u wot m8quote:Op maandag 19 mei 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh gadverdamme![]()
1 kilo stenen per dag eten, helemaal leip in je hoofd
Ja zo`n programma op tv.quote:
gvdquote:Op maandag 19 mei 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo`n programma op tv.
Zo`n psycho bitch is verslaafd aan stenen eten.
En een andere aan het eten van kattenharen
Geld verdienen met apps/websites etc testen. Testen op bugs, rapporteren. 10 euro per uur is best lekker.quote:
Hmm, even kijken. Ik heb toch verder niks te doenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geld verdienen met apps/website etc testen. Testen op bugs, rapporteren. 10 euro per uur is best lekker.
Daarom, je moet gewoon al je devices opgeven en krijg je oproepen om te testen. Nog best interessant ookquote:Op maandag 19 mei 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ik heb toch verder niks te doen
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezigquote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daarom, je moet gewoon al je devices opgeven en krijg je oproepen om te testen. Nog best interessant ook
Ah thanks, codecademy ziet er wel nice uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezig
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch informatica doen, is misschien nog nuttig ook. Ben ook al op codecademy bezig
zal op schoo wel iets anders zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?
Dat is wel handig ja. Al aan het testen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal op schoo wel iets anders zijn
Maar dan weet ik iig hoe het systeem van coderen enzo in elkaar zit. Dan heb ik tenminste enig idee wat ik aan het doen ben
Ik hoop dat ze het op school didactisch wat beter onderleggen.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met dat Codecademy krijg je gewoon alles wat je op school ook zou krijgen, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |