quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Hier lacht 'ie nog, maar dit was voordat hij in een hinderlaag liep in de doucheruimte.
Heey aapje!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
Voor uw saaie zondagavonden..
http://terminallance.com
Vermakelijke kleine strips![]()
Landen met een Maarschalkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
De Noorse rangen ken je nog wel een keer
Haha. ''Marines make do''quote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef hcwp het volgende:
Hoppa!
http://foxtrotalpha.jalop(...)1577979656/+ballaban
Leuk spul idd. Onze Vipers hebben ook vergelijkbare pods in A'stan gebruikt. Kregen de Tali's ff Jantje Smit of Frans Bauer over hun commsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef hcwp het volgende:
Hoppa!
http://foxtrotalpha.jalop(...)1577979656/+ballaban
klote treinreizigertquote:Op maandag 19 mei 2014 08:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer de gebruikelijke 10 minuten op Schiphol doorbrengen, wijnand waar ben je
En behalve dat: ''people salute me and shit''quote:Op maandag 19 mei 2014 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]
That pretty much sums it up. Behalve dat gedeelte van paid a ton
eastpak, 28L ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog een tip voor een peppie kleine 20-30 liter rugzak?
In dpm als het even kanquote:
zoek op: "30liter rugzak camo." Vind je vast wel een paar goede tussen, berghaus heeft ook wel goede, alleen niet van 30l denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 13:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
In dpm als het even kanLuchtmobielers en painf lopen soms ook met kleine rugzakken rond, zoiets
Berghaus Munro of Centurio, die de Marns gebruiken. Lumbl gebruikt tegenwoordig een aanpassing van de Viper Special Ops.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog een tip voor een peppie kleine 20-30 liter rugzak?
Was Zijne Majesteit gul?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Schild het volgende:
Het behaagd mij dat Zijne Majesteit mij weer een loonstrookje heeft gestuurd.
Bij jou ook al?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Schild het volgende:
Pas belastingaangifte gedaan, ik krijg 800 flappen terug. Vind het in 1x ook wel prima.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Moet toch maar ff die loonheffingskorting aan gaan zetten. Wordt per maand bijna 1/3 van mn salaris ingehouden dat ik dan ergens in juli na belastingaangifte in een keer weer terug krijg. Heb t toch liever gewoon maandelijks erbij.
?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Er is hier dus een rel geweest lees ik
Viel niet tegen, loon, vakantiegeld, 2wkn oefentoelage en 2x reiskosten.quote:
Ik ook nog niet. Even kijken of ik al geld hebquote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef Awsom het volgende:
Ik heb nog geen mailNiet voor het eerst dit jaar
![]()
Me neither. Honden zijn ze.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef Awsom het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:58 schreef Awsom het volgende:
![]()
Ja 800 is nog te doen. Van mij is >2kquote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pas belastingaangifte gedaan, ik krijg 800 flappen terug. Vind het in 1x ook wel prima.
Vorige maand al gekregen. Stond toen ff iets van 800 op (excl. die loonheffing die ik volgend jaar dus terug krijg).quote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Het mysterie: zou de baas nu dan eindelijk mijn NSS loon hebben?
Heb het nu binnen. 357 euroquote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Vorige maand al gekregen. Stond toen ff iets van 800 op (excl. die loonheffing die ik volgend jaar dus terug krijg).
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ja 800 is nog te doen. Van mij is >2k
Voor hoeveel dagen? Van mij is wel 4 zzf dagen en nog wat losse dagen.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Voor hoeveel dagen? Van mij is wel 4 zzf dagen en nog wat losse dagen.
Hier nog niks. Gelukkig krijg ik m'n loon niet vrijdag alquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Schild het volgende:
Heb je een dikke kop ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, schijt
Dat wordt 'm niet dan.
Ja, maar soms moet je je veldpet dragen i.p.v. je baret, zoals in het veld bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom je een pet wilt, je hebt een baret
dus al die jarenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je je veldpet dragen i.p.v. je baret, zoals in het veld bijvoorbeeld.
Ik mag een deel houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfs het KPU wou het niet terugnemen? Een primeur!
Buiten de sokken en ondergoed nog meer dan?quote:
Ondergoed?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten de sokken en ondergoed nog meer dan?
Meindl's? Maatje 275? in die buurtquote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ondergoed?![]()
Sportschoenen, paar kisten, wat shirts, kleine zooi, etc.
Op de foto te zien zijn het de ouwes.quote:
Heb je ook van die grijze polyester shirts?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ondergoed?![]()
Sportschoenen, paar kisten, wat shirts, kleine zooi, etc.
Met Nederlands baretembleem, en dan vooral dat Natres embleem, contact met de vijand opzoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus al die jaren [ afbeelding ]
gewoon voor de show![]()
![]()
Nope? Gewoon normale zonder leeuw eropquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Op de foto te zien zijn het de ouwes.
[..]
Heb je ook van die grijze polyester shirts?
Of dat lelijk OCIO-ding.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Met Nederlands baretembleem, en dan vooral dat Natres embleem, contact met de vijand opzoeken
FONKEL FONKEL
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Met Nederlands baretembleem, en dan vooral dat Natres embleem, contact met de vijand opzoeken
FONKEL FONKEL
Gadver, daar loopt Thaboel nu meequote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Of dat lelijk OCIO-ding.
Mag ik van augustus weer op, ipv mijn prachtige genie embleem
Je mag wel ruilen tegen een VeVa embleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Of dat lelijk OCIO-ding.
Zit trouwens nu al te twijfelen of ik in GVT of in burger zal verschijnen aan de startquote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gadver, daar loopt Thaboel nu mee
burger, anders gaan ze je fokkenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zit trouwens nu al te twijfelen of ik in GVT of in burger zal verschijnen aan de start
Haha BB heeft een kleine piemelquote:
Je bent toch militair dus zou gewoon in GVT komen. Baad het niet dan scheelt het je in ieder geval een keer omkledenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zit trouwens nu al te twijfelen of ik in GVT of in burger zal verschijnen aan de start
of hij mag 100x omkleden, zoals ze bij ons deden toen mensen op kisten kwamenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Je bent toch militair dus zou gewoon in GVT komen. Baad het niet dan scheelt het je in ieder geval een keer omkleden
Als je wil opvallen moet je zeker je GVT aantrekken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hoax, alsof de Natres ooit contact met de vijand zal krijgenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
FONKEL FONKEL
Vergeet de vijfde colonne niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoax, alsof de Natres ooit contact met de vijand zal krijgen
*insert Kmar grap*quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoax, alsof de Natres ooit contact met de vijand zal krijgen
Als ik niet word toegelaten tot de master geneeskunde kan ik ook altijd nog goud geld gaan verdienen in de farmaceutische industrie. Dus erg hangende pootjes is het nietquote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zegt de bioloog die met hangende pootjes bij de KMar gaat solliciteren
Touchéquote:Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander hoe de harde van Sam eruit ziet
Krijg ik dan eindelijk mn pc?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik niet word toegelaten tot de master geneeskunde kan ik ook altijd nog goud geld gaan verdienen in de farmaceutische industrie. Dus erg hangende pootjes is het niet..
uuehm wij krijgen pas na 6 weken salaris (deze vrijdag) maar ik + nog iemand die al bij defensie zaten krijgen wel salaris van de eerste 2 weken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef Kostertjuh het volgende:
Thaboel hoe zit het ook alweer met de eerste maand geen knaken? Krijg je wel een tegemoetkoming?
Oeh sammetje ben je je afspraken niet nagekomenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik je in plaats daarvan trakteren op een broodje Döner?
Waarschijnlijk omdat je al bij DCHR erin stond. Nouja, ik zie het welquote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uuehm wij krijgen pas na 6 weken salaris (deze vrijdag) maar ik + nog iemand die al bij defensie zaten krijgen wel salaris van de eerste 2 weken.
En je kan misschien een voorschot aanvragen bij je school admeur.
Houde bek verrekten koekwausquote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oeh sammetje ben je je afspraken niet nagekomen
Kms heeft geen ocio embleem maar n eigen embleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Of dat lelijk OCIO-ding.
iedereen die in de amo zit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Bouke-p het volgende:
Serieus? Ook voor toekomstig logistiekelingen, genezeriken etc?
Zietquote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
iedereen die in de amo zit.
Zal wel weer een generaal zijn geweest die dacht "every soldier is a rifleman" ofzoiets
quote:
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aanquote:
Ik een opsvest?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aan
Je opsvest tasjes zul je wel in moeten leveren? Ik zoek nog van die stevige oude magazijntasjes, die nieuwe zijn zo slap
Ik heb nog wel 2 van die oude tasjes. Als jij mij dan de nieuwe magazijntasjes voor het opsvest doetquote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aan
Je opsvest tasjes zul je wel in moeten leveren? Ik zoek nog van die stevige oude magazijntasjes, die nieuwe zijn zo slap
Krijg je geen opsvest op veva dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik een opsvest?
\
btw, je bent telaat man, thabbie heeft de jackpot
Not sure if troll....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Is het wat? T leek me net als zo'n gaar fostex dingquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is het Britse opsvest
Zij gebruiken dat ipv het opsvest. In Liverpool ook aangehad.
Ja wel redelijk, hoewel ik er niet daadwerkelijk mee geschoten/patroonmagazijnen mee gewisseld/gerend heb. Vraag me af waarom zij hiervoor kiezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Is het wat? T leek me net als zo'n gaar fostex ding
Mooi zo, back to the basics.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Thaboel het volgende:
En het ocio embleem is ingeruild (door het opheffen van ocio) voor het "algemene infanterie embleem"
dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Thaboel het volgende:
En het ocio embleem is ingeruild (door het opheffen van ocio) voor het "algemene infanterie embleem"
Hehehe, werd in Liverpool aangesproken door een Brit of een Pool of een Est, doesn't matter een buitenlander iig, dat wij Nederlanders zo goed te herkennen zijn aan onze opvallende baretten. Waarmee hij dus het rode padje bedoeldequote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zie die schildjes soms alleen nog bij veteranen.
vindt die patjes achter het baretembleem eigenlijk best lelijk. Vindt de baret zoals Lumbl of de Britten m dragen er beter uitzien.
Rood? Gewoon wit en blauw! Op een zwarte baret:pquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, werd in Liverpool aangesproken door een Brit of een Pool of een Est, doesn't matter een buitenlander iig, dat wij Nederlanders zo goed te herkennen zijn aan onze opvallende baretten. Waarmee hij dus het rode padje bedoelde
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Rood? Gewoon wit en blauw! Op een zwarte baret:p
Alleen is jouw embleem anders dan mijnequote:
Kuch, faggot spotted, kuchquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Rood? Gewoon wit en blauw! Op een zwarte baret:p
Ouchquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:21 schreef Bouke-p het volgende:
En dat van iemand die net gepromoveerd is van stickers vragen bij de poort tot op wacht staan aan de poort.
Ik doe niet aan gvt's, ga altijd naakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:21 schreef Bouke-p het volgende:
En dat van iemand die net gepromoveerd is van stickers vragen bij de poort tot op wacht staan aan de poort.
Hoeveel dagen heb je nu al werkelijk in gvt gelopen? 4? 5?
Een baret die ik in 1994 droeg. Tot onze grote ergernis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als in GVT lopen tegenwoordig de maatstaf is dan weet ik niet of ik nog verder wil
Oh en blauwe baret
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:42 schreef Bouke-p het volgende:
Zo alweer n nacht zonder slaap omdat mn spruit vind dat ze overdag wel genoeg geslapen heeft :x
En nu ligt ze vanaf 7u te slapen.... echt de hele dag slaapt ze, als wij willen gaan slapen word ze wakker.quote:
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
En nu ligt ze vanaf 7u te slapen.... echt de hele dag slaapt ze, als wij willen gaan slapen word ze wakker.
6 dagen oud en ik weet nu al dat ze op dr moeder lijkt 😀
Gelukkig heb ik die tijd al ruim gehad...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
En nu ligt ze vanaf 7u te slapen.... echt de hele dag slaapt ze, als wij willen gaan slapen word ze wakker.
6 dagen oud en ik weet nu al dat ze op dr moeder lijkt 😀
HLNquote:Besparingen bij defensie: douches afgesloten
De vakbonden bij Defensie zijn bijzonder ongerust over een nieuwe reeks besparingen op "elementaire behoeften", zoals water en elektriciteit. "Militairen moeten zelfs al verplicht op verlof, om de stookkosten te doen dalen", luidt het bij VSOA.
"Zo moeten militairen al dágen verplicht thuis blijven, zodat Defensie in koude periodes de chauffages zeker een week langer kan toedraaien", zegt Erwin De Staelen van VSOA Defensie. "Militairen hebben nochtans dezelfde rechten als andere werknemers in dit land. Maar men veegt daar zijn voeten aan, want 'ze mogen toch niet staken'. Dat is niet serieus meer."
In vele kwartieren klagen soldaten ook over de hygiëne, omdat douches zijn afgesloten. Volgens de militairen zijn op vele plaatsen alleen nog de wasplaatsen in de sportcomplexen open, met wachtrijen tot gevolg. De kans bestaat dat sommigen zich soms niet wassen, omdat de verplaatsing te ver is. In een aantal plaatsen kan naar verluidt ook een tijdlang het licht niet aan - om te besparen op de elektriciteitsrekening. "In enkele kwartieren is de situatie zelfs zo érg, dat de militairen bij warm weer geen flesjeswater meer krijgen», aldus nog De Staelen. "Ze moeten maar van de kraan in de wc drinken."
Bij de persdienst van Defensie viel men gisteren uit de lucht. "Militairen die thuis moeten blijven om stookkosten te besparen? Daarvan zijn we niet op de hoogte. We zullen dit intern onderzoeken."
fixed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als in GVT lopen tegenwoordig de maatstaf is dan weet ik niet of ik nog verder wil
Oh en blauwe baret met goude vogel
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oh en koeiekut
[..]
fixed.
Dat is ook niet het goede blauwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een baret die ik in 1994 droeg. Tot onze grote ergernis.
Dat kon ik je van te voren ook al vertellenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Hurr durr, stage afgesloten met presentatie.
Conclusie: 3 maanden onderzoek voor niks.
Toch wel met powerpoint van 30+ slides he?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
25 slidesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toch wel met powerpoint van 30+ slides he?
Aard van het beestje: je kan niet altijd geweldig resultaat hebben in onderzoek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kon ik je van te voren ook al vertellen
Vergeet de medische fenomenen nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]25 slides om te vertellen dat je niks te vertellen hebt
Geen resultaat is ook resultaat he. Was meer dat het wel een paar keer gelukt was, maar dat het resultaat in de experimenten daarna niet te reproduceren was. Daar hoort dan een algemene inleiding voor over het onderwerp en aan het einde een uitgebreide discussie over waarom het niet te reproduceren viel en waarom de resultaten zo zijn als ze zijn, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]25 slides om te vertellen dat je niks te vertellen hebt
Een niet-bevestigde hypothese is ook resultaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:15 schreef Awsom het volgende:
[..]
Een niet-bevestigde hypothese is ook resultaat.
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toch wel met powerpoint van 30+ slides he?
Ik gaf die presentatie dus voor het afdelingshoofd (de professor), mijn 2 directe begeleiders.quote:
Hier regende het net tering hardquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moin!
Uutstekkend weer voor bier op 't terras.
krijg jij eigenlijk ook die broek natweer verstrekt?quote:
Gewoon regenbroek? Niks mis mee, ik wil m wel hebben!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
krijg jij eigenlijk ook die broek natweer verstrekt?
Je mag hem nooit aan! Ik had hem 1x aan de allereerste bivak omdat het regende maar toen moesten we omkleden in zeiknatte kleding en volgen
Wazig?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Thaboel het volgende:
Wijnand.... Waarom lopen jullie conjo's in nog wazigere outfits dan de klu?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vergeet de medische fenomenen niet
Ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk a mattie
polos tshirt. Uit Den broek etcquote:
Penis uit de broek mag niet iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Polo is gewoon correct tenue, uit de broek weet ik niet 100% eerlijk gezegd
NOU BIJ DE KMAR TIETEN UIT DE BLOUSE!2@#%1!1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bij de natres pens uit de broek
Snufje wit.quote:
Laat Jitze het niet horen. Over Jitze gesproken, waar is die klaptosti eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snufje wit.
Over tenues zal ik mijn mond maar houden, er zijn dagen dat alleen mijn schoenen bij het KPU vandaan komen
DAAAMNN, sam wordt keihard begraven, een comeback van gisterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens komen begraven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DAAAMNN, sam wordt keihard begraven, een comeback van gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je op mij haten dan, wijnand pakt jequote:
Krijg ik nu een bon omdat ik uitzwenk in de bochten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als we voor elke lelijke natresser een bon uit zouden moeten schrijven is het einde zoekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Krijg ik nu een bon omdat ik uitzwenk in de bochten?
shiiiiitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als we voor elke lelijke natresser een bon uit zouden moeten schrijven is het einde zoek
Als ik voor elke lelijke Kmar kornet een piemel moest zuigen, dan was mijn keelholte nu witter dan de binnenkant van 's werelds grootste spermabank na een explosie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als we voor elke lelijke natresser een bon uit zouden moeten schrijven is het einde zoek
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eet een piemel en verdrink jezelf
Gewoon een avondje stappen met je biologie maatjes dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik voor elke lelijke Kmar kornet een piemel moest zuigen, dan was mijn keelholte nu witter dan de binnenkant van 's werelds grootste spermabank na een explosie.
Ik kan niet harder komen, ben vandaag al 5 keer gekomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Nice try sam, maar je ligt al begraven, je zult harder moeten komen
Mooi rond is niet lelijk. Dat zouden jij en je blauwe vrienden moeten weten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heeey Roy, waar ben jij geweest de afgelopen maanden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Royyy het volgende:
Ah, zo te zien is hier de afgelopen maanden niks veranderd?
Wat zou het percentage zijn bij de natresquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mooi rond is niet lelijk. Dat zouden jij en je blauwe vrienden moeten weten.![]()
Ik denk jemoeder %quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat zou het percentage zijn bij de natres
Enorm druk en het Fok! checken is er een beetje bij ingeschoten, maar nu heb ik vakantiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heeey Roy, waar ben jij geweest de afgelopen maanden?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben nog bij je moeder langsgeweest voor je bar mitswa
Ojee, wat is er allemaal gaande in ge leven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Enorm druk en het Fok! checken is er een beetje bij ingeschoten, maar nu heb ik vakantie
De dikkertjes zitten allemaal in de brigade pool. Zo behouden we toch nog onze 4-tonners.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat zou het percentage zijn bij de natres
Studie, werk, vriendin, reizen, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ojee, wat is er allemaal gaande in ge leven?
NU PAS!?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Awsom het volgende:
Generation KillDat ik die nu pas gezien heb, wat een gave mini-serie
Ik moet heel de tijd quotes aanhoren... Wordt tijd dat ik die in context kan plaatsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Awsom het volgende:
Euh watquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd quotes aanhoren... Wordt tijd dat ik die in context kan plaatsen.
Ook maar eens downloadenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Awsom het volgende:
Die welquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fucking slowpokes... En "Over There" ook nog niet gezien zeker?
Weet je welke serie echt een aanrader is? Band of Brothers!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Weet je welke serie echt een aanrader is? Band of Brothers!Waar gaat dat over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Weet je welke serie echt een aanrader is? Band of Brothers!It aint half hot mum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ga ik ook maar eens downloaden danquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik sta al te trappelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Huehuehue, dinsdag laatste keer onderhoud aan de Diemaco's en dan inleveren voor de Colt's
Zoiets wil ik ook wel een keer. Ken wel een LTZ OC b.d.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef Bouke-p het volgende:
Haha in mijn peloton zit een sgt van de marine en die heeft geregeld dat we over n paar weekjes 3dagen naar den helder gaan.
Ben benieuwd!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef superbly het volgende:
Lijkt me een geschikte kandidaat voor het Regiment van Heutsz...................
Van Heutsz doe je plicht
Poortje open,poortje dicht.....................
Ik zal het de komende tijd wel een keer kijken. Nu eerst LEGO: The Moviequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vond het echt een kloteserie. Echt gruwelijk slecht. Maar see for yourself.
Echt zo slecht dat mijn dikke darm uit mijn kont viel. Spontaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik zal het de komende tijd wel een keer kijken. Nu eerst LEGO: The Movie
Whehe, fucking bazentopic. DD fetisjistquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
Uitgelubberde sluitspier..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt zo slecht dat mijn dikke darm uit mijn kont viel. Spontaan.
Waaaaattttquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het leven is geven en nemen.. En genomen worden.
Gast geef toe, jij zou je piel nog in een eend stoppen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou jij bent gewoon een ondankbaar kutwijf Katrina
Een lekkere gast als ik heeft standaardenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Gast geef toe, jij zou je piel nog in een eend stoppen.
De enige eis die jij aan een chick stelt is dat ze een hartslag heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een lekkere gast als ik heeft standaarden [ afbeelding ]
Nee hoor, als ze maar knap is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
De enige eis die jij aan een chick stelt is dat ze een hartslag heeft.
Jij zou een knappe chick zonder hartslag ook doen?quote:
Exactquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Jij zou een knappe chick zonder hartslag ook doen?
Ahja hoef je in ieder geval niet tegen dr te pratenquote:
Dat is ook waar het fout gaat, dus dat is mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ahja hoef je in ieder geval niet tegen dr te praten
Leuke kazerne, klein , maar wel mooi qua architectuur, inrichting en sfeer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook wel een keer. Ken wel een LTZ OC b.d.Rondleiding op zo'n boot/schip/sloep
lijkt me wel gaaf haha
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuke kazerne, klein , maar wel mooi qua architectuur, inrichting en sfeer.
En goed eten.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...![]()
Ze heeft denk ik alleen de keuken gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...![]()
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]loop nou niet zo te zeiken op alles wat ik post...sippe vent.
Ik het KIM voor ogen, niet de grootste kazerne en veel moois te zien.
Awsom had het over boten...vandaar.
JOUWquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.
Wanneer heb ik jou om je mening gevraagd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JOUW
Ben je nou officier in wording of niet gij mislukkeling.
Dat is het enige wat ik niet gezien heb haha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]W
Ze heeft denk ik alleen de keuken gezien.
Was daar laatst ook met die club ja..veel hadden aardig wat biertjes op..ben maar iets vroeger gaan slapenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Wanneer heb ik jou om je mening gevraagd?
Was je op assaut dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik niet gezien heb haha.
[..]
Was daar laatst ook met die club ja..veel hadden aardig wat biertjes op..ben maar iets vroeger gaan slapen, dus weet niet wat er is gebeurd.
Gotverdomme soldaat. Wij gaan daar een partij fusten aanslaan daar krijg je pijn in je polsen van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.
Ja kleine oefening, maar dat ga ik niet zeggen hier want anders voel ik me wss weer te coolquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Was je op assaut dan?
Ik heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Gotverdomme soldaat. Wij gaan daar een partij fusten aanslaan daar krijg je pijn in je polsen van.
En Willemsoord niet gezien? Hoe kun je dan een fucking mening hebben over de haven waar de schuiten liggen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]loop nou niet zo te zeiken op alles wat ik post...sippe vent.
Ik het KIM voor ogen, niet de grootste kazerne en veel moois te zien.
Awsom had het over boten...vandaar.
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja kleine oefening, maar dat ga ik niet zeggen hier want anders voel ik me wss weer te cool hier.
En "leukerts" missen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JOUW
Ben je nou officier in wording of niet gij mislukkeling.
Fanta dacht waarschijnlijk assaultquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie was
Ik denk dat je wel een mening kan vormen over een bepaalde kazerne als je die gezien hebt toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Willemsoord niet gezien? Hoe kun je dan een fucking mening hebben over de haven waar de schuiten liggen...
Oh nee, die waren niet van ''ons''.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie was
Doe dan niet net of je er verstand van hebt, dat komt nogal simpel over.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een mening kan vormen over een bepaalde kazerne als je die gezien hebt toch?
Nederland is een vrij land, weet je nog?
Dus ga niet haten op een mening die ik heb. Ik loop niet te strooien met feiten toch, gewoon puur eigen beleving. Neem het niet zo nauw en verhoog je bloeddruk niet elke keer als je mijn posts lees, reageer gewoon niet, opa.
Korpsfeest de gekstequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |