Voor hoeveel dagen? Van mij is wel 4 zzf dagen en nog wat losse dagen.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Voor hoeveel dagen? Van mij is wel 4 zzf dagen en nog wat losse dagen.
Hier nog niks. Gelukkig krijg ik m'n loon niet vrijdag alquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Schild het volgende:
Het behaagd mij dat Zijne Majesteit mij weer een loonstrookje heeft gestuurd.
Heb je een dikke kop ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, schijt
Dat wordt 'm niet dan.
Ja, maar soms moet je je veldpet dragen i.p.v. je baret, zoals in het veld bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom je een pet wilt, je hebt een baret
dus al die jarenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je je veldpet dragen i.p.v. je baret, zoals in het veld bijvoorbeeld.
Ik mag een deel houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfs het KPU wou het niet terugnemen? Een primeur!
Buiten de sokken en ondergoed nog meer dan?quote:
Ondergoed?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten de sokken en ondergoed nog meer dan?
Meindl's? Maatje 275? in die buurtquote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ondergoed?![]()
Sportschoenen, paar kisten, wat shirts, kleine zooi, etc.
Op de foto te zien zijn het de ouwes.quote:
Heb je ook van die grijze polyester shirts?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ondergoed?![]()
Sportschoenen, paar kisten, wat shirts, kleine zooi, etc.
Met Nederlands baretembleem, en dan vooral dat Natres embleem, contact met de vijand opzoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus al die jaren [ afbeelding ]
gewoon voor de show![]()
![]()
Nope? Gewoon normale zonder leeuw eropquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Op de foto te zien zijn het de ouwes.
[..]
Heb je ook van die grijze polyester shirts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |