klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten naquote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
britian heeft soms best leuke shit
ik had wat chille van Obeyquote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat toch om de swag, had een vriend die met een miami marlins pet rondliep kutste mlb club van de VS komt nooit iemand kijken mja toch #swag
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat toch om de swag, had een vriend die met een miami marlins pet rondliep kutste mlb club van de VS komt nooit iemand kijken mja toch #swag
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze man gaat later hosselen hoor gvd
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
beter had hij ff om een kusje gevraagdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom daar ook alleen voor schoenen en pettenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten na
Moest hardop lachenquote:[..]
ik had wat chille van Obey
maar toen vonden mijn maten het in een dronken bui op vakantie het leuk om er 'sitas' achter te schrijven
daarna geen pet meer gekocht
mja deze was toch knapperquote:Op maandag 19 mei 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
Hij wilde hem aan dat andere meisje geven of niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar ik pas daar niks op de schoenen en petten na
[..]
ik had wat chille van Obey
maar toen vonden mijn maten het in een dronken bui op vakantie het leuk om er 'sitas' achter te schrijven
daarna geen pet meer gekocht
ik ook, op vakantie nog wel gedragen maar om dat hier te doen waar ik nog meer mensen ken gaat wat te verquote:Op maandag 19 mei 2014 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom daar ook alleen voor schoenen en petten
[..]
Moest hardop lachen
Dat joch had al een bal bij zich en had de oude aan de dame achter hem gegeven.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd dat is net zo erg als veel van die feyenoord petjesquote:
op Z4 staat zo'n opa met een feyenoord pet en feyenoord jas, elke wedstrijd weer bij de relingquote:
Ja of die Legi-Oen hoodiesquote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd dat is net zo erg als veel van die feyenoord petjes
hahah godverdomme hardop lachenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
op Z4 staat zo'n opa met een feyenoord pet en feyenoord jas, elke wedstrijd weer bij de reling
inso moet die man ook gezien hebben
en een grote neger van ruim 2 meterquote:Op maandag 19 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk al maanden niet aan die man gedacht
ik weet nog niet hoe jij er uit zietquote:Op maandag 19 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
mocht ik ooit op z4 weer staan gaan er nu rare situaties ontstaan tussen typisch en mij
mja is toch raar als je allebei met eigen vriendengroep bent en dan elkaar tegenkomt en dan kan mijn autisme het slecht handlen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog niet hoe jij er uit ziet
en hoezo
heb nu al wat fokkertjes gemeet, niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |