Geen ideequote:
Ik verwacht niet hier chicks te fixenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met zulke kutgrappen ga je geen chicks fixen
Ik maakte de fotoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ben jij de linker of de rechter?![]()
Zitten er op de meets ook fedora-dragers tussen?
Gedaan.quote:
Nee, je bent vrij man morgenquote:
waarom zou iemand op zijn huid lettenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je huid.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kangol Roadster als ik draag maar is meestal bij huis verder niks.
Jij?
Als je indruk wilt maken op de meids.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou iemand op zijn huid letten
Mijn huid is smooth.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je huid.
Hou je van NBA?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar draag niet zo vaak meer man. alleen soms als ik hond ga uitlaten of als het lekker weer is met zonnebril erbij als ik chilling zet.
maar verder gewoon niks
Gewoon bierbuik en onverzorgde baardquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken op de meids.
Vind het wel leuk om te kijken, laatste jaren wel veel gekeken. Nu minder. Maar vind het wel bazensportquote:
meids moeten me maar accepteren om hoe ik ben en niet om mijn huidquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken op de meids.
Welke pet zou ik kopenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar draag niet zo vaak meer man. alleen soms als ik hond ga uitlaten of als het lekker weer is met zonnebril erbij als ik chilling zet.
maar verder gewoon niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |