Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb nog nooit echt gehuild door feyenoord geloof ik
jij bent volgens mij inderdaad zo iemand die dan nog als laatst daar zit jaquote:Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.
Ik wilde toen ook niet met vrienden mee iets doen, heb toen echt zo lang mogelijk blijven zitten en daarna 2-3 uur rondgelopen voordat ik naar huis ging.
Dit zal ik nooit begrijpen, dat verdriet om voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar keer maar, maar meestal uit frustratie. Bij de graafschap verliezen was echt puur verdriet die ik niet zo vaak heb meegemaakt.
Ik wilde toen ook niet met vrienden mee iets doen, heb toen echt zo lang mogelijk blijven zitten en daarna 2-3 uur rondgelopen voordat ik naar huis ging.
Door FOK! is mijn haat tegen ajax verminderdquote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
die seizoenen was je ook blij dat het tegen ajax thuis maar 0-2 werd
jij huilt waarschijnlijk bij filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit begrijpen, dat verdriet om voetbal.
Maar ik ben dan ook geen voetbalfan.
Was dat nou met Babovic?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
die seizoenen was je ook blij dat het tegen ajax thuis maar 0-2 werd
Ook niet raar overigensquote:Op maandag 19 mei 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij huilt waarschijnlijk bij films
daar ben ik wel echt te apaat voorquote:
Dat is niet eens raar johquote:Op maandag 19 mei 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij huilt waarschijnlijk bij films
welke?quote:
Echt huilen-huilen ook niet nee ;Pquote:Op maandag 19 mei 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar ben ik wel echt te apaat voor
Die 1-2 keer per jaar dat ik oprecht huil laat ik niet verpesten door films
nog nooit gedaanquote:Op maandag 19 mei 2014 01:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dat is niet eens raar joh
ik quote een held nadat hij eens gescoord had:quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC
DOOR ZN PA GEHAALD DOOR ZN PA BETAALD STEFAN BABOVIC
ik niet heb echt nooit emotie bij filmsquote:Op maandag 19 mei 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt huilen-huilen ook niet nee ;P
Maar wel traantje of een brok in m`n keel.
Zelfde met muziek
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik quote een held nadat hij eens gescoord had:
''stefan baboveld, stefan baboveld, kanker held
hij is een kanker held, ole ole
stefan baboveld''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |