"We missen een type Jaap Stam"quote:Op zondag 18 mei 2014 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman toe aan een grotere stap? Neger, een fysieke speler voor zich en hij doet het al dun in de broek.
Daar ligt zijn kracht dan ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat Veltman op fysiek genoeg is afgetroefd de laatste tijd.
Als een vis in het waterquote:Op zondag 18 mei 2014 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker meegedaan met het tokkieniveau? Lekker de wave doen, pletterpetje op, oranje schmink.
Lekker meedoen in de polonaise, hots.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als een vis in het water
Alleen die indiaan niet gezien gvd.
Als je 40 km door Leiden wil rennen ben je al snel rondjes aan het rennen of niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag weer de Leidse Marathon die maar voor 25% door Leiden gaat.
Gaat alleen door het centrum en langs wat kutgehuchten. Kan veel meer door Leiden.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je 40 km door Leiden wil rennen ben je al snel rondjes aan het rennen of niet?
Gewoon gaan kijken man.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat alleen door het centrum en langs wat kutgehuchten. Kan veel meer door Leiden.
Deed ik vroeger altijd.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan kijken man.
Beetje joelen en klappen voor Keniaanse nobody's.
Ron Beton.quote:
Ah je hebt wel gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:49 schreef Syntix het volgende:
Vonden jullie het ook opvallend dat toen er 3 feyenoorders uit gingen in de rust het spel de 2e helft vele malen beter was bij Oranje?
ik zie een causaal verband...
Ik ben een eindbaas hier, wie ben jij eigenlijk? Maar idd Veltman > de rest van de Oranje verdedigers.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah je hebt wel gekeken.
En dan nog beweren dat Veltman beter is dan De Vrij en BMI.
Ik erger me aan jou wilde net vragen of ze je hier ook kennen.
Je bent een mongool of een trollende hmf.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben een eindbaas hier, wie ben jij eigenlijk? Maar idd Veltman > de rest van de Oranje verdedigers.
Zo, sterke comeback manquote:Op zondag 18 mei 2014 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent een mongool of een trollende hmf.
Als Elan zijn bui heeft kan ik er wel om lachen.quote:
Hier kan ik je meer over vertellenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je in het ajax topic ook zo realistisch of kan je dan wel normaal posten.
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .quote:
Okquote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Muil houden, jij bent sowieso maar ongewenste bijvangst binnen een succesvol topic .
Doe nu niet alsof het iemand ook maat iets boeit wat jij vindt of meegemaakt hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.
Heyyyquote:Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb backfire meegemaakt om mindere teksten.
Heldquote:
Wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof het iemand ook maat iets boeit wat jij vindt of meegemaakt hebt.
Zie je.quote:
Ik heb alleen s'morgens zon, voordeel is wel dat het ook zomers nooit echt warm binnen wordtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik zit op balkon met een glas wijn en er wordt voor me gekookt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |