SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goedquote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij bent hier 24/7 mee bezig of niet dan
Het komt toch vanzelf wel op je pad joh
Ik voel jequote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
wow kon geen topic openen omdat ik te snel achter elkaar zou posten wat
om die gifquote:
Je forceert hetquote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goed
ik heb er vrij weinig voor gedaan vooral erg apaat zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanzelf? Dat is een leugen. Moet je iets voor doen en ik doe het niet goed
denk wel die man is 44 geen vrouw kan toch niet andersquote:
Alles goed?quote:
Dat ie gay is verbaast me niet. Dat ie een relatie heeft welquote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk wel die man is 44 geen vrouw kan toch niet anders
Mijn oom heeft ook in zijn hele leven geen relatie gehad maar was gewoon heteroquote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij gaat op staatsbezoek naar landen waar ze hem zouden veroordelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mij ookquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie gay is verbaast me niet. Dat ie een relatie heeft wel
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereenquote:
ik ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ook in zijn hele leven geen relatie gehad maar was gewoon hetero
zegt niks. sommige mensen hebben simpelweg geen behoefte aan een huisje boompje beestje
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
Hoe kom je aan zo`n originele username?
dat zou wel slim zijn jaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat hij best gay is, maar dat hij keihard gaat ontkennen
Je loopt anders wel constant op cachie te trekkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereen
Nog een goeie muzieksmaak ookquote:
Neenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je loopt anders wel constant op cachie te trekken
Klopt, ik heb het best koud nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je een troll? Er zitten geen hete chicks op FOK!, dat weet iedereen
Neuken?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het best koud nu.
Verpest het nou nietquote:
zal ik je anders even opwarmen?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het best koud nu.
ja xDquote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In België noemen ze het poepen, gek he.
In Belgie noemen ze hun kont ook poep.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In België noemen ze het poepen, gek he.
Belgie moeten ze ook opdoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Belgie noemen ze hun kont ook poep.
Vulgair volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |