SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goedquote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij bent hier 24/7 mee bezig of niet dan
Het komt toch vanzelf wel op je pad joh
Ik voel jequote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
wow kon geen topic openen omdat ik te snel achter elkaar zou posten wat
om die gifquote:
Je forceert hetquote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goed
ik heb er vrij weinig voor gedaan vooral erg apaat zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goed
denk wel die man is 44 geen vrouw kan toch niet andersquote:
Alles goed?quote:
Dat ie gay is verbaast me niet. Dat ie een relatie heeft welquote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk wel die man is 44 geen vrouw kan toch niet anders
Mijn oom heeft ook in zijn hele leven geen relatie gehad maar was gewoon heteroquote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij gaat op staatsbezoek naar landen waar ze hem zouden veroordelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mij ookquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie gay is verbaast me niet. Dat ie een relatie heeft wel
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereenquote:
ik ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ook in zijn hele leven geen relatie gehad maar was gewoon hetero
zegt niks. sommige mensen hebben simpelweg geen behoefte aan een huisje boompje beestje
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
Hoe kom je aan zo`n originele username?
dat zou wel slim zijn jaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat hij best gay is, maar dat hij keihard gaat ontkennen
Je loopt anders wel constant op cachie te trekkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereen
Nog een goeie muzieksmaak ookquote:
Neenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je loopt anders wel constant op cachie te trekken
Klopt, ik heb het best koud nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereen
Neuken?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het best koud nu.
Verpest het nou nietquote:
zal ik je anders even opwarmen?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het best koud nu.
ja xDquote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In België noemen ze het poepen, gek he.
In Belgie noemen ze hun kont ook poep.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In België noemen ze het poepen, gek he.
Belgie moeten ze ook opdoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Belgie noemen ze hun kont ook poep.
Vulgair volk
Geen ideequote:
Ik verwacht niet hier chicks te fixenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met zulke kutgrappen ga je geen chicks fixen
Ik maakte de fotoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ben jij de linker of de rechter?![]()
Zitten er op de meets ook fedora-dragers tussen?
Gedaan.quote:
Nee, je bent vrij man morgenquote:
waarom zou iemand op zijn huid lettenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je huid.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kangol Roadster als ik draag maar is meestal bij huis verder niks.
Jij?
Als je indruk wilt maken op de meids.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou iemand op zijn huid letten
Mijn huid is smooth.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je huid.
Hou je van NBA?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar draag niet zo vaak meer man. alleen soms als ik hond ga uitlaten of als het lekker weer is met zonnebril erbij als ik chilling zet.
maar verder gewoon niks
Gewoon bierbuik en onverzorgde baardquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken op de meids.
Vind het wel leuk om te kijken, laatste jaren wel veel gekeken. Nu minder. Maar vind het wel bazensportquote:
meids moeten me maar accepteren om hoe ik ben en niet om mijn huidquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken op de meids.
Welke pet zou ik kopenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar draag niet zo vaak meer man. alleen soms als ik hond ga uitlaten of als het lekker weer is met zonnebril erbij als ik chilling zet.
maar verder gewoon niks
baseball volg ik wel echt veel man. vroeger als kind alquote:
Genoeg beunhazen in Den Haag die er zo uitzien toch?quote:
Hey Stuquote:
Loop je weer te bazelenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
lmi als jij een pet ophebt lijk je net zo'n tjappie
van die kereltjes die beuken krijgen om hoe ze eruit zien
Doe ik niet, ik vind die dingen graflelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
je gedragen/kleden om een stereotype te ontlopen
Kloptquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uitkeringen zijn alleen voor werkloze-tjappies
Precies. Overal schijt aan hebben, gewoon dragen wat je zelf wiltquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
je gedragen/kleden om een stereotype te ontlopen
gewoon zwartwerkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uitkeringen zijn alleen voor werkloze-tjappies
Houden zoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pet gehad overigens
thefuqquote:
Afhankelijk van het soort pet, heb ik altijd een 'hangjongeren' indruk van degene die je altijd met een pet ziet rondlopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger droeg ik echt 24/7 pet nu niet meer
Het is iets anders als je er fan van bent maar al die negers met LA Raiders caps zijn wel sneu idd.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik vind die dingen graflelijk
ik ben dan ook streetwisequote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort pet, heb ik altijd een 'hangjongeren' indruk van degene die je altijd met een pet ziet rondlopen.
LA Raiders, Elan is echt oud.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is iets anders als je er fan van bent maar al die negers met LA Raiders caps zijn wel sneu idd.
watquote:
Zijn sinds 1995 weer de oakland raiders zijn weer verhuisdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
wat
bestaan die niet meer dan
had vroeger LA-Gear light man ken je die kk opa dit dat
ja zag het ja die man is wel koning goede acteur ook in Friday Chris Tuckerquote:
Coolcat XDXDquote:
Toen ik 12 was, was dat wel echt de shit hoorquote:
kijk gewoon bij snapbacksquote:Op maandag 19 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
Jonge, ik wil niet zo'n hipster petje. Gewoon normaal.
http://www.world-of-weste(...)brand/PLA/Hats/Starsquote:Op maandag 19 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
Jonge, ik wil niet zo'n hipster petje. Gewoon normaal.
bulderlachje irlquote:Op maandag 19 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.world-of-weste(...)brand/PLA/Hats/Stars
Hier gewoon mee lopen
Neequote:Op maandag 19 mei 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.go-britain.nl/headwear/#product_type=9927
hier lmi
toch vierkant hoofdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Polen staat dit vaak wel cool.
Meer voor Etsu Brokeback Mountain dit datquote:Op maandag 19 mei 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
hier lmi
vind je het dan niet kut om met zoiets randoms op je kop te lopen?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
hier lmi
britian heeft soms best leuke shitquote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind je het dan niet kut om met zoiets randoms op je kop te lopen?
gaat toch om de swag, had een vriend die met een miami marlins pet rondliep kutste mlb club van de VS komt nooit iemand kijken mja toch #swagquote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind je het dan niet kut om met zoiets randoms op je kop te lopen?
klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten naquote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britian heeft soms best leuke shit
ik had wat chille van Obeyquote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat toch om de swag, had een vriend die met een miami marlins pet rondliep kutste mlb club van de VS komt nooit iemand kijken mja toch #swag
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat toch om de swag, had een vriend die met een miami marlins pet rondliep kutste mlb club van de VS komt nooit iemand kijken mja toch #swag
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze man gaat later hosselen hoor gvd
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
beter had hij ff om een kusje gevraagdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom daar ook alleen voor schoenen en pettenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten na
Moest hardop lachenquote:[..]
ik had wat chille van Obey
maar toen vonden mijn maten het in een dronken bui op vakantie het leuk om er 'sitas' achter te schrijven
daarna geen pet meer gekocht
mja deze was toch knapperquote:Op maandag 19 mei 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
Hij wilde hem aan dat andere meisje geven of niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten na
[..]
ik had wat chille van Obey
maar toen vonden mijn maten het in een dronken bui op vakantie het leuk om er 'sitas' achter te schrijven
daarna geen pet meer gekocht
ik ook, op vakantie nog wel gedragen maar om dat hier te doen waar ik nog meer mensen ken gaat wat te verquote:Op maandag 19 mei 2014 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom daar ook alleen voor schoenen en petten
[..]
Moest hardop lachen
Dat joch had al een bal bij zich en had de oude aan de dame achter hem gegeven.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd dat is net zo erg als veel van die feyenoord petjesquote:
op Z4 staat zo'n opa met een feyenoord pet en feyenoord jas, elke wedstrijd weer bij de relingquote:
Ja of die Legi-Oen hoodiesquote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd dat is net zo erg als veel van die feyenoord petjes
hahah godverdomme hardop lachenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
op Z4 staat zo'n opa met een feyenoord pet en feyenoord jas, elke wedstrijd weer bij de reling
inso moet die man ook gezien hebben
en een grote neger van ruim 2 meterquote:Op maandag 19 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk al maanden niet aan die man gedacht
ik weet nog niet hoe jij er uit zietquote:Op maandag 19 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
mocht ik ooit op z4 weer staan gaan er nu rare situaties ontstaan tussen typisch en mij
mja is toch raar als je allebei met eigen vriendengroep bent en dan elkaar tegenkomt en dan kan mijn autisme het slecht handlen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog niet hoe jij er uit ziet
en hoezo
heb nu al wat fokkertjes gemeet, niks mis mee
ja dat lijkt mij ook wel apartquote:Op maandag 19 mei 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja is toch raar als je allebei met eigen vriendengroep bent en dan elkaar tegenkomt en dan kan mijn autisme het slecht handlen hoor
even geluisterdquote:
oja das wel goeiequote:Op maandag 19 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook wel apart
maar een ''ja zat vroeger bij mij in de klas''-leugentje is snel gemaakt natuurlijk
better safe than sorryquote:Op maandag 19 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oja das wel goeie
handig dat we dit nu al besproken hebben.
je had ook zo'n irritant ventje met een petje, die had flinke ADD geloof ik waar die niet mee om kon gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
en mn broertje staat ook op z4 die moet je vast wel een keer gezien hebben
lekker kroelen met elkaar na de goal van bahia tegen VVVquote:
in het rampseizoen? nopequote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker kroelen met elkaar na de goal van bahia tegen VVV
dacht dat de kale vent in kwestie mij nooit meer op zou laten staan
no homo
of was je toen al geen seizoenkaarthouder meer?
Pijnlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja toen we 10e werden en 10-0
ik zat in het stadion daar in eindhoven
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verlorenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vijverberg ;Dquote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verloren
toen heb ik die avond echt uren gehuild.
ik heb nog nooit echt gehuild door feyenoord geloof ikquote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verloren
toen heb ik die avond echt uren gehuild.
ik dacht toen bij mijzelf ''ah zo is het dus om voor clubs als NEC of NAC te zijn''quote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
toen was ik echt 100% overtuigd van degradatie
???quote:Op maandag 19 mei 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt gehuild bij het laten staan van die tattoo dus bek houden
Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb nog nooit echt gehuild door feyenoord geloof ik
jij bent volgens mij inderdaad zo iemand die dan nog als laatst daar zit jaquote:Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.
Ik wilde toen ook niet met vrienden mee iets doen, heb toen echt zo lang mogelijk blijven zitten en daarna 2-3 uur rondgelopen voordat ik naar huis ging.
Dit zal ik nooit begrijpen, dat verdriet om voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.
Ik wilde toen ook niet met vrienden mee iets doen, heb toen echt zo lang mogelijk blijven zitten en daarna 2-3 uur rondgelopen voordat ik naar huis ging.
Door FOK! is mijn haat tegen ajax verminderdquote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
die seizoenen was je ook blij dat het tegen ajax thuis maar 0-2 werd
jij huilt waarschijnlijk bij filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit begrijpen, dat verdriet om voetbal.
Maar ik ben dan ook geen voetbalfan.
Was dat nou met Babovic?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
die seizoenen was je ook blij dat het tegen ajax thuis maar 0-2 werd
Ook niet raar overigensquote:Op maandag 19 mei 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij huilt waarschijnlijk bij films
daar ben ik wel echt te apaat voorquote:
Dat is niet eens raar johquote:Op maandag 19 mei 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij huilt waarschijnlijk bij films
welke?quote:
Echt huilen-huilen ook niet nee ;Pquote:Op maandag 19 mei 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar ben ik wel echt te apaat voor
Die 1-2 keer per jaar dat ik oprecht huil laat ik niet verpesten door films
nog nooit gedaanquote:Op maandag 19 mei 2014 01:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dat is niet eens raar joh
ik quote een held nadat hij eens gescoord had:quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC
DOOR ZN PA GEHAALD DOOR ZN PA BETAALD STEFAN BABOVIC
ik niet heb echt nooit emotie bij filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen-huilen ook niet nee ;P
Maar wel traantje of een brok in m`n keel.
Zelfde met muziek
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik quote een held nadat hij eens gescoord had:
''stefan baboveld, stefan baboveld, kanker held
hij is een kanker held, ole ole
stefan baboveld''
komt na jaren nog steeds wel eens ter spraken hier op een dronken avondjequote:
Ik zal heus niet anders over je denken als je het nou allemaal los laat, in tranen uitbarst bij het kijken van een film. Gewoon doenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen-huilen ook niet nee ;P
Maar wel traantje of een brok in m`n keel.
Zelfde met muziek
nee ik denk als ik dan een wedstrijdje tegen pak em beet ajax terug zie dat mijn zelfbeeld wel ietsje gedaald isquote:Op maandag 19 mei 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil ook geen camera op me tijdens wedstrijden in de kuip
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zal heus niet anders over je denken als je het nou allemaal los laat, in tranen uitbarst bij het kijken van een film. Gewoon doen
viel dit seizoen wel mee manquote:Op maandag 19 mei 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik live zou kijken zou ik vooral 90% van de tijd kankeren op immers.
Aan sommige spelers heb je gewoon een natuurlijke haat.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
viel dit seizoen wel mee man
eerder vilhena eerste seizoenshelft
en bij schaken doe ik dat niet eens meer
okequote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben young en ik get net als tonny vilhena
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben young en ik get net als tonny vilhena
is gelul johquote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat laatste betreft heb ik wel voor de verkeerde club gekozen zeggen veel mensen vaak
ja klopt zeg ik ook vaak. maar ja je kan niet ontkennen dat er een bepaald slag supporter is die het al genoeg vinden als je hard werkt.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is gelul joh
heb je feyenoord vechtvoetbal zien spelen de afgelopen jaren onder koeman bijvoorbeeld?
laat staan een wedstrijd op fysieke kracht alleen winnen
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immersquote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt zeg ik ook vaak. maar ja je kan niet ontkennen dat er een bepaald slag supporter is die het al genoeg vinden als je hard werkt.
Ja oke, die Europese wedstrijdenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immers
was het jaar daarvoor wel anders
Ik vind nog steeds dat ie het spel van Feyenoord vaak vertraagd.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immers
was het jaar daarvoor wel anders
Vanaf die penalty tegen de joden is het duidelijk dat ie geen bezieling heeft.quote:
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ie het spel van Feyenoord vaak vertraagd.
Vond Vormer ook niet slecht hoor laatste paar wedstrijdenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar een middenveld met vormer, clasie en vilhena zie ik ook niet zitten
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Vormer.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar een middenveld met vormer, clasie en vilhena zie ik ook niet zitten
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Vormer ook niet slecht hoor laatste paar wedstrijden
Ik ook, maar wel op de plek van Clasie. Die moeten ze ook gewoon verkopen deze zomer.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Vormer.
Ik ben huiverig voor Marokkaanse voetballers, zeker bij Nederlandse topploegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Het is te hopen dat Feyenoord er met Ziyech vandoor gaat.
Dat is wel een baasje op het middenveld
Duurt nog veel te lang.quote:
Nederlandse trainers kunnen Marrokanen niet handlen over het algemeenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:38 schreef Typisch het volgende:
Aisatti (al vond ik die ook nog wel aardig), El Hamdaoui, nu weer gezeur met Maher en Bakkali en zelf El Ahmadi heeft maar één seizoen heel goed gespeel voor Feyenoord.
familie van?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendinnetje met die achternaam
snap niet waarom we niet wat meer turkse voetballers hebben hier, die kunnen tenminste wel bikkelen over het algemeenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlandse trainers kunnen Marrokanen niet handlen over het algemeen
weet nietquote:
waren geruchtenquote:
inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
wel baas als je uit colombia een kind adopteert gewoon bij feyenoord #1 halen
tegen die kut elftallen lukt het ook niet, dus maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 19 mei 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wordt trouwens weer sterke tegenstander in de CL zeg
Zenit, Lille, Luik, Kopenhagen of waarschijnlijk Besiktas.
Kansloos tegen Zenit, Lille en Besiktas.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wordt trouwens weer sterke tegenstander in de CL zeg
Zenit, Lille, Luik, Kopenhagen of waarschijnlijk Besiktas.
jupiler league club is wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
tot nu toe geen leuke save kunnen starten
u wot m8quote:Op maandag 19 mei 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh gadverdamme![]()
1 kilo stenen per dag eten, helemaal leip in je hoofd
Ja zo`n programma op tv.quote:
gvdquote:Op maandag 19 mei 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo`n programma op tv.
Zo`n psycho bitch is verslaafd aan stenen eten.
En een andere aan het eten van kattenharen
Geld verdienen met apps/websites etc testen. Testen op bugs, rapporteren. 10 euro per uur is best lekker.quote:
Hmm, even kijken. Ik heb toch verder niks te doenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geld verdienen met apps/website etc testen. Testen op bugs, rapporteren. 10 euro per uur is best lekker.
Daarom, je moet gewoon al je devices opgeven en krijg je oproepen om te testen. Nog best interessant ookquote:Op maandag 19 mei 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ik heb toch verder niks te doen
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezigquote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daarom, je moet gewoon al je devices opgeven en krijg je oproepen om te testen. Nog best interessant ook
Ah thanks, codecademy ziet er wel nice uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezig
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezig
zal op schoo wel iets anders zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?
Dat is wel handig ja. Al aan het testen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal op schoo wel iets anders zijn
Maar dan weet ik iig hoe het systeem van coderen enzo in elkaar zit. Dan heb ik tenminste enig idee wat ik aan het doen ben
Ik hoop dat ze het op school didactisch wat beter onderleggen.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |