ja dat lijkt mij ook wel apartquote:Op maandag 19 mei 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja is toch raar als je allebei met eigen vriendengroep bent en dan elkaar tegenkomt en dan kan mijn autisme het slecht handlen hoor
even geluisterdquote:
oja das wel goeiequote:Op maandag 19 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook wel apart
maar een ''ja zat vroeger bij mij in de klas''-leugentje is snel gemaakt natuurlijk
better safe than sorryquote:Op maandag 19 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oja das wel goeie
handig dat we dit nu al besproken hebben.
je had ook zo'n irritant ventje met een petje, die had flinke ADD geloof ik waar die niet mee om kon gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
en mn broertje staat ook op z4 die moet je vast wel een keer gezien hebben
lekker kroelen met elkaar na de goal van bahia tegen VVVquote:
in het rampseizoen? nopequote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker kroelen met elkaar na de goal van bahia tegen VVV
dacht dat de kale vent in kwestie mij nooit meer op zou laten staan
no homo
of was je toen al geen seizoenkaarthouder meer?
Pijnlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja toen we 10e werden en 10-0
ik zat in het stadion daar in eindhoven
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verlorenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achquote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vijverberg ;Dquote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verloren
toen heb ik die avond echt uren gehuild.
ik heb nog nooit echt gehuild door feyenoord geloof ikquote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de weinige wedstrijden de laatste jaren waar ik bij was graafschap thuis dat seizoen toen we verloren
toen heb ik die avond echt uren gehuild.
ik dacht toen bij mijzelf ''ah zo is het dus om voor clubs als NEC of NAC te zijn''quote:Op maandag 19 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
toen was ik echt 100% overtuigd van degradatie
???quote:Op maandag 19 mei 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt gehuild bij het laten staan van die tattoo dus bek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |