie
![]()
latersquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga ff goulash maken, werd geinspireerd door Vanflessa gister,![]()
Laterrrrrrrrr!
namen!!?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Gister hadden 2 mensen in de Cos gepost dat ze wel eens in de CS gekeken maar bang waren om hier te posten.
Mooi groen is niet lelijk!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
laters
en kijk eens hoe lief joezi is geweest voor je
hij heeft je haar even verandert
lief hoor joezi
wat een engerdquote:
maquettequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
manquette voor selectie ding van school waar ik heen wil.
ik heb rocky horror picture show als script gekozen
dus het is me wat
zo eng waren we toch niet gisterquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2455] Waar Ruud wodka van Gio jat
ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef isax het volgende:
deze vrouw is er serieus mee bezig hoe jezus er uit ziet
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2455] Waar Ruud wodka van Gio jat
hebben we nu onze eigen andrea in de scquote:
ik heb er doorheen gebladerdquote:
ik heb je nog nooit gezien douchebagquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay dat gaat over deze RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weer
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelde ie deze.. Deze gaat dicht na Utopia... dan zullen we elkaar nooit meer zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen een clubhuis huren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is dat zo dat ie dan dicht gaat, geeneens erg in gehad de afgelopen jaren, zou best kunnen
en wat een toestand dan, waar moeten we dan heen met ons clubje
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]dank je wel skattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een selfie zonder handen, knap hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
zo knap stel ik je nou ook weer niet voor.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
dat is joezi
hij doet het onmogelijke
morgen loopt hij over water
ikke nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dat dus steeds tactvol negeren, ineens iedereen er overheen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kwam net iets te vaak terug... Ik ga een vrouwquette maken
HOUMUHTEGENJONGUH heeft het toch echt specifiek over de SC in Utopia hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiendquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
ik blijf manquette zeggen
heet vast ergens zo![]()
ik ben al heeeeel lang geleden gestopt met er om geven of ik nou iets goed of fout schrijf
ik kan mijn eigen naam en straat spellen en dat is het enigste wat echt belangerijk is
Een kokette vrouwquette.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kwam net iets te vaak terug... Ik ga een vrouwquette maken
lol is niet slecht bedoeld, maar kwam wat vaak terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef isax het volgende:
ik blijf manquette zeggen
heet vast ergens zo![]()
ik ben al heeeeel lang geleden gestopt met er om geven of ik nou iets goed of fout schrijf
ik kan mijn eigen naam en straat spellen en dat is het enigste wat echt belangerijk is
Ik heb ook nooit zo'n zin om de taalnazi uit te hangen. Maar toch schrijf ik op school maar het verslag in het groepje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiend
ik vind het af en toe wel vervelend als ze heel erg lopen te corrigeren, gelukkig gebeurt dat in de sc niet zoveel in de cos gebeurt dat veel vaker, over off topic gelul gesproken daar
En het allerbelangrijkste: water in wijn veranderen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
dat is joezi
hij doet het onmogelijke
morgen loopt hij over water
preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad en gelukkig heb je goed geleerd hoe je je achternaam schrijft dus boeiend
ik vind het af en toe wel vervelend als ze heel erg lopen te corrigeren, gelukkig gebeurt dat in de sc niet zoveel in de cos gebeurt dat veel vaker, over off topic gelul gesproken daar
ja dtjes en typfoutjes altijd weer verbeteren is wel irri, maar ik leer er ook wel van.. Ik heb geleerd dat hij/zij wil geen t krijgt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in vind het gewoon niet zo leuk want er zijn echt wel mensen die er niets aan kunnen doen soms en soms tikken we gewoon teveel en dat staat er wel eens een lettertje verkeerd en als je dan in een gesprek zit is dat wel eens vervelend. maar in de sc nog niet zo'n last van gehad en volgens mij waren we nu gewoon isax een beetje aan het dollenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo'n zin om de taalnazi uit te hangen. Maar toch schrijf ik op school maar het verslag in het groepje.
ja leren doen we wel hier. en hier thuis heb ik een schoonzoon die het leuk vind om mij heel de tijd te verbeteren want ik zei altijd mij ipv ik en de laatste tijd werkt het wel want ik zeg het steeds vaker goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja dtjes en typfoutjes altijd wel verbeteren is wel irri, maar ik leer er ook wel van.. Ik heb geleerd dat hij/zij wil geen t krijgt...Waarom niet is ook wel vaag eigenlijk
ja absoluutquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef isax het volgende:
![]()
![]()
glitters
![]()
![]()
![]()
ik laat straks wel zien als hij bijna af is
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja absoluut
ik ben er erg nieuwsgierig naar en vond het tot nu toe al mooi en dan heb ik niet eens veel gezien
maar ja de glitters he![]()
![]()
![]()
zolang ik er maar zelf niet mee hoef te werken
moet je maar niet zoveel hier rondhangenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
mn huis is vervuild, wat kan het in 1 week tijd toch een bende worden
Ja daarom, echt gezellig is dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in vind het gewoon niet zo leuk want er zijn echt wel mensen die er niets aan kunnen doen soms en soms tikken we gewoon teveel en dat staat er wel eens een lettertje verkeerd en als je dan in een gesprek zit is dat wel eens vervelend. maar in de sc nog niet zo'n last van gehad en volgens mij waren we nu gewoon isax een beetje aan het dollen![]()
want die is heel druk bezig zoals je nu weet.
ben echt wel benieuwd hoe het er uit gaat zien allemaal
go isax![]()
![]()
glitters
![]()
![]()
post je glitterbips!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
omg lekker werkje om op te ruimen allemaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat net dat de boven toilet helemaal onder zit want daar had ik mijn kleren uit gedaan
Pendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
met mij weet je maar nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand verbeter op Fok! omdat manquette eenvoudigweg een niet bestaand woord is, je zegt ook geen boenket als je het over een blos bloemen hebt, toch!
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen wekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Zo is dat mop!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het was ook absoluut geen aanval op jouw Miekie want ik heb het jou nog niet eerder zien doen en je deed het heel schattig en lief, wat anderen dan niet doen
en deze fout was gewoon grappig ja, zoals ik al zei, isax een beetje dollen
want dat doen wij dames onderling ook
he lekkere bitch van me![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
lol wat een liefde toch in deze SC, daarom is deze de allerbeste!
Nu nog zien kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, we hebben elkaar gevonden de afgelopen weken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heeft babu moeite met typen vandaag en voelt ie zich nog steeds genegeerd
hallo babu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |