De tegenpartij, Cospartij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, joezi kom er maar in met ons plaatje van onze partij
nee, heel de week plaatst ie al plaatjes van de piratenpartij, die bedoelde ikquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Gister hadden 2 mensen in de Cos gepost dat ze wel eens in de CS gekeken maar bang waren om hier te posten.
Haha, ja die zag ik op de kieslijst staan, maar ook IQ, de Rechtenplichten partij met wel een kandidaat!quote:
echt waarquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Miek37 het volgende:
Gister hadden 2 mensen in de Cos gepost dat ze wel eens in de CS gekeken maar bang waren om hier te posten.
Ik vond het ook eng vanwege Souryquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
ik moet bekennen dat ik dat vroeger ook had maar een paar weken geleden had ik zoiets van,
ready or not here i come in de sc want ik ging me steeds meer irriteren in de COS net zoals mootie aan al die onzin soms en dacht dan toch maar naar de sc en volhouden
en here i am![]()
![]()
pffff gelukkig, niets op tegen hoor maar dacht dat we meer op 1 lijn zaten en zag dat niet aankomen dan bij jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee sp als ik op tijd klaar met met mijn manquette
ik stem altijd op de gene met de leukste naam van de spquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff gelukkig, niets op tegen hoor maar dacht dat we meer op 1 lijn zaten en zag dat niet aankomen dan bij jou![]()
en schiet het al een beetje op met dat ding en word je al gek van de glitters
Wat ben je aan het maken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee sp als ik op tijd klaar met met mijn manquette
ja dat was eigenlijk ook wel de boosdoener bij mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng vanwege Sourymagoe, gewoon gedaan!
Ja, soms vraag jij erom, you bitch!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat was eigenlijk ook wel de boosdoener bij mij
maar inmiddels weet ik dat Soury een grote mond heeft maar ook gewoon een klein hartje
nu doet ze niet meer zo lelijk tegen mij, tenzij ik het verdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |