Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zatquote:
terug vind postquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
moest ik weer TVP googelenIs dit een oud plaatje?
Welkom terug Deisyy, de SC missed u lots! Hoe was het in Turkije?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zat
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodigquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
moest ik weer TVP googelenIs dit een oud plaatje?
Okay maar dit mooie plaatje heb je al eerder eens gemaakt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodig
Nee, net, ik verveelde mequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay maar dit mooie plaatje heb je al eerder eens gemaakt?
Wat een warm welkomquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom terug Deisyy, de SC missed u lots! Hoe was het in Turkije?
dus meerdere zombies aanwezig vandaagquote:
das niet leuk lijkt mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het onweer boven Schiphol tijdens het landen van het vliegtuig waar ik in zat
Ja redelijk, al hadden sommige wel last van hun hormonen door het zwoele weerquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een warm welkomTurkije was een heerlijk weekje relaxen.
Hebben jullie je een beetje gedragen hier?
Ik ben al niet zo'n fan van vliegen en vooral niet van het vliegen en het opstijgen, dus dat was niet leukquote:
Ach, de hormonen spelen ook zo vaak op als het kutweer isquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja redelijk, al hadden sommige wel last van hun hormonen door het zwoele weer![]()
Geanimeerdquote:Hoe was het animatieteam?
dan schijnt het wel het gevaarlijkst te zijn dus ik snap dat helemaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo'n fan van vliegen en vooral niet van het vliegen en het opstijgen, dus dat was niet leuk
Toen we onze koffers opgehaald hadden en buiten kwamen goot het van de regen en konden we het parkeerkaartje niet vindenLekkere thuiskomer
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestortquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan schijnt het wel het gevaarlijkst te zijn dus ik snap dat helemaal
en wat een ellende dan als je zo thuiskomt maar ja, alles uitpakken opruimen en morgen hopelijk weer een nieuwe normale dag voor je
ja dat zou pas Bizar zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben zo'n supervakantie gehad dat zo'n akkefietje de pret niet mocht drukken en het had natuurlijk wel heel toevallig geweest als uitgerekend mijn vliegtuig neer was gestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |