Leuke kazerne, klein , maar wel mooi qua architectuur, inrichting en sfeer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook wel een keer. Ken wel een LTZ OC b.d.Rondleiding op zo'n boot/schip/sloep
lijkt me wel gaaf haha
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuke kazerne, klein , maar wel mooi qua architectuur, inrichting en sfeer.
En goed eten.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...![]()
Ze heeft denk ik alleen de keuken gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt...![]()
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]loop nou niet zo te zeiken op alles wat ik post...sippe vent.
Ik het KIM voor ogen, niet de grootste kazerne en veel moois te zien.
Awsom had het over boten...vandaar.
JOUWquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.
Wanneer heb ik jou om je mening gevraagd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JOUW
Ben je nou officier in wording of niet gij mislukkeling.
Dat is het enige wat ik niet gezien heb haha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]W
Ze heeft denk ik alleen de keuken gezien.
Was daar laatst ook met die club ja..veel hadden aardig wat biertjes op..ben maar iets vroeger gaan slapenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Leuk pandje ja. Laatst nog gezopen aldaar. Stonden wat van die leukerts van jou club sip te doen.
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Wanneer heb ik jou om je mening gevraagd?
Was je op assaut dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik niet gezien heb haha.
[..]
Was daar laatst ook met die club ja..veel hadden aardig wat biertjes op..ben maar iets vroeger gaan slapen, dus weet niet wat er is gebeurd.
Gotverdomme soldaat. Wij gaan daar een partij fusten aanslaan daar krijg je pijn in je polsen van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.
Ja kleine oefening, maar dat ga ik niet zeggen hier want anders voel ik me wss weer te coolquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Was je op assaut dan?
Ik heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Gotverdomme soldaat. Wij gaan daar een partij fusten aanslaan daar krijg je pijn in je polsen van.
En Willemsoord niet gezien? Hoe kun je dan een fucking mening hebben over de haven waar de schuiten liggen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]loop nou niet zo te zeiken op alles wat ik post...sippe vent.
Ik het KIM voor ogen, niet de grootste kazerne en veel moois te zien.
Awsom had het over boten...vandaar.
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja kleine oefening, maar dat ga ik niet zeggen hier want anders voel ik me wss weer te cool hier.
En "leukerts" missen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JOUW
Ben je nou officier in wording of niet gij mislukkeling.
Fanta dacht waarschijnlijk assaultquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie was
Ik denk dat je wel een mening kan vormen over een bepaalde kazerne als je die gezien hebt toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Willemsoord niet gezien? Hoe kun je dan een fucking mening hebben over de haven waar de schuiten liggen...
Oh nee, die waren niet van ''ons''.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Assaut. Weetjewel, zo'n feestje. Liepen wat van die van gullie rond in CT terwijl de dresscode black tie was
Doe dan niet net of je er verstand van hebt, dat komt nogal simpel over.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een mening kan vormen over een bepaalde kazerne als je die gezien hebt toch?
Nederland is een vrij land, weet je nog?
Dus ga niet haten op een mening die ik heb. Ik loop niet te strooien met feiten toch, gewoon puur eigen beleving. Neem het niet zo nauw en verhoog je bloeddruk niet elke keer als je mijn posts lees, reageer gewoon niet, opa.
Korpsfeest de gekstequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bek houden korporaal, anders krijg je een rondje minder van me op het korpsfeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |