quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik zou een dokter opzoekenquote:
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...quote:
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijk
Ik heb een frituurpanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muis
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...
Of naar een patiënt...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijn
Nachtronde...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook idd (om half 5 nog?)
Nah ja boeien...
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Suri dames zijn ook alleen maar op zoek ander vlees ...
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...
Volgens mijn weerstation nog niet...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat >
Ik zeg even niets meer over Sas ... Blue Moonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mijn weerstation nog niet...
Laat het je smaken MM.. Trustenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Vroeg naar bed, morgen ook weer vroeg er uit en een heeeeeel lange (en lichamelijk zware) dag voor de boeg. Tschuss!
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
Dat vorige topic is echt onbegrijpelijk als je het naleest en het wordt er hier ook niet beter op
Dat ik en MM dezelfde dokter hebben OK zand er over.. Waarschijnlijk wel een paar meer hier in de buurt.. ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door chufi op 16-05-2014 23:05:12 ]
Ik zeur nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wwar loop je nu weer over te zeuren Fann...?
Is goed schatje ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeur nietik heb gewoon teruggelezen want ik was net met iets anders bezig
mew,...quote:
Ja je hebt gelijk ... Had even twijvels of ik zou gaan ivm met die voet maar lijkt wel weer wat beter te gaan... Wordt dan wel geen swingen morgen,,, Maar ik kan blijven slapen daar ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mew,...
gelukkig is het weekend, denk daar maar aan, morgen had je een feestje toch?
Is leuker om over na te denken dan al die doktersbezoeken...
aH... Je hosselt tegenwoordig van te voren?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ... Had even twijvels of ik zou gaan ivm met die voet maar lijkt wel weer wat beter te gaan... Wordt dan wel geen swingen morgen,,, Maar ik kan blijven slapen daar ...
Ja zo doen wij dat ,... Zondag ben ik nog van de wereld ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
aH... Je hosselt tegenwoordig van te voren?
Dan is het wel verstandig dat je blijft slapen denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo doen wij dat ,... Zondag ben ik nog van de wereld ...
Hotel al geboekt en kan niet meer annuleren dus ik gaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het wel verstandig dat je blijft slapen denk ik
Waarom zou je moeten annuleren dan? Om je zere teen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hotel al geboekt en kan niet meer annuleren dus ik ga
Ja ... Maar twas echt pijnlijk vandaag.. Nu gaat ie wel weer.. ... Voor de zekerheid gooi ik er zeker een tapie omheen (spalk ala dubbelteen) Heb ik het bewijs iigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten annuleren dan? Om je zere teen?![]()
Is juist een extra hosselhulpje moet je maar denkendan motten de dames
je ondersteunen enzo
Kan je dag aardig verpesten zoiets, lijkt klein, maar is net als kiespijn, voel je de hele dag ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Maar twas echt pijnlijk vandaag.. Nu gaat ie wel weer.. ... Voor de zekerheid gooi ik er zeker een tapie omheen (spalk ala dubbelteen) Heb ik het bewijs iig
Wat Fann.. stream je ? Ja zo'n teen is kut en volgende week mag ik weer 2 keer naar de tandendames..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je dag aardig verpesten zoiets, lijkt klein, maar is net als kiespijn, voel je de hele dag ...
Ik zat te zappen en ik zit nu voor het eerst neer Utopia te kijken
Nee, is op TV nu,, op 6quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Fann.. stream je ? Ja zo'n teen is kut en volgende week mag ik weer 2 keer naar de tandendames..
hahahaha Fann ... Kusje der op ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
wat en luxe daar, ik dacht dat ze in een hutje zouden zitten ofzo
Naakfoto's nog wel van iemand uit Dordrechtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das uitzonderlijk want dat komt normaliter niet door ...
Ja, zal ook wel, ik heb er al weer genoeg van, want ik ken niemand dus het zegt me niks..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
John de M regelt alles wel .. achter de schermen en met Huubje aan de knoppen ..
Hoe het lekker zo Fann ... wees wijs en verstandig ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel, ik heb er al weer genoeg van, want ik ken niemand dus het zegt me niks..
yepquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe het lekker zo Fann ... wees wijs en verstandig ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaar ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik gisteravond de naaktfoto's van FANN gemist?!
Zou nu geen volle zalen meer trekken ben ik bangquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik gisteravond de naaktfoto's van FANN gemist?!
Zo'n pilletje heb ik nog nooit durven slikken, dus zal ik nu maar niet mee gaan beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
Als ze er ook gratis pillen bij geven is het misschien nog leuk ook:)
Ik doe het ook niet meer ....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n pilletje heb ik nog nooit durven slikken, dus zal ik nu maar niet mee gaan beginnen![]()
Jointje zou ik nog wel durven, een haaltje om te beginnen, maar pilletjes begin ik niet aan
Wacht eerst vanavond maar af voordat je zulke dingen zegtquote:
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Wacht eerst vanavond maar af voordat je zulke dingen zegt![]()
Heb je je koffertje al gepaktNiks vergeten?????
oh.. je bent er nu al?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laat
Feestje begint pas om 20:30quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al dus al ik wat vergeten ben is het te laat
Nah... ga je ook een uurtjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestje begint pas om 20:30
Ik was van pan om nog wat rond te kijken, maar ik moet toch niet teveel lopen met die voet van me...
Er is geen badWel een dikke douche, maar ik ruik nog wel lekker hoor.. Ik had me vanochtend ook nog gedoucht
Ik heb hier nog een extra bed en geen feestmuziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ga je ook een uurtjedoe ik gezellig met je mee, ik douw wel en kussen op mijn oren
Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de treinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
Non stop vanaf 13.00 uur die pokkemuziek![]()
Ik heb pijn in mijn harses
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook pfff ,,,,,, kon niet eens zitten in de trein
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt tenminste nog kunnen zuipen![]()
Zit je teen er nog aan?
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja die zit er nog aan.... Maar te veel gezopen en te kort geslapen
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... je kan gelukkig straks thuis verder slapen, beetje inhalen..![]()
Zit je nog in de trein of ben je al thuis?
Ah.. een propvolle trein, lekker als je pijn in je harses hebtquote:Op zondag 18 mei 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al thuis gelukkig.. Want de trein zat proppie vol...
Ja best wel vreemd, de trein naar Amsterdam...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeursquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
Er stonden meer mensen dan dat er zaten en dat op een zondagochtend om 11 uur
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef chufi het volgende:
Even een dippie,... Maar eens echt op tijd naar bed...
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar was het een leuk feestje, dat wil ik wel weten.
Wel iets wat helemaal gericht is op ons als 40 plussers.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het niet iets van Libelle zomerweek ofzo? Misschien is dat nog erger dan de huishoudbeurs
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodigquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was zekere de moeite waard... Hoop oude kennissen teruggezien ..
Het kwartje viel gister pas bij mijquote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu mosterd na de maaltijd inmiddels.
In Leiden, en het was te voet te doen ...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, waar was het dan ? Had je een chauffeur nodig
Trein bedoel jequote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In Leiden, en het was te voet te doen ...
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
Dat spul blijft lang in je bloed hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Mijn laatste whisky was alweer 5,5 uur geleden...
Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef sig000 het volgende:
Hoe groot waren de glazen vraag ik me dan af?
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om en nabij de 2cl, gemiddeld zo'n 55% alcohol per stuk...
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. dat kan ook nauurlijk, maar ik dacht dat je strandtentjes verhuurde ofzoiets
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Volg
[..]
Die stond vorig jaar te koop en is volgens mij ook verkocht toch Sas?
Ik heb niets met tattoo' squote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat is e dan weer ontgaan denk ik..
Ik zat n het tatoo topic te lezen, ik bn me aan het verbazen wat en ENORME Tatoo's mensen
laten zetten![]()
Ik ben er niet zo van, dus ik geef maar geen reactie's daariedereen loopt elkaar complimentjes
te geven maar sommige vind ik écht lelijkdus ik hou mijn waffel wel
Ik heb ze niet ... Jij een kleintje?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, een kleintje vind ik nog wel leuk soms, maar van die grote
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah, dat valt wel mee dan, is echt een proeverij zo te horen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb wel een grote, maar dat is geen tattoo
Waar sta jij op die foto?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.
Echt een proeverij is het niet, het is meer een whisky beurs waar je rondloopt langs de vele stands en proeft/koopt wat je interessant lijkt. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry Fann... Ik weet dat je van groot houdt... Ik ga een pomp kopen ...
Ik ben gelukkig geen Griek ...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]wie zegt dat ik van groot hou?
Hoewel 10 cm ook niet alles is natuurlijk
alle Grieken hebben een grote? of juist een kleintje?quote:
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij er eentje, waar en wat voor eén?
Heb je geen foto
Nee dat mag ik voor je hopenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
Tis niet dat ik heel Griekenland heb afgewerkt ofzo...
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van datquote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 3, 1 op mij linker bovenarm van het originele Ajax logo, 1 op mij rechter bovenarm van een cassette bandje waar de tape uitgelopen is en 1 op mijn dijbeen met een persoonlijke tekst...
Geen foto's...
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,snap ik wel, foto's zijn eigenlijk ook weer vel te herkenbaar vooral die van dat
cassette bandjedie zou ik stiekem wel eens willen zien, persoonlijke tekst,
(indien klein) is wel weer aardig...
Hou het lekker zo MM Ajax en cassetebandje OK.. persoonlijke tekst is en blijft persoonlijk ..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo snel zal je mijn tattoo's niet in het openbaar zien, ik wil er niet mee pronken. Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
De tekst is ongeveer 30 cm lang en 4 regels hoog. Loopt paralel aan mijn dijbeen, dus van boven naar beneden, alleen goed leesbaar als ik lig dus...
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
of een legging met kantquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ritssluiting kan dan best leuk zijn.
Of een permanente naad van netkousen die je niet aan hebt...
ow... maar dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ze zijn persoonlijk en als je ze zou zien, prima. Maar niet op een forum.
Gelukkig maar...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... maar dat snap ik ook wel hoorik verwacht niet écht een foto
Gelijk het langste lichaamsdeel... Wil je veel tekst kwijt ?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
ik heb soms nachtmerries over een tatoeage op mijn been, van dij tot enkel
Totdat ze 'm uit moet doen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is iets voor Mevr. Piraat, Piet ook blij
Te genant voor woorden ... niet gezien deze week, maar soms wel eens..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik keek net even naar Hotter than my daughter, die vrouwen takelen zich ook altijd zo toe,
het voorstukje van die vrouw die volgende week aan de beurt is is hélemaal erg
Nah... ik ben blij dat mijn moeder er nooit zo bijgelopen heeftquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te zien en ik weet waar het over gaat....
Heb je daar ook een pikkie van ? Van het shirtje had je die ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
Ik heb ooit een panterprint bikini gehadmaar toen was ik 18 ofzo..
Als ik hem had, zou ik hem niet posten, maar dat wist je vast alquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar ook een pikkie van ? Van het shirtje had je die ook
Ik ken het .. Ik heb ook nog wel een aantal te scannen...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik hem had, zou ik hem niet posten, maar dat wist je vast al![]()
Ik geloof niet dat ik die foto gescand heb trouwens, ik heb een hele koffer vol foto's
ik zou nog verder gaan, maar is er niet meer van gekomen en ik heb voorlopig even genoeg foto's gezien om eerlijk te zijn
misschien dat ik ooit nog verder ga, maar voorlopig vin ik het wel best zoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het .. Ik heb ook nog wel een aantal te scannen...
Kijk Fann.. Het voordeel is dat alle huidige foto's gewoon digitaal zijn dus afhanklijk vanaf wanneer je je eerste digicamera had ... zou je alles digitaal moeten hebben ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien dat ik ooit nog verder ga, maar voorlopig vin ik het wel best zo
Weet je wat zo zonde is? Ik mis járen dat ik geen foto's heb, of hier en daar een enkele diequote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Fann.. Het voordeel is dat alle huidige foto's gewoon digitaal zijn dus afhanklijk vanaf wanneer je je eerste digicamera had ... zou je alles digitaal moeten hebben ..
eh... oké..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Fuck .... my voice is fucked up after 1 long saturdaynight... Waar ik gewoon een toekomstige Europarlementarier tegen kwam ... En waar een personal video-boodschap van Jacques Herp langs kwam... Ja want Nico Haak was al dood natuurlijk
Ja das kut .. Vooor LP "s hebben ze speciale apparaten ontwikkeld,,, Maarvoor die andere apparaten geen idee..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat zo zonde is? Ik mis járen dat ik geen foto's heb, of hier en daar een enkele die
ergens door een ander is genomen, dat komt omdat die videocamera's toen helemaal jé van hét
waren, dus ik heb wel ergens tig videobanden liggen, betamax en VHS geloof ik, maar geen
videorecorder meermaar die zal je vast nog wel ergens op MP kunnen vinden denk ik,
nah.. ja ook niet iets om echt wakker van te liggen trouwens, dat dan weer niet...
Ik heb een schorre stem ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... oké..
ik snap geen zak van deze post maar maakt niet uit..
ja, je kan er wel iets mee doen, mijn boer had me dat ik en keer uitgelegd, maar ik ben alweerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das kut .. Vooor LP "s hebben ze speciale apparaten ontwikkeld,,, Maarvoor die andere apparaten geen idee..
Uit geprinte fotos kun je scannen maar met een video is dat anders ...
Voor videos zijn ook manieren .. Maar volgens mij niet voor thuis , dus kost geld.. Maar misschien dat anderen dier wel een oplossing weten ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, je kan er wel iets mee doen, mijn boer had me dat ik en keer uitgelegd, maar ik en alweer
vergeten hoe dat precies zat..
Drank en tegen het muziekvolume aan proberen te praten ...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is duidelijk!
Heb je lopen meezingen? Karaoke?
Ah.. heb je nog iets zinnigs uit kunnen kramen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
Drank en tegen het muziekvolume aan proberen te praten ...
Lig je op de zon en word je huis hard verwarm? Ik heb wat betreft een groot voordeel ... Nergens last van ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Fan vannacht op de hoogst stand zetten, want dat wordt weer een benauwde nacht
volgens mij...
s morgens staat de zon op et slaapkamerraam te branden en 's middag's bij de huiskamer..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je op de zon en word je huis hard verwarm? Ik heb wat betreft een groot voordeel ... Nergens last van ..
zoals gewoonlijk gaat het dan zo'n hele avond over triviale dingen die er niet echt toe doen , maar soms ook wel ... afhankelijk van met wie je praat ..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. heb je nog iets zinnigs uit kunnen kramen?
Was het in elk geval gezellig?
Eigenlijk net als wij nu doen, maar ja, 160 lurkers, dus ik kijk wel uitquote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk gaat het dan zo'n hele avond over triviale dingen die er niet echt toe doen , maar soms ook wel ... afhankelijk van met wie je praat ..
Was er ook eten te krijgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren waren het er iets meer, heb ze toen niet geteld.
Echt een proeverij is het niet, het is meer een whisky beurs waar je rondloopt langs de vele stands en proeft/koopt wat je interessant lijkt. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik vroeger ook in B&L en dat was idd best balen temp liep toendertijd op tot 35 graden..quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
s morgens staat de zon op et slaapkamerraam te branden en 's middag's bij de huiskamer..
Maar nu het redelijk koel, vergeleken met gisternacht, morgen overdag, is het stikbenauwd
binnen, maar ja, daar hebben we Fan's voor
Niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
om eerlijk te zijn hou ik helemaal niet zo van dat Small Talk
Alles gaat dood sjoef, belangrijk is wat je ervoor doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Wubbo de ex-buurman van mn oom ..![]()
Weer 1 op mn lijst
True ...quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles gaat dood sjoef, belangrijk is wat je ervoor doet.
Die kleinzoon is duidelijk die paarden ken ik nog niet allemaal zo goed maar die gaan sowieso korter mee HeHquote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
Kleinzoon en aardig wat paarden met achtergrond bij mij vandaan.
Genoeg inkomsten en op vakantie gaan word ik para van.
De oudste is 25 nu, de jongste 12.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleinzoon is duidelijk die paarden ken ik nog niet allemaal zo goed maar die gaan sowieso korter mee HeH
Vandaag zal het nog stoffiger zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef sig000 het volgende:
Vandaag keken er allemaal boze toeristen naar me omdat het nogal wat stof geeft zo'n knol.
Broodje bockwurst, flammkuche en wat broodje kaas en worst.quote:
Weet jij zeker dat je niet continue over je eigen lul struikelt?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Fuck .... my voice is fucked up after 1 long saturdaynight... Waar ik gewoon een toekomstige Europarlementarier tegen kwam ... En waar een personal video-boodschap van Jacques Herp langs kwam... Ja want Nico Haak was al dood natuurlijk
Alsof chufi zijn benen maar 26 cm zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je niet continue over je eigen lul struikelt?
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifiquote:
Lekker.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifi
Ja dat is echt wel makkelijk, een beetje contact houden met het thuisfront enzoquote:Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker.
Hoorde gisteren dat 'onze' tent in Spanje nu ook Wifi heeft. Wel zo makkelijk...
Wifi strand ... toe maar die Turken ... Mag je wel alles of blijft het beperkt surfen...quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig inderdaad heerlijk op het strand, wifi
Ben je op vakantie, alweerquote:Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel makkelijk, een beetje contact houden met het thuisfront enzo
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je op vakantie, alweerLekker. Het is hier ook lekker. Om te werken
ik heb er wel lol inquote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.
Alleen windsurfen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wifi strand ... toe maar die Turken ... Mag je wel alles of blijft het beperkt surfen...
Ik heb onderweg kennelijk iets fout gedaan...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werken moet je doen als je jong bent. Niet als je zo oud ben als ons....dan is het tijd om te genieten van welverdiende vakanties.
Blauwe enveloppe al een tijdje binnen, geld ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb er wel lol in
De poen raakt ooit op. Wel mijn blauwe envelop al binnen. Geld nog niet. En ach ik heb er wel lol in
Bij mij ook een blauwe envelop... Ook nog geen geld op de rekening ... Komt wel ... Nu maar weer hopen dat ik verder niet onderzocht ga worden... Altijd weer zo'n gedoe...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb er wel lol in
De poen raakt ooit op. Wel mijn blauwe envelop al binnen. Geld nog niet. En ach ik heb er wel lol in
Je krijgt eerst je centen en daarna vorderen ze zonodig de boel pas terug.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ook een blauwe envelop... Ook nog geen geld op de rekening ... Komt wel ... Nu maar weer hopen dat ik verder niet onderzocht ga worden... Altijd weer zo'n gedoe...
Jij hebt je welverdiende vakanties genomen toen je jong was?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb onderweg kennelijk iets fout gedaan...
Ja, doe ik nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt je welverdiende vakanties genomen toen je jong was?
Die zijn ook één keer per jaar leukquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blauwe enveloppe al een tijdje binnen, geld ook.
Geld al uitgegeven. Wil pas weer over een jaar een blauwe enveloppe...
Onroerend goed aanslagen en waterschapbijdrage zijn ook nooit grappig.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook één keer per jaar leukTwee weken geleden één, ik blij was het wegenbelasting
Alle winst is al weg eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onroerend goed aanslagen en waterschapbijdrage zijn ook nooit grappig.
Ik ben al een paar keer onderzocht... Dan moest ik allerlei gegevens opsturen en nooit is de aanslag aangepast... Maar tegenwoordig vullen ze zelf al alles in dus de kans wordt steeds kleiner ... lijkt me ..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt eerst je centen en daarna vorderen ze zonodig de boel pas terug.
Niet huilen voordat je geslagen wordt...
Prima toch? Beter dan dat je kan dokken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer onderzocht... Dan moest ik allerlei gegevens opsturen en nooit is de aanslag aangepast... Maar tegenwoordig vullen ze zelf al alles in dus de kans wordt steeds kleiner ... lijkt me ..
Maar wat zal ik er mee doen ...
Top maar het is zoń gedoe... Ik doe alles zelf dus ik zou niemand anders de schuld kunnen gevenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima toch? Beter dan dat je kan dokken.
Ik heb een paar keer flinke navorderingen gekregen, omdat onze accountant had gemeld dat iets niet gemeld hoefde te worden. Eerst kwamen ze over het afgelopen jaar aan de bel trekken en daarna volgden de voorgaande jaren.
Lopen lullen/schrijven als brugman en uiteindelijk de opgelegde boete per jaar ongedaan gekregen.
Zelf doen of niet, maakt geen reet uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Top maar het is zoń gedoe... Ik doe alles zelf dus ik zou niemand anders de schuld kunnen geven
Dat laatste....en al op vrij jonge leeftijd (23). Daarna nog een hele tijd lucratief werk in het buitenland gedaan en op m'n 40-ste gestopt.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, doe ik nog.
Heb jij je vakantiegeld en zo dan opgespaard...?
Of was je eigen baas en heb je de boel verpatst?
Kijk, da's het betere werk.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laatste....en al op vrij jonge leeftijd (23). Daarna nog een hele tijd lucratief werk in het buitenland gedaan en op m'n 40-ste gestopt.
Niet werken betekent niet automatisch dat je ook niks doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, da's het beter werk.
De zaak van mijn echtgenote is ook een paar jaar geleden verkocht, maar we willen allebei nog niet niks doen...
Nee, we begrijpen elkaar wel wat dit betreft, denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet werken betekent niet automatisch dat je ook niks doet.
Ik heb me voorgenomen om alleen nog maar dingen te doen die ik leuk vind en daar hoort werken niet (meer) bij. Gevoelsmatig beperkt dat mijn vrijheid enorm.
Help, mijn man heeft een hobby!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef sig000 het volgende:
Ik werk nog zo'n 15 uur in de week voor de hobby.
Beperkt surfen?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wifi strand ... toe maar die Turken ... Mag je wel alles of blijft het beperkt surfen...
ah ok, dan boek ik misschien ook ooit nog wel eens een reisje die kant op ...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beperkt surfen?![]()
Nee hoor, ik kan gewoon porno kijken
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beperkt surfen?![]()
Nee hoor, ik kan gewoon porno kijken
Ik niet meer, één keer gedaan en we wilden na 2 dagen daar weg.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ah ok, dan boek ik misschien ook ooit nog wel eens een reisje die kant op ...
Ah, nice.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van alles, werk als theatertechnicus in plaatselijk cultuurcentrum.
Nee die al in reizen is ook niets voor mij... Ik had ooit een Turkse oom, maar ja die is er niet meer.. Dan zou ik Istanbul doen... Alhoewel zn huis er nog wel is ...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet meer, één keer gedaan en we wilden na 2 dagen daar weg.
Moesten we nog 8 dagen...![]()
Niks all in, gewoon een graftakken zooitje daar in Side.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die al in reizen is ook niets voor mij... Ik had ooit een Turkse oom, maar ja die is er niet meer.. Dan zou ik Istanbul doen... Alhoewel zn huis er nog wel is ...
DJ spelen doe ik soms op vage feesten.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, nice.
Dacht meer aan DJ werk en kon me niet voorstellen dat er veel vraag was naar jouw muziekvoorkeuren, zoals je die hier post...
Mijn oom is ook al niet meer ...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon niet meer dat soort dingen posten, scheelt een hoop, denk ik...
Ik zit niet in Side, maar in Lara en voor een weekje verwennerij met mijn zus vind ik zo'n all in vakantie perfectquote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks all in, gewoon een graftakken zooitje daar in Side.
Oplichters, dieven, provocateurs en die appelthee is niet te zuipen...
En over je oom hebben we het maar niet, wat moet jij een stamboom hebben...![]()
Je kijkt porno en wordt samen met je zus verwend? Klinkt kinky!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit niet in Side, maar in Lara en voor een weekje verwennerij met mijn zus vind ik zo'n all in vakantie perfect
Dees en Doos houden van snorren en baarden ...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kijkt porno en wordt samen met je zus verwend? Klinkt kinky!
Het is inkoppertjesavondquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kijkt porno en wordt samen met je zus verwend? Klinkt kinky!
Niemand mag mijn zus Doos noemenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees en Doos houden van snorren en baarden ...
Nee, morgenavond vliegen we terug, maar we hebben het een paar avonden flink laat (of vroegquote:
Oh gewoon Amsterdam dus ...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, morgenavond vliegen we terug, maar we hebben het een paar avonden flink laat (of vroeg) gemaakt en liggen nu voor pampus
Vaag dansbaar spul.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die 'vage' muziek of wel dansbaar spul?
Bier en wiet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je rookt of als je strak van de pillen staat>
quote:
Niks gemist Fann...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
ah, het gaat alweer over drugsik had nog niet alles gelezen
sterkte...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
Maakt niet uit.. Vroeg op en tandarts morgen...
Daar schijnt nog een hele rel over geweest te zijn tussen die mensen over de licentie .......quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....thnx chufi....dat klinkt idd een stuk logischer.
Hahaha ja daar is toendertijd een bazooka op afgevuurd... Was het in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Soury het volgende:
Lol een paar collega's waren een plafond aan het slopen en er kwam een bazooka uit vallen.
Plus en berg cassette bandjes. Iedereen op straat politie en weet ik veel wat waren snel gebeld en ter plekke.
Ding was niet geladen en is afgevoerd. De roddels gaan nu dat het met de aanslag van het gerechtsgebouw te maken heeft in 2011
Je vind wel eens wat ja![]()
Jammer dat het geen behang woning was.Ik zat ergens anders
Ja maar vraag me niet even waar, ik verstond Warmoestraat maar dat was het niet het lijkt er op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ja daar is toendertijd een bazooka op afgevuurd... Was het in Amsterdam?
Ah OK ... Ik dacht dat je er bij was ... Nee op AT5 niets te vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar vraag me niet even waar, ik verstond Warmoestraat maar dat was het niet het lijkt er op.
Haha gelijk bellen, die gast die er aan het werk was is ook zo'n opgewonde standje. Die verhaal horen we nog maanden.Op at5 staat niks
Het is wel waar hoor. Zelfs van de explosieven dienst was er. Zou je maar gebeurenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Ik dacht dat je er bij was ... Nee op AT5 niets te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
At5 is sowieso rukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Ik dacht dat je er bij was ... Nee op AT5 niets te vinden
He is wat he?quote:
Wat ben je naarquote:
Op je piemel getrapt ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILER
Doet ie het nog even kijken
Was je deze vergeten
Dat zijn zit schoenen voor mequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk had je wel je naaldhakken aan.
1 keer per jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Vandaag verstuurde ik een PM (dat gebeurt ongeveer 1 keer per jaar) en toen viel me iets op wat onder het tekstveld stond:
[..]
Wtf is Geloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |