Ik heb een poging gedaan maar dat wordt volgende week hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachten
en als ze promoveren gaan ze naar 1/3e budget van RKC, wat een succes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Dordrecht verdient het ook veel meer. Proberen het al het hele seizoen combinerend en zijn ook geen fan de lange balletjes. Alleen is i.m.o het probleem bij Dordrecht dat volgend jaar weer een hele nieuwe ploeg gebouwd moet worden omdat er erg veel gehuurd is.
Twee geuzes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb gisteren een biertje op ja
straks weer, jij?
Heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog steeds een cantillion in de koelkast liggen, die moet toch eens opgaan
Dat wisten we twee jaar geleden al.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die patatje joppie chips van Lays is best lekker.
To zover mijn bijdrage aan deze SC voor vandaag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond spaghetti
Wat eten jullie?
Is het weer stemmen op smaken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die patatje joppie chips van Lays is best lekker.
To zover mijn bijdrage aan deze SC voor vandaag.
Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen gunt Atletico het kampioenschap.
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten levenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon vandaag zelf weer eens in de winkel. Heb nu pas door dat het bestond.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten leven
Helemaal niet moeilijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
wat lijkt het me moeilijk om in twente te moeten leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |