Ik kan mij de foto's niet echt heugen, zou ik die gemist hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto's
[..]
Jij kunt alles Johannes. Nadat ik dat lijstje had opgesomd wist ik weer waarom ik je graag in mijn bed zou zijn volgende maand.
Voel je vrij om mijn CV'tje met mijn kwaliteiten gerust nog wat vaker te droppen, op een verstandige wijze natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto's
[..]
Jij kunt alles Johannes. Nadat ik dat lijstje had opgesomd wist ik weer waarom ik je graag in mijn bed zou zijn volgende maand.
Ik ben volledig gaar dus dat kan goed kloppen, en zal dan wel op een andere manier tot mij gekomen zijn dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan mij de foto's niet echt heugen, zou ik die gemist hebben?
Die laatste zin moet je nog even nakijken, daar klopt iets niet.
Graag gedaan.
Ik haat haxball.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kenden jullie dit filmpje al?
Of haten jullie haxball?
Ik vind die besturing echt ontiegelijk beroerd. Dan is het alsnog onder de knie krijgen weer een kunst op zich natuurlijk, maar mij iets te frustrerend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of haten jullie haxball?
Daar heb jij toch verder niet zo'n last als het gaat om (computer)techniek?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die besturing echt ontiegelijk beroerd. Dan is het alsnog onder de knie krijgen weer een kunst op zich natuurlijk, maar mij iets te frustrerend.
Niet echt. Tenzij het om onverklaarbare redenen niet werkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb jij toch verder niet zo'n last als het gaat om (computer)techniek?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Tenzij het om onverklaarbare redenen niet werkt natuurlijk.
Dat heb ik echt nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of haten jullie haxball?
ik moet het ook echt missenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie nu pas dat Barca-Atleti al vandaag is en niet zondag
Ik zal mij afzijdig houden in het WK-forum. Verder is het wel zorgelijk inderdaad. Ik ben bereid Flippiee de schuld te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij moeten echt eens in wat verschillende topics gaan posten waar de ander niet post.![]()
Sowieso.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal mij afzijdig houden in het WK-forum. Verder is het wel zorgelijk inderdaad. Ik ben bereid Flippiee de schuld te geven.
Je hebt het maar druk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dat ik het nog volhoud naast moddereter zijn verbaast mij
Ga eens slapen, tuig!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meh nog een episode Californication kijken
Goed filmpjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of haten jullie haxball?
gayyyquote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:54 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag nieuwe parfum via post binnen als het goed is
welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:54 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag nieuwe parfum via post binnen als het goed is
Versace the Dreamer en One Millionquote:
Waarom koop je dat online of heb je het al ergens geprobeerd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Versace the Dreamer en One Million
lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer voor ze maar op basis van hun seizoen verdienen ze het ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen de finales van promotie/degradatie. Vrees voor Sparta.
FC Dordrecht verdient het ook veel meer. Proberen het al het hele seizoen combinerend en zijn ook geen fan de lange balletjes. Alleen is i.m.o het probleem bij Dordrecht dat volgend jaar weer een hele nieuwe ploeg gebouwd moet worden omdat er erg veel gehuurd is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer voor ze maar op basis van hun seizoen verdienen ze het ook niet
Gisteren verbrand op het terras, gelukkig wel recht van voren, heb het ook weleens aan 1 kant gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag ook weer genieten van het mooie weer. Lekker de stad in en nog fietsen in de duinen, genot.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of haten jullie haxball?
4 uur indrinken, dan zal het inderdaad niet veel meer uitmaken welke wedstrijd je zietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga over een uurtje of 2 al naar de kroeg voor die wedstrijden. Daar krijg ik niet alles meer HD-scherp van mee.
Terwijl ik eigenlijk wel mee wil maken hoe Atelico kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 uur indrinken, dan zal het inderdaad niet veel meer uitmaken welke wedstrijd je ziet
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk wel mee wil maken hoe Atelico kampioen wordt.
One million? Ben je een neger?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukken
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."
Ik mis de taalfouten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."
Vanavond om 6 uur toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukken
Het correcte gebruik van lidwoorden maakt het inderdaad weinig overtuigend.quote:
Sorry Tarado maar ik heb het warm buiten. Ik kan het niet helpen dat mijn voorvaderen al zolang in Nederland wonen.quote:
Dat jij maar veel mag klagen dan deze zomerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het correcte gebruik van lidwoorden maakt het inderdaad weinig overtuigend.
[..]
Sorry Tarado maar ik heb het warm buiten. Ik kan het niet helpen dat mijn voorvaderen al zolang in Nederland wonen.
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat jij maar veel mag klagen dan deze zomer
Daarom moet het warmer wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachten
Kom mij eens steunen in het Immers topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachten
Super zaterdag he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Het nadeel van zaterdagen is dat het altijd zo druk is bij de lidl.
Die bij het Frans Leharplein is echt bizar druk op zaterdag. Vorige week stond er een rij van zeker 20/25 mensen, kwam er iemand terug de winkel in om een product om te ruilen. Die komt dan aan de kant van de kassa's binnen dus stond direct vooraan. Was bijna matten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Het nadeel van zaterdagen is dat het altijd zo druk is bij de lidl.
Daar woon ik tegenover, kan de kassas zien vanachter m'n laptop. Idioot druk weerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die bij het Frans Leharplein is echt bizar druk op zaterdag. Vorige week stond er een rij van zeker 20/25 mensen, kwam er iemand terug de winkel in om een product om te ruilen. Die komt dan aan de kant van de kassa's binnen dus stond direct vooraan. Was bijna matten.
Graag gedaan. Jij zit ook altijd in mijn kont dus dit was wel het minste dat ik terug kon doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun in het FB-topic. Poeh.
Mag ik zeggen dat dit mij niet verbaast?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jij zit ook altijd in mijn kont dus dit was wel het minste dat ik terug kon doen.
Kut, daar ging m'n schijtlollige reactie door je ninja-edit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat dit mij niet verbaast?
Maar toch éven benoemen dat er een d stond he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut, daar ging m'n schijtlollige reactie door je ninja-edit.
Nee, dat doe jij nu pas.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar toch éven benoemen dat er een d stond he?
Ik zit ook lekker in de zon, G. Beentjes over het balkon en geen flikker kunnen zien op dat reflecterende macbook scherm. Maar alles voor de status, he.quote:
Parasolletje, viswijf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker in de zon, G. Beentjes over het balkon en geen flikker kunnen zien op dat reflecterende macbook scherm. Maar alles voor de status, he.
prcies mattie no spang gwoon lkr chille in die zon ja tog. trein pakke nu w8 niet op my ga laat worde xDquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker in de zon, G. Beentjes over het balkon en geen flikker kunnen zien op dat reflecterende macbook scherm. Maar alles voor de status, he.
Ik kan dit gelukkig niet lezen. Zon staat precíes op jouw reactie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
prcies mattie no spang gwoon lkr chille in die zon ja tog. trein pakke nu w8 niet op my ga laat worde xD
Ik had een kortingsvoucher, dus beetje goedkoperquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom koop je dat online of heb je het al ergens geprobeerd?
Wat ga je me napraten Gquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan maar dat wordt volgende week hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en als ze promoveren gaan ze naar 1/3e budget van RKC, wat een succes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Dordrecht verdient het ook veel meer. Proberen het al het hele seizoen combinerend en zijn ook geen fan de lange balletjes. Alleen is i.m.o het probleem bij Dordrecht dat volgend jaar weer een hele nieuwe ploeg gebouwd moet worden omdat er erg veel gehuurd is.
Twee geuzes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb gisteren een biertje op ja
straks weer, jij?
Heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog steeds een cantillion in de koelkast liggen, die moet toch eens opgaan
Dat wisten we twee jaar geleden al.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die patatje joppie chips van Lays is best lekker.
To zover mijn bijdrage aan deze SC voor vandaag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond spaghetti
Wat eten jullie?
Is het weer stemmen op smaken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die patatje joppie chips van Lays is best lekker.
To zover mijn bijdrage aan deze SC voor vandaag.
Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen gunt Atletico het kampioenschap.
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten levenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon vandaag zelf weer eens in de winkel. Heb nu pas door dat het bestond.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten leven
Helemaal niet moeilijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten leven
okéquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijkSchitterende natuur, aardige mensen, lekker weertje.
#genieten
als je uit de achterhoek komt, ben je voor de graafschapquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou het niet weten, woon in de Achterhoek.
waaromquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel Battlefield4 op Ultra met gemiddeld 66FPS.
Toch wil ik een nieuwe videokaart.
welke heb je nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil meer GB op de kaart dat het allemaal soepeler loopt.
trek sokken aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon koude teentjes
Het is binnen kouder dan buiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?
Ik ga zo in bad![]()
Eerst in jacuzzi en dan douchen
oquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?
Ik ga zo in bad![]()
Eerst in jacuzzi en dan douchen
nee alleen over jou en een treinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
droom je ook wel eens over jillz red?
en dan ben ik niet eens een joodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen over jou en een trein
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
als je uit de achterhoek komt, ben je voor de graafschap
kankerlul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel Battlefield4 op Ultra met gemiddeld 66FPS.
Toch wil ik een nieuwe videokaart.
huhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik speel nooit online, altijd alleen singleplayer.
nee, maar singleplayer in zo'n spellen vind ik gewoon wat raar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met stats bedoelt hij niet online-ranking?
Online gaat het mij allemaal véél te snel. Dat is 1 kill op 10 deaths. Ik speel elk genre eigenlijk altijd voor het verhaal. Alleen Fifa speel ik online.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, maar singleplayer in zo'n spellen vind ik gewoon wat raar.
wutquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, ik wacht altijd tot er een paar tientjes af gaan en dan koop ik 'm. Doe ik met COD ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wut
Je koopt BF4 toch niet voor de singleplayer?
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, ik wacht altijd tot er een paar tientjes af gaan en dan koop ik 'm. Doe ik met COD ook.
Die vond ik wel tof. BF4 ben ik pas een paar levels onderweg, maar da's eigenlijk van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.
Ik heb BF4 niet maar de campaign van BF3 was echt bagger.
cod heb ik ook single player van gespeeld ja, maar dat was omdat het mijn eerste shooter was op een console en zo ongeveer de tweede shooter na ultimate tournament. even paar uurtjes wennen aan zo'n fps en dan online.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.
Ik heb BF4 niet maar de campaign van BF3 was echt bagger.
Unreal Tournament?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
cod heb ik ook single player van gespeeld ja, maar dat was omdat het mijn eerste shooter was op een console en zo ongeveer de tweede shooter na ultimate tournament. even paar uurtjes wennen aan zo'n fps en dan online.
Black Ops heb ik allebei nog niet gespeeld. Is dat die in futuristische setting?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:05 schreef Pascalus het volgende:
De single player van Black Ops 1 vond ik overigens wel erg mooi. Heb ik twee keer uitgespeeld.
Black Ops 1 is koude oorlog setting. Vietnam enzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Black Ops heb ik allebei nog niet gespeeld. Is dat die in futuristische setting?
Hmm, ik wil eigenlijk weer een World at War COD. Tweede wereldoorlog is echt de beste setting voor een FPSquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Black Ops 1 is koude oorlog setting. Vietnam enzo.
Black Ops 2 is gedeeltelijk in de toekomst en gedeeltelijk in het verleden.
eensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmm, ik wil eigenlijk weer een World at War COD. Tweede wereldoorlog is echt de beste setting voor een FPS
Ah joh nog maar 20 minutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:09 schreef Adames het volgende:
net barca - atleti gezien, was wel weer genoeg. kan me er niet aan zetten om hull city te kijken
Spelen ze de Duitse bekerfinale ook niet nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Nederland - Ecuador boeit mij eigenlijk helemaal niet.
ben wel nieuwsgierig hoe ze de 5-3-2 gaan spelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Nederland - Ecuador boeit mij eigenlijk helemaal niet.
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Spelen ze de Duitse bekerfinale ook niet nu?
met 8 man achter de bal en strijden als echte mannenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben wel nieuwsgierig hoe ze de 5-3-2 gaan spelen
Heb je plannen vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
met 8 man achter de bal en strijden als echte mannen
vandaar de voorkeur voor stefan de vrij
Er komen morgen wat vrienden van thuis bier hijsen hier maar heb vanavond niets te doenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Er komen morgen wat vrienden van thuis bier hijsen hier maar heb vanavond niets te doen
Die bal daarvoor was al dramatisch die simpel onderschept werd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
Slecht gekeept zeg.
En wat een oerlelijke shirts heeft Bayern.
Lekker negatief weer vandaag Frans.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
Slecht gekeept zeg.
En wat een oerlelijke shirts heeft Bayern.
Hij heet Renequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker negatief weer vandaag Frans.
Ik geloof niet dat deze post voor mij bedoeld ik. Ik heet namelijk helemaal geen Frans.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker negatief weer vandaag Frans.
Dat kan ook via DM, Frank.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:37 schreef GGMM het volgende:
Sorry Saind, ik zal mijn best doen om alleen nog maar dingen te zeggen die niet al door jou gezegd zijn.
Zie je wel dat altijd alles de schuld van Knut is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso.
Schuld van de (wannabe/nep/schuil)joden.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:48 schreef Paxcon het volgende:
oh, nu is onze haxball room ook weg natuurlijk
Ik denk (/hoop) Quintana, maar hij lijkt nog niet op topniveau. Piek zal in de derde week wel komen, waar het beslist gaat worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers wat denk je morgen bij de Giro?
Ik moet nu tourcoach invullen maar ik vrees eigenlijk dat er weer een ontsnapping komtquote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk (/hoop) Quintana, maar hij lijkt nog niet op topniveau. Piek zal in de derde week wel komen, waar het beslist gaat worden.
Hoe werkt dat Tourcoach? Is het gewoon rennertjes invullen, of ''koop'' je van te voren een ploeg, waar je het de hele ronde mee moet doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nu tourcoach invullen maar ik vrees eigenlijk dat er weer een ontsnapping komt
Gewoon 9 renners en elke dag kan je iedereen kopen of verkopen. Maar de goede renners worden vrij snel duurder, en je moet ook 5 procent startgeld betalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe werkt dat Tourcoach? Is het gewoon rennertjes invullen, of ''koop'' je van te voren een ploeg, waar je het de hele ronde mee moet doen?
Ik zou Duarte meenemen. Verwacht hem in de vlucht.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon 9 renners en elke dag kan je iedereen kopen of verkopen. Maar de goede renners worden vrij snel duurder, en je moet ook 5 procent startgeld betalen.
Die had ik vandaag opgesteld, maar die kwam op 8 minuten binnen ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Duarte meenemen. Verwacht hem in de vlucht.
Zou kunnen. Op biciciclismo zeggen ze dat hij een slechte dag had.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik vandaag opgesteld, maar die kwam op 8 minuten binnen ofzo.
Het zou ook kunnen dat hij vandaag krachten heeft gespaard natuurlijk.
Zelf zou ik het wel leuk vinden als De Ween weer los ging.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou kunnen. Op biciciclismo zeggen ze dat hij een slechte dag had.
Die rijdt op z'n monsterverzet alles uit het wiel, no sweat.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf zou ik het wel leuk vinden als De Ween weer los ging.
De Ween wint de etappe, hier hoorde je het voor het eerst.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die rijdt op z'n monsterverzet alles uit het wiel, no sweat.
En wat gaan de goden uit Groningen morgen doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Ween wint de etappe, hier hoorde je het voor het eerst.
We gaan morgen winnen. KAMPFGEIST VERDAMMTquote:Op zondag 18 mei 2014 02:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En wat gaan de goden uit Groningen morgen doen?
Ik verwacht een doelpunt van Nickgod, ongeveer zo:quote:Op zondag 18 mei 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan morgen winnen. KAMPFGEIST VERDAMMT
Moet jij ook geen Waterreus UI? Als je werkelijk een topuser wil acteren kan je niet met zo'n gedateerde UI aan komen zetten.quote:
Ik acteer nergens een topuser...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij ook geen Waterreus UI? Als je werkelijk een topuser wil acteren kan je niet met zo'n gedateerde UI aan komen zetten.
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar is verbaasd
[ afbeelding ]
huh, whut. Als je voor een ding zo'n spel niet koopt is het wel de singleplayerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oneens Clasie geniale pass. Veltman en De Vrij waren ook goed je merkt alleen dat ze toe zijn aan een volgende stap richting een buitenlands avontuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland was weer slecht gisteren. Die Eredivisiespelers hebben he-le-maal niets te zoeken in Oranje.
Veltman toe aan een grotere stap? Neger, een fysieke speler voor zich en hij doet het al dun in de broek.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens Clasie geniale pass. Veltman en De Vrij waren ook goed je merkt alleen dat ze toe zijn aan een volgende stap richting een buitenlands avontuur.
Van Rhijn is opbouwend toch wel beter dan die Verhaeg kneus.quote:
"We missen een type Jaap Stam"quote:Op zondag 18 mei 2014 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman toe aan een grotere stap? Neger, een fysieke speler voor zich en hij doet het al dun in de broek.
Daar ligt zijn kracht dan ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat Veltman op fysiek genoeg is afgetroefd de laatste tijd.
Als een vis in het waterquote:Op zondag 18 mei 2014 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker meegedaan met het tokkieniveau? Lekker de wave doen, pletterpetje op, oranje schmink.
Lekker meedoen in de polonaise, hots.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als een vis in het water
Alleen die indiaan niet gezien gvd.
Als je 40 km door Leiden wil rennen ben je al snel rondjes aan het rennen of niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag weer de Leidse Marathon die maar voor 25% door Leiden gaat.
Gaat alleen door het centrum en langs wat kutgehuchten. Kan veel meer door Leiden.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je 40 km door Leiden wil rennen ben je al snel rondjes aan het rennen of niet?
Gewoon gaan kijken man.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat alleen door het centrum en langs wat kutgehuchten. Kan veel meer door Leiden.
Deed ik vroeger altijd.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan kijken man.
Beetje joelen en klappen voor Keniaanse nobody's.
Ron Beton.quote:
Ah je hebt wel gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:49 schreef Syntix het volgende:
Vonden jullie het ook opvallend dat toen er 3 feyenoorders uit gingen in de rust het spel de 2e helft vele malen beter was bij Oranje?
ik zie een causaal verband...
Ik ben een eindbaas hier, wie ben jij eigenlijk? Maar idd Veltman > de rest van de Oranje verdedigers.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah je hebt wel gekeken.
En dan nog beweren dat Veltman beter is dan De Vrij en BMI.
Ik erger me aan jou wilde net vragen of ze je hier ook kennen.
Je bent een mongool of een trollende hmf.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben een eindbaas hier, wie ben jij eigenlijk? Maar idd Veltman > de rest van de Oranje verdedigers.
Zo, sterke comeback manquote:Op zondag 18 mei 2014 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent een mongool of een trollende hmf.
Als Elan zijn bui heeft kan ik er wel om lachen.quote:
Hier kan ik je meer over vertellenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je in het ajax topic ook zo realistisch of kan je dan wel normaal posten.
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .quote:
Okquote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .
Doe nu niet alsof het iemand ook maat iets boeit wat jij vindt of meegemaakt hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.
Heyyyquote:Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.
Heldquote:
Wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof het iemand ook maat iets boeit wat jij vindt of meegemaakt hebt.
Zie je.quote:
Ik heb alleen s'morgens zon, voordeel is wel dat het ook zomers nooit echt warm binnen wordtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik zit op balkon met een glas wijn en er wordt voor me gekookt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |