Ik denk dat hij eerst maar 's even op een wat lager niveau te werk moet gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef crossmotor11 het volgende:
Vakkenvuller of bij de gemeente als hulpje met schoffelen lijkt me wel geschikt voor je
ik ben al vakkenvullerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef crossmotor11 het volgende:
Vakkenvuller of bij de gemeente als hulpje met schoffelen lijkt me wel geschikt voor je
Zou dat vooral blijven doen, dan doe je nog wat nuttigsquote:
fuck you ik stel sirius vraag niet dom antwoord geven anders ga ik naar de politie van dit forumquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fuck you ik stel sirius vraag niet dom antwoord geven anders ga ik naar de politie van dit forum
ik heb nu 15 in manadje 16 manquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je nu dan?
Ik pleeg niks strafbaars, ik geef mijn mening, daarin tegen scheld jij me uit.
By the way; politie lacht je vierkant uit als je hiermee aankomt
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb nu 15 in manadje 16 man
15 jaartjes is al heel wat heur!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebt
mattie ik stel sirus vraag geef dan sirius antwoord vuile zakkenvullerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebt
sirus? sirius?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mattie ik stel sirus vraag geef dan sirius antwoord vuile zakkenvuller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |