Gekkigheid, jij kan toch wel tegen een grapjequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo daar zou ik bij willen zitten man
ik weet het maar anders krijgt ie weer op zijn klote straksquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doet die laffe christus daar? dit is de echte toch?
[ afbeelding ]
Jij mag blijvenquote:
Augustus in Paradiso!quote:
pffff gelukkig maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekkigheid, jij kan toch wel tegen een grapje![]()
Ik zit in de tuin en ruik allemaal lekkere luchten, etensluchten welteverstaan, ik krijg er trek van
Zijn entourage mag hij thuislaten.quote:
dat is zo irritant danquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef isax het volgende:
deze sukkel heeft al der kralen weg gegeven aan der broers ex
en Prince heet inmiddels ook weer Prince hoorde ik pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij is nu toch Snoop Lion? of is ie toch weer rappert?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doet die laffe christus daar? dit is de echte toch?
[ afbeelding ]
geen last van, kijk alles op mijn pc en wanneer ik wil en zonder reclamequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Miek37 het volgende:
Tjonge, vanavond weer geen moer op tv, normaal gesproken op woensdag een KRO detective, maar dat is nu weer vervangen door een avondvullend verkiezings programma!
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en Prince heet inmiddels ook weer Prince hoorde ik pas
toch?
Tijd voor piemolquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Miek37 het volgende:
Tjonge, vanavond weer geen moer op tv, normaal gesproken op woensdag een KRO detective, maar dat is nu weer vervangen door een avondvullend verkiezings programma!
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Joezi het volgende:
hij is nu toch Snoop Lion? of is ie toch weer rappert?
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag blijven![]()
Goulash, dat heb ik al 100 jaar niet op. Welk vlees gebruik jij ervoor?
de dag dat dat gebeurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
Hehe, je bent echt fan van Snoep Die Oh Dobbel Djie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Dogg aka Lion. Dat concert is vooral een trip down memory lane.
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff gelukkig maar![]()
ja tuurlijk wel, grapjes zijn heerlijk
maar af en toe die onzekerheid he, echt zo'n mens dingetje![]()
ja erg is dat dan he, ik krijg dan altijd gelijk honger en denk dat ruikt lekker ik wou dat ik wist wat ze maakte
ja maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Inodder het volgende:
Koken....
En Hup!jullie ook anders loop ik straks al weer 2 topics achter
ja vet is echt nog wel ergens goed voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doorregen runderlappen! Want het moet lang sudderen en dat vet zorgt ervoor dat het niet droog wordt!![]()
Hij moet er eerst nog inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is Prince al uit de kast eigenlijk?
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
ja de tunnel stond in de fik manquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat ik pas over een uurtje of 2 eet, want de man moet uit Zeeland komen en het schijnt nogal een gekkenhuis te zijn rondom Rotterdam, dus omrijden, maar dan zal hij niet de enige zijn
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vet is echt nog wel ergens goed voor
maar ik moet zo'n vetrandje van suddervlees niet in mijn mond krijgen![]()
daar kan ik echt niet tegen
lekker sappigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weg gesmolten maar je houdt wel lekker smeuiig vlees over!
vind zn stijl wel cool, maar zijn lyrics zijn vaak matigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor hem graag, maar fan is nu ook weer iets te veel eer.
wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar![]()
gaat hem denk ik niet worden
het word ineens druk hier
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja de tunnel stond in de fik man
kwam er alleen te laat achter anders had ik wel naar buiten gekeken want volgens mij kan ik dat vanaf hier dan wel zien want rotterdam zie ik ook in de verte
maar ja zat series te kijken en hier te lurken![]()
en mijn zoon waar ik voor moet koken die zit ook op de weg dus ik ga ook nog niet beginnen
Dat is ook een mooie tijd, behalve als je lekkere luchten ruikquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mooie tijd om te eten toch! Wij eten altijd rond 19:00u.
Wat doe je met je mond???quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg niets![]()
helemaal niets![]()
ik hou gewoon mijn mond dit keer
ik in de drechtsteden dus de andere kantquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.
Fok!meet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik in de drechtsteden dus de andere kant
Het schijnt inderdaad best een heftige brand te zijn, voorlopig is de tunnel tot morgenochtend afgesloten, dus het zal wel een knetterdrukke avondspits zijn rond Rotterdam.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja de tunnel stond in de fik man
kwam er alleen te laat achter anders had ik wel naar buiten gekeken want volgens mij kan ik dat vanaf hier dan wel zien want rotterdam zie ik ook in de verte
maar ja zat series te kijken en hier te lurken![]()
en mijn zoon waar ik voor moet koken die zit ook op de weg dus ik ga ook nog niet beginnen
Er staat hier al jaren een venstervank vol met verschillende soorten vleeseters. Maar dat heb ik er nog nooit mee gedaanquote:
Snoop luister ik inderdaad niet voor de diepzinnige lyrics, meer voor de more bounce to the ounce. Voor lyrics luister ik liever naar mijn helden van The Roots.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Joezi het volgende:
vind zn stijl wel cool, maar zijn lyrics zijn vaak matig
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenissequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Rijnmond? Ikke Schiedam.
klopt en de vrachtwagen chauffeur was nog vermist en waarschijnlijk overledenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad best een heftige brand te zijn, voorlopig is de tunnel tot morgenochtend afgesloten, dus het zal wel een knetterdrukke avondspits zijn rond Rotterdam.
snoop is inderdaad meer voor het bouncen, vind ik ook, gewoon lekker een beetje mee chillenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snoop luister ik inderdaad niet voor de diepzinnige lyrics, meer voor de more bounce to the ounce. Voor lyrics luister ik liever naar mijn helden van The Roots.
Ik ben ook blij dat ik nog vrij was vandaag, met zo'n spits doe ik er al gauw 2-2,5 uur in plaats van een half uur over om thuis te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt en de vrachtwagen chauffeur was nog vermist en waarschijnlijk overleden
en ik ben zoooo blij dat ik niet op de weg zit nu met deze avondspits
gelukkig ook geen auto meer maar ik weet het nog goed hoe dat was
denk maar zo, omdat ie morgen af moet zijn ben je er in ieder geval zaterdag allemaal vanaf en kun je ontspannenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef isax het volgende:
ik ben toch wel klaar met parelkettings verknippen
lol neee, Arnhem de mooiste hierquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joezi woont ook in onze buurt![]()
wie nog meer?
heb ik ook 2 jaar gewoondquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenisse
Fok!meet bij Hotel Newyork!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wan feest, ik woon ook in de Rijnmond, in het altijd pittoreske Spijkenisse
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ikquote:
quote:
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nog vrij was vandaag, met zo'n spits doe ik er al gauw 2-2,5 uur in plaats van een half uur over om thuis te komen.
Kweek die pensquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika uit en kaas
soms wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
ben ook blij dat ik er weer weg benquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Tja, Spijkenisse bruist van het woongenot...not
Je kan het Harold.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
Ik weet niet wat voor weer het bij jou in de Drechtsteden is, maar hier is het maar 20 graden en volop bewolkt. Mijn telefoon zegt zelfs dat het over een kwartiertje gaat druppelen, dus ik zit zin te maken om de kussens in de schuur te gaan leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pfff ja dat is echt vet irritant dan en zeker met dit weer
nou krijg ik hongerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarma met paprika ui en kaas
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel erger als mannen merk ik
bijna wel, heb me daar de tering gehoest, kreeg zelfs medicijnenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb nog met Prince gedanst tjjdens de afterparty in Nightown, heb mn hakken maar uitgedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |