Precies. Overal schijt aan hebben, gewoon dragen wat je zelf wiltquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
je gedragen/kleden om een stereotype te ontlopen
gewoon zwartwerkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uitkeringen zijn alleen voor werkloze-tjappies
Houden zoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pet gehad overigens
thefuqquote:
Afhankelijk van het soort pet, heb ik altijd een 'hangjongeren' indruk van degene die je altijd met een pet ziet rondlopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger droeg ik echt 24/7 pet nu niet meer
Het is iets anders als je er fan van bent maar al die negers met LA Raiders caps zijn wel sneu idd.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik vind die dingen graflelijk
ik ben dan ook streetwisequote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort pet, heb ik altijd een 'hangjongeren' indruk van degene die je altijd met een pet ziet rondlopen.
LA Raiders, Elan is echt oud.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is iets anders als je er fan van bent maar al die negers met LA Raiders caps zijn wel sneu idd.
watquote:
Zijn sinds 1995 weer de oakland raiders zijn weer verhuisdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
wat
bestaan die niet meer dan
had vroeger LA-Gear light man ken je die kk opa dit dat
ja zag het ja die man is wel koning goede acteur ook in Friday Chris Tuckerquote:
Coolcat XDXDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |