Fok!meet bij Hotel Newyork!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenisse
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ikquote:
quote:
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nog vrij was vandaag, met zo'n spits doe ik er al gauw 2-2,5 uur in plaats van een half uur over om thuis te komen.
Kweek die pensquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika uit en kaas
soms wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
ben ook blij dat ik er weer weg benquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Tja, Spijkenisse bruist van het woongenot...not
Je kan het Harold.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
Ik weet niet wat voor weer het bij jou in de Drechtsteden is, maar hier is het maar 20 graden en volop bewolkt. Mijn telefoon zegt zelfs dat het over een kwartiertje gaat druppelen, dus ik zit zin te maken om de kussens in de schuur te gaan leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weer
nou krijg ik hongerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
bijna wel, heb me daar de tering gehoest, kreeg zelfs medicijnenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb nog met Prince gedanst tjjdens de afterparty in Nightown, heb mn hakken maar uitgedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |