uuehm wij krijgen pas na 6 weken salaris (deze vrijdag) maar ik + nog iemand die al bij defensie zaten krijgen wel salaris van de eerste 2 weken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef Kostertjuh het volgende:
Thaboel hoe zit het ook alweer met de eerste maand geen knaken? Krijg je wel een tegemoetkoming?
Oeh sammetje ben je je afspraken niet nagekomenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik je in plaats daarvan trakteren op een broodje Döner?
Waarschijnlijk omdat je al bij DCHR erin stond. Nouja, ik zie het welquote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uuehm wij krijgen pas na 6 weken salaris (deze vrijdag) maar ik + nog iemand die al bij defensie zaten krijgen wel salaris van de eerste 2 weken.
En je kan misschien een voorschot aanvragen bij je school admeur.
Houde bek verrekten koekwausquote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oeh sammetje ben je je afspraken niet nagekomen
Kms heeft geen ocio embleem maar n eigen embleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Of dat lelijk OCIO-ding.
Mag ik van augustus weer op, ipv mijn prachtige genie embleem
iedereen die in de amo zit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef Bouke-p het volgende:
Serieus? Ook voor toekomstig logistiekelingen, genezeriken etc?
Zietquote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
iedereen die in de amo zit.
Zal wel weer een generaal zijn geweest die dacht "every soldier is a rifleman" ofzoiets
quote:
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aanquote:
Ik een opsvest?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aan
Je opsvest tasjes zul je wel in moeten leveren? Ik zoek nog van die stevige oude magazijntasjes, die nieuwe zijn zo slap
Ik heb nog wel 2 van die oude tasjes. Als jij mij dan de nieuwe magazijntasjes voor het opsvest doetquote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb je ook van die korte mouwen camo shirts maat M of S??? Ik heb er nog maar 1 -.- Die grijze shirts doe ik nooit aan
Je opsvest tasjes zul je wel in moeten leveren? Ik zoek nog van die stevige oude magazijntasjes, die nieuwe zijn zo slap
Krijg je geen opsvest op veva dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik een opsvest?
\
btw, je bent telaat man, thabbie heeft de jackpot
Not sure if troll....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Is het wat? T leek me net als zo'n gaar fostex dingquote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is het Britse opsvest
Zij gebruiken dat ipv het opsvest. In Liverpool ook aangehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |