Jawel, ik wacht altijd tot er een paar tientjes af gaan en dan koop ik 'm. Doe ik met COD ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wut
Je koopt BF4 toch niet voor de singleplayer?
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, ik wacht altijd tot er een paar tientjes af gaan en dan koop ik 'm. Doe ik met COD ook.
Die vond ik wel tof. BF4 ben ik pas een paar levels onderweg, maar da's eigenlijk van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.
Ik heb BF4 niet maar de campaign van BF3 was echt bagger.
cod heb ik ook single player van gespeeld ja, maar dat was omdat het mijn eerste shooter was op een console en zo ongeveer de tweede shooter na ultimate tournament. even paar uurtjes wennen aan zo'n fps en dan online.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik speel de singleplayers van zulke games ook wel altijd maar ik vermaak me toch veel meer met de multiplayer.
Ik heb BF4 niet maar de campaign van BF3 was echt bagger.
Unreal Tournament?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
cod heb ik ook single player van gespeeld ja, maar dat was omdat het mijn eerste shooter was op een console en zo ongeveer de tweede shooter na ultimate tournament. even paar uurtjes wennen aan zo'n fps en dan online.
Black Ops heb ik allebei nog niet gespeeld. Is dat die in futuristische setting?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:05 schreef Pascalus het volgende:
De single player van Black Ops 1 vond ik overigens wel erg mooi. Heb ik twee keer uitgespeeld.
Black Ops 1 is koude oorlog setting. Vietnam enzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Black Ops heb ik allebei nog niet gespeeld. Is dat die in futuristische setting?
Hmm, ik wil eigenlijk weer een World at War COD. Tweede wereldoorlog is echt de beste setting voor een FPSquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Black Ops 1 is koude oorlog setting. Vietnam enzo.
Black Ops 2 is gedeeltelijk in de toekomst en gedeeltelijk in het verleden.
eensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hmm, ik wil eigenlijk weer een World at War COD. Tweede wereldoorlog is echt de beste setting voor een FPS
Ah joh nog maar 20 minutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:09 schreef Adames het volgende:
net barca - atleti gezien, was wel weer genoeg. kan me er niet aan zetten om hull city te kijken
Spelen ze de Duitse bekerfinale ook niet nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Nederland - Ecuador boeit mij eigenlijk helemaal niet.
ben wel nieuwsgierig hoe ze de 5-3-2 gaan spelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Nederland - Ecuador boeit mij eigenlijk helemaal niet.
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Spelen ze de Duitse bekerfinale ook niet nu?
met 8 man achter de bal en strijden als echte mannenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben wel nieuwsgierig hoe ze de 5-3-2 gaan spelen
Heb je plannen vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
met 8 man achter de bal en strijden als echte mannen
vandaar de voorkeur voor stefan de vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |