komt na jaren nog steeds wel eens ter spraken hier op een dronken avondjequote:
Ik zal heus niet anders over je denken als je het nou allemaal los laat, in tranen uitbarst bij het kijken van een film. Gewoon doenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen-huilen ook niet nee ;P
Maar wel traantje of een brok in m`n keel.
Zelfde met muziek
nee ik denk als ik dan een wedstrijdje tegen pak em beet ajax terug zie dat mijn zelfbeeld wel ietsje gedaald isquote:Op maandag 19 mei 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil ook geen camera op me tijdens wedstrijden in de kuip
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zal heus niet anders over je denken als je het nou allemaal los laat, in tranen uitbarst bij het kijken van een film. Gewoon doen
viel dit seizoen wel mee manquote:Op maandag 19 mei 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik live zou kijken zou ik vooral 90% van de tijd kankeren op immers.
Aan sommige spelers heb je gewoon een natuurlijke haat.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
viel dit seizoen wel mee man
eerder vilhena eerste seizoenshelft
en bij schaken doe ik dat niet eens meer
okequote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben young en ik get net als tonny vilhena
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben young en ik get net als tonny vilhena
is gelul johquote:Op maandag 19 mei 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat laatste betreft heb ik wel voor de verkeerde club gekozen zeggen veel mensen vaak
ja klopt zeg ik ook vaak. maar ja je kan niet ontkennen dat er een bepaald slag supporter is die het al genoeg vinden als je hard werkt.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is gelul joh
heb je feyenoord vechtvoetbal zien spelen de afgelopen jaren onder koeman bijvoorbeeld?
laat staan een wedstrijd op fysieke kracht alleen winnen
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immersquote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt zeg ik ook vaak. maar ja je kan niet ontkennen dat er een bepaald slag supporter is die het al genoeg vinden als je hard werkt.
Ja oke, die Europese wedstrijdenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immers
was het jaar daarvoor wel anders
Ik vind nog steeds dat ie het spel van Feyenoord vaak vertraagd.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit seizoen wel tevreden over Immers
was het jaar daarvoor wel anders
Vanaf die penalty tegen de joden is het duidelijk dat ie geen bezieling heeft.quote:
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ie het spel van Feyenoord vaak vertraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |