En wat gaan de goden uit Groningen morgen doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Ween wint de etappe, hier hoorde je het voor het eerst.
We gaan morgen winnen. KAMPFGEIST VERDAMMTquote:Op zondag 18 mei 2014 02:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En wat gaan de goden uit Groningen morgen doen?
Ik verwacht een doelpunt van Nickgod, ongeveer zo:quote:Op zondag 18 mei 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan morgen winnen. KAMPFGEIST VERDAMMT
Moet jij ook geen Waterreus UI? Als je werkelijk een topuser wil acteren kan je niet met zo'n gedateerde UI aan komen zetten.quote:
Ik acteer nergens een topuser...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij ook geen Waterreus UI? Als je werkelijk een topuser wil acteren kan je niet met zo'n gedateerde UI aan komen zetten.
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar is verbaasd
[ afbeelding ]
huh, whut. Als je voor een ding zo'n spel niet koopt is het wel de singleplayerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik speel nooit online, altijd alleen singleplayer.
Oneens Clasie geniale pass. Veltman en De Vrij waren ook goed je merkt alleen dat ze toe zijn aan een volgende stap richting een buitenlands avontuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland was weer slecht gisteren. Die Eredivisiespelers hebben he-le-maal niets te zoeken in Oranje.
Veltman toe aan een grotere stap? Neger, een fysieke speler voor zich en hij doet het al dun in de broek.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens Clasie geniale pass. Veltman en De Vrij waren ook goed je merkt alleen dat ze toe zijn aan een volgende stap richting een buitenlands avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |