4 uur indrinken, dan zal het inderdaad niet veel meer uitmaken welke wedstrijd je zietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga over een uurtje of 2 al naar de kroeg voor die wedstrijden. Daar krijg ik niet alles meer HD-scherp van mee.
Terwijl ik eigenlijk wel mee wil maken hoe Atelico kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 uur indrinken, dan zal het inderdaad niet veel meer uitmaken welke wedstrijd je ziet
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk wel mee wil maken hoe Atelico kampioen wordt.
One million? Ben je een neger?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Versace the Dreamer en One Million
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukken
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."
Ik mis de taalfouten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals Doublepain zou zeggen: "Het is allang fijn dat die andere nare club uit Madrid het niet wordt."
Vanavond om 6 uur toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel maar heb toch het idee dat het ze niet gaat lukken
Het correcte gebruik van lidwoorden maakt het inderdaad weinig overtuigend.quote:
Sorry Tarado maar ik heb het warm buiten. Ik kan het niet helpen dat mijn voorvaderen al zolang in Nederland wonen.quote:
Dat jij maar veel mag klagen dan deze zomerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het correcte gebruik van lidwoorden maakt het inderdaad weinig overtuigend.
[..]
Sorry Tarado maar ik heb het warm buiten. Ik kan het niet helpen dat mijn voorvaderen al zolang in Nederland wonen.
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat jij maar veel mag klagen dan deze zomer
Daarom moet het warmer wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachten
Kom mij eens steunen in het Immers topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen klacht overigens slechts een constatering. Net maar even een bbq geregeld, Spaans voetbal kan wel wachten
Super zaterdag he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Het nadeel van zaterdagen is dat het altijd zo druk is bij de lidl.
Die bij het Frans Leharplein is echt bizar druk op zaterdag. Vorige week stond er een rij van zeker 20/25 mensen, kwam er iemand terug de winkel in om een product om te ruilen. Die komt dan aan de kant van de kassa's binnen dus stond direct vooraan. Was bijna matten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Het nadeel van zaterdagen is dat het altijd zo druk is bij de lidl.
Daar woon ik tegenover, kan de kassas zien vanachter m'n laptop. Idioot druk weerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die bij het Frans Leharplein is echt bizar druk op zaterdag. Vorige week stond er een rij van zeker 20/25 mensen, kwam er iemand terug de winkel in om een product om te ruilen. Die komt dan aan de kant van de kassa's binnen dus stond direct vooraan. Was bijna matten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |