Zie je wel dat altijd alles de schuld van Knut is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso.
Schuld van de (wannabe/nep/schuil)joden.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:48 schreef Paxcon het volgende:
oh, nu is onze haxball room ook weg natuurlijk
Ik denk (/hoop) Quintana, maar hij lijkt nog niet op topniveau. Piek zal in de derde week wel komen, waar het beslist gaat worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers wat denk je morgen bij de Giro?
Ik moet nu tourcoach invullen maar ik vrees eigenlijk dat er weer een ontsnapping komtquote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk (/hoop) Quintana, maar hij lijkt nog niet op topniveau. Piek zal in de derde week wel komen, waar het beslist gaat worden.
Hoe werkt dat Tourcoach? Is het gewoon rennertjes invullen, of ''koop'' je van te voren een ploeg, waar je het de hele ronde mee moet doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nu tourcoach invullen maar ik vrees eigenlijk dat er weer een ontsnapping komt
Gewoon 9 renners en elke dag kan je iedereen kopen of verkopen. Maar de goede renners worden vrij snel duurder, en je moet ook 5 procent startgeld betalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe werkt dat Tourcoach? Is het gewoon rennertjes invullen, of ''koop'' je van te voren een ploeg, waar je het de hele ronde mee moet doen?
Ik zou Duarte meenemen. Verwacht hem in de vlucht.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon 9 renners en elke dag kan je iedereen kopen of verkopen. Maar de goede renners worden vrij snel duurder, en je moet ook 5 procent startgeld betalen.
Die had ik vandaag opgesteld, maar die kwam op 8 minuten binnen ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Duarte meenemen. Verwacht hem in de vlucht.
Zou kunnen. Op biciciclismo zeggen ze dat hij een slechte dag had.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik vandaag opgesteld, maar die kwam op 8 minuten binnen ofzo.
Het zou ook kunnen dat hij vandaag krachten heeft gespaard natuurlijk.
Zelf zou ik het wel leuk vinden als De Ween weer los ging.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou kunnen. Op biciciclismo zeggen ze dat hij een slechte dag had.
Die rijdt op z'n monsterverzet alles uit het wiel, no sweat.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf zou ik het wel leuk vinden als De Ween weer los ging.
De Ween wint de etappe, hier hoorde je het voor het eerst.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die rijdt op z'n monsterverzet alles uit het wiel, no sweat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |