Vond Vormer ook niet slecht hoor laatste paar wedstrijdenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar een middenveld met vormer, clasie en vilhena zie ik ook niet zitten
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Vormer.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar een middenveld met vormer, clasie en vilhena zie ik ook niet zitten
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Vormer ook niet slecht hoor laatste paar wedstrijden
Ik ook, maar wel op de plek van Clasie. Die moeten ze ook gewoon verkopen deze zomer.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Vormer.
Ik ben huiverig voor Marokkaanse voetballers, zeker bij Nederlandse topploegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Het is te hopen dat Feyenoord er met Ziyech vandoor gaat.
Dat is wel een baasje op het middenveld
Duurt nog veel te lang.quote:
Nederlandse trainers kunnen Marrokanen niet handlen over het algemeenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:38 schreef Typisch het volgende:
Aisatti (al vond ik die ook nog wel aardig), El Hamdaoui, nu weer gezeur met Maher en Bakkali en zelf El Ahmadi heeft maar één seizoen heel goed gespeel voor Feyenoord.
familie van?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendinnetje met die achternaam
snap niet waarom we niet wat meer turkse voetballers hebben hier, die kunnen tenminste wel bikkelen over het algemeenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlandse trainers kunnen Marrokanen niet handlen over het algemeen
weet nietquote:
waren geruchtenquote:
inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
wel baas als je uit colombia een kind adopteert gewoon bij feyenoord #1 halen
tegen die kut elftallen lukt het ook niet, dus maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 19 mei 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wordt trouwens weer sterke tegenstander in de CL zeg
Zenit, Lille, Luik, Kopenhagen of waarschijnlijk Besiktas.
Kansloos tegen Zenit, Lille en Besiktas.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wordt trouwens weer sterke tegenstander in de CL zeg
Zenit, Lille, Luik, Kopenhagen of waarschijnlijk Besiktas.
jupiler league club is wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
tot nu toe geen leuke save kunnen starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |